Appartement Wildkogel Resort

Appartement Wildkogel Resort
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

71 reviews over Appartement Wildkogel Resort in het Nederlands

Prachtig penthouse met zicht op de piste! Genieten

Familie Van Loon
20-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig penthouse met uitzicht op de piste. Drie slaapkamers en drie badkamers. Goed uitgeruste keuken en luxe inrichting. Vlakbij de piste, de gondels en skiverhuur. Ideale ligging. Aan de zijkant een apres ski bar, wanneer je een appartement hierboven krijgt heb je zeer waarschijnlijk tot laat last van luidruchtig vertrekkende gasten. Wij hadden dit een beetje in een van de slaapkamers.

Onze vakantie was heerlijk, leuk maar klein skigebied. Gezellige horeca gelegenheden. De service in het appartement was prima en zeer vriendelijke receptie.

Locatie is geweldig, service onder de maat

Carola
11-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Plek en faciliteiten zijn geweldig. Wij kwamen voor de 2e keer terug en hadden specifiek om 1 appartement gevraagd en ook bevestigd gekregen. Deze bleek vergeven aan andere gasten. Tot drie keer toe werd dit ontkend en werd aangegeven dat het onze eigen schuld was.

Apartement goed, uitzicht op muur dus niet goed

Marijke luiten
7-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Manager verleent geen service! Ik had voor eerder appartement geboekt en zij hadden ons zonder mededeling in ander appartement gezet. Ik was er in de zomer speciaal naar toegereden om te boeken. Dit stond ook geschreven op de offerte. Manager beschuldigde mij dat ik het zelf erop geschreven had! Zij zeggen dat je jouw voorkeur opkunt geven voor andere keer maar verwacht niet dat je dat krijgt. Blijkbaar hebben eigenaren absoluut de eerste keus ook als er al geboekt is in hun appartement. Dit wordt niet vermeld. Ik werd zeer onaardig behandeld door manager. Arrogant! Na 3keer bij rceptie geweest te zijn en geen goed alternatief kreeg heb ik mijn energie aan het skieen besteed! Vorig jaar waren ze ook niet vriendelijk bij rceptie!

Fantastisch!

MH
25-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een super verblijf hebben we gehad in Wildkogelresort!! Fantastisch luxe en mooi 8 persoonsappartement. Ruim, schoon, netjes en nieuw. Heerlijk zwembad, prima indoor speeltuintje, goede wellness.. Vlakbij de ski gondel, apres ski was er ook..goed gebied om te skiën met jonge kinderen en echt goede skischool!! Gezellig dorpje met vriendelijke mensen..Alles viel op z’n plek in Bramberg am Wildkogel.. ideale bestemming met familie en kids!!

Erg leuk

anoniem
3-1-2018

Het zijn erg leuke appartementen! Heel erg leuk en goed schoongemaakt. Het zwembad is alleen niet zo groot. Toen wij er waren was het niet zulk lekker weer, maar anders is er op een kwartier rijden een erg groot meer. Het meer is alleen wel erg koud.

JN
26-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen slechte punten te benoemen... echt een geweldig resort

*Ruime ultra schone appartementen van alle gemakken voorzien

*Goede hotelservice

*Direct bij de lift gelegen.

*Rustig gezellig dorp

*Prima restaurants

*Klein overzichtelijk ski gebied. Ideaal voor jonge kinderen

Fantastisch resort

Anja
20-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig resort. We verbleven in het nieuwere Das Bramberg (onderdeel van wildkogel resort) in een appartement met 3 slaapkamers. Ruim appartement, grote slaapkamers, goede bedden. Groot balkon op zuiden. Appartement is van allerlei luxe voorzien, houtkachel, wasmachine/droger, vaatwasser. Ook in oktober een mooie omgeving, prachtige natuur, kleine beekjes om dammen te bouwen.

Supervakantiegevoel!

Martin Brasser
16-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier al 3 jaar en hebben weer geboekt voor de volgende keer.

Het is een geweldig fijn resort. Veel luxe en voorzien van alle gemakken. Alle voorzieningen zijn aanwezig voor een ontspannen vakantie. Appartementen zijn zeer schoon en het skigebied is zeker een aanrader. Skigebied wordt komend jaar verder uitgebreid. Dit blijft mijn favoriete bestemming voor een fijne wintersportvakantie.

Mooi hotel

San
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi resort! Alleen heel veel wespen en het grote probleem van dit resort is dat er geen enkel toezicht is op het zwembad en dat alle buitenlandse families echt serieus met kleren aan, stoffe luiers en kinderen die niet kunnen zwemmen in het zwembad zijn, zeer a relaxed als je een boekje zit te lezen.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met de familie (7personen) een weekje skiën. Elk jaar ergens anders voor de afwisseling. Echter gaan we volgend jaar hier vrijwel zeker weer heen! Wat was dit een prachtplek! Van alle gemakken voorzien, wat het relaxen na een dag skiën zeer prettig maakt. Ook is er veel gezelligheid. Een leuke après-ski hut, lounge etc.

De Welness (zwembad, sauna, massage, etc.) is zeer luxe.

Toen we aankwamen bleek de reisorganisatie de boeking verkeerd of onvolledig door te hebben gegeven. Dit is natuurlijk geheel buiten de schuld van het resort af, maar toch hebben ze gelijk alles op alles gezet om het nog te realiseren, beter zelfs: Penthouse upgrade!

We hebben een aantal aanbieders voor Wildkogel Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wildkogel Resort in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wildkogel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wildkogel Resort scoort een 9.18 uit 10 op basis van 81 reviews.