Appartement Wildkogel Resort

Appartement
Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag-2°-12°
Appartement Wildkogel Resort

• Ligging t.o.v. pistes9,3

73 reviews over Appartement Wildkogel Resort in het Nederlands

Luxe maar sfeerloos

Saskia,
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het verblijf is op zich best ok. Ruim appartement met ruime slaapkamers, kookeiland met veel toebehoren en groot balkon met zitje en 2 ligstoelen. De inrichting is meer dan volledig. Het is een nieuw uit de grond gestampt verblijf wat ons deed denken aan een luxe center parcs. Het zwembad is heel klein. Het appartement is redelijk schoon. Wat ons echt tegenstond was het publiek. Luidruchtig tot ‘s avond laat (zowel buiten als binnen goed te horen) en gerook op balkons. We begrijpen niet waar de waardering van een 9,2 vandaan komt. Bramberg zelf is niet zo veel. De directe omgeving is sfeerloos. Weinig eetgelegenheden. Je moet er echt op uittrekken. Prima voor een weekje.

Geen aanrader in de zomer

Sascha,
4-8-2018

Mooi verblijf, alleen in de zomer bloedverziekend heet in het appartement. ‘S nachts met de deuren open geslapen om toch wat verkoeling te krijgen. De resortmanager (vindt zichzelf erg leuk en grappig) heeft een was-fetisj. Hij zit graag aan het wasgoed van de gasten. Blijf bij de wasmachine als je gebruikt maakt hiervan!! (Wasmachine was overigens twee keer kapot, de twee weken die wij er waren). Zodra de was klaar is gooit de manager je was in de droger die hij op z’n heetst zet. Ik kon godzijdank op tijd mijn fijne was uit de gloeiend hete droger redden. Broodjes niet bestellen bij de ontbijtservice. Je betaalt ongeveer 80 cent per broodje (!) meer. Loop of rijd ff naar de Spar (700 meter verderop) en je hebt voor veel minder, veel meer. Wij vonden de medewerkers niet erg gastvrij en niet vriendelijk. Eerder arrogant. Eens maar nooit weer.

Prachtig penthouse met zicht op de piste! Genieten

Familie Van Loon,
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig penthouse met uitzicht op de piste. Drie slaapkamers en drie badkamers. Goed uitgeruste keuken en luxe inrichting. Vlakbij de piste, de gondels en skiverhuur. Ideale ligging. Aan de zijkant een apres ski bar, wanneer je een appartement hierboven krijgt heb je zeer waarschijnlijk tot laat last van luidruchtig vertrekkende gasten. Wij hadden dit een beetje in een van de slaapkamers.

Onze vakantie was heerlijk, leuk maar klein skigebied. Gezellige horeca gelegenheden. De service in het appartement was prima en zeer vriendelijke receptie.

Chalet.nl

Locatie is geweldig, service onder de maat

Carola,
11-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Plek en faciliteiten zijn geweldig. Wij kwamen voor de 2e keer terug en hadden specifiek om 1 appartement gevraagd en ook bevestigd gekregen. Deze bleek vergeven aan andere gasten. Tot drie keer toe werd dit ontkend en werd aangegeven dat het onze eigen schuld was.

Apartement goed, uitzicht op muur dus niet goed

Marijke luiten,
7-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Manager verleent geen service! Ik had voor eerder appartement geboekt en zij hadden ons zonder mededeling in ander appartement gezet. Ik was er in de zomer speciaal naar toegereden om te boeken. Dit stond ook geschreven op de offerte. Manager beschuldigde mij dat ik het zelf erop geschreven had! Zij zeggen dat je jouw voorkeur opkunt geven voor andere keer maar verwacht niet dat je dat krijgt. Blijkbaar hebben eigenaren absoluut de eerste keus ook als er al geboekt is in hun appartement. Dit wordt niet vermeld. Ik werd zeer onaardig behandeld door manager. Arrogant! Na 3keer bij rceptie geweest te zijn en geen goed alternatief kreeg heb ik mijn energie aan het skieen besteed! Vorig jaar waren ze ook niet vriendelijk bij rceptie!

Fantastisch!

MH,
25-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een super verblijf hebben we gehad in Wildkogelresort!! Fantastisch luxe en mooi 8 persoonsappartement. Ruim, schoon, netjes en nieuw. Heerlijk zwembad, prima indoor speeltuintje, goede wellness.. Vlakbij de ski gondel, apres ski was er ook..goed gebied om te skiën met jonge kinderen en echt goede skischool!! Gezellig dorpje met vriendelijke mensen..Alles viel op z’n plek in Bramberg am Wildkogel.. ideale bestemming met familie en kids!!

Erg leuk

anoniem,
3-1-2018

Het zijn erg leuke appartementen! Heel erg leuk en goed schoongemaakt. Het zwembad is alleen niet zo groot. Toen wij er waren was het niet zulk lekker weer, maar anders is er op een kwartier rijden een erg groot meer. Het meer is alleen wel erg koud.

JN,
26-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen slechte punten te benoemen... echt een geweldig resort

*Ruime ultra schone appartementen van alle gemakken voorzien

*Goede hotelservice

*Direct bij de lift gelegen.

*Rustig gezellig dorp

*Prima restaurants

*Klein overzichtelijk ski gebied. Ideaal voor jonge kinderen

Fantastisch resort

Anja,
20-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig resort. We verbleven in het nieuwere Das Bramberg (onderdeel van wildkogel resort) in een appartement met 3 slaapkamers. Ruim appartement, grote slaapkamers, goede bedden. Groot balkon op zuiden. Appartement is van allerlei luxe voorzien, houtkachel, wasmachine/droger, vaatwasser. Ook in oktober een mooie omgeving, prachtige natuur, kleine beekjes om dammen te bouwen.

Supervakantiegevoel!

Martin Brasser,
16-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier al 3 jaar en hebben weer geboekt voor de volgende keer.

Het is een geweldig fijn resort. Veel luxe en voorzien van alle gemakken. Alle voorzieningen zijn aanwezig voor een ontspannen vakantie. Appartementen zijn zeer schoon en het skigebied is zeker een aanrader. Skigebied wordt komend jaar verder uitgebreid. Dit blijft mijn favoriete bestemming voor een fijne wintersportvakantie.

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkogel Resort in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkogel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.