Appartement Wildkogel Resort

9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

30 tips over Appartement Wildkogel Resort

Annet van der. Meule, 23-2-2015
Het is ook prachtig skiën in het Kitzbuhel gebied, 10 minuten met de bus die bij het resort stopt
FamilieBdeBoer, 18-2-2015
Fietsen naar de panorama-alm!!
mamavanBB, 21-2-2014
Ga eens van de 14 km lange rodelbaan naar beneden met de slee!!

We hebben een aantal aanbieders voor Wildkogel Resort voor je op een rij gezet:

Chantal, 15-2-2014
Rodelen op de langste rodelbaan van Europa!! Echt een aanrader om dit te doen. Met de slee vanaf boven naar beneden sleeen en onderweg een bezoek aan de apres ski bar brengen. Zeker met speciale rodelavonden
Tops, 20-10-2013
Diverse goede wandelroutes en fietsroutes. Mountainbike?...ervaar het zelf. Speciale routes beschikbaar. Mittersill op 10 km is een leuke plaatsje met een regionaal karakter. Daar zijn ook heerlijke restaurants te vinden. En....oh hoe vriendelijk zijn die mensen daar! Hoe overweldigend is de natuur. Wij maakten een bergwandeling naar een Hutte voor een heerlijke lunch of Torte, want dat kunnen ze daar natuurlijk ook.
anneandfriends, 15-3-2013
Ook geschikt voor kleine babytjes want er zijn ledikantjes met beddengoed aanwezig! Voor 3 jarige en ouder is er een hele leuke skischool KogelMogel !! Apres ski is er ook aan de langste rodelbaan 14!! km! Dus pak de laatste lift omhoog met je slee en stop halverwege voor de party!!

martinepeters, 5-3-2013
Je mag de slee/rodelbaan niet vergeten! Echt een belevenis. Voor de kleintjes kun je een extra zitje op de slee plaatsten
martine peters, 5-3-2013
Vergeet vooral niet om een keer met de slee naar beneden te gaan van de langste sleebaan is Europa (14km). Dat is echt een belevenis. Voor kleine kinderen kun je voorop een zitje laten plaatsten
fboeijen, 4-3-2013
ps: kies de blauwe skischool
Fleur, 1-3-2013

De Rodelbaan, je komt dan langs "de Zwischenzeit" , daar moet je echt even stoppen om iets te drinken, heel gezellig.

Restaurants " de S-Lounge" en de "Fliegerbichl"

Je zit vlakbij meerdere skigebieden, ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildkogel Resort voor je op een rij gezet: