Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen

• Ligging t.o.v. pistes8,4

31 reviews over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad in dit huis. Het huis heeft veel ruimte, is compleet ingericht en staat in een schitterende omgeving. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Eigenaar was zeer behulpzaam, had veel nuttige tips over de omgeving en activiteiten in de betreffende vakantieperiode. Het was schitterend weer, maar ook bij regen is dit huis een uitkomst door de ruimte en de vele faciliteiten. een aanrader voor grotere gezinnen of groepen! willen hier graag nog eens terug komen.

Aanrader!

Daniëlle
16-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben samen met opa en oma en twee gezinnen genoten van het huis. Het uitzicht is prachtig op de besneeuwde bergtoppen. De ligging is gemoedelijk in een klein dorp waar elke morgen de koeien langs komen om naar de wei te worden gebracht. Er is ruimte genoeg in het huis en de aparte speel/tv-kamer is ook heel fijn. De keuken is goed uitgerust, fijne badkamers met zelfs een sauna. Wasmachine en droger zijn heel praktisch. Eigenaar denkt goed mee om het je naar de zin te maken en is zorgvuldig en snel in zijn communicatie. Trampoline vinden de kinderen heerlijk. Mooie tuinset aanwezig. Tuin is een beetje aan de kleine kant voor een grote groep. Al met al een heel mooi huis met een mooie ligging. Als u op zoek bent naar een mooi, gemoedelijk huis met een mooie ligging is dit huis zeker een aanrader!

Alles wat je kan wensen.

Dhr. Vroom
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch huis in een fantastische omgeving.

Bij aankomst al aangenaam verrast door 3 ruime parkeerplekken. Een zelfs overdekt.

de beneden verdieping is ruim en heeft voldoende plek om met 14 man te eten.

De slaapkamers zijn ruim van opzet en zeker de matrassen verdienden een pluim.

In totaal 14 slaapplekken waarvan 4 in stapelbedden.

Hoogtepunt van huis is toch wel de grote badkamer. De Sauna is groot genoeg voor 6 personen en ook de jacuzzi is ruim van opzet.

Verhuurder Erik is de perfecte reisleider.

Kaarten van het skigebied, instructies voor het huis en zelfs de lokale VVV informatie alles krijgt de huurder binnen.

Algemene staat van het huis is als nieuw.

Twee ski gebieden binnen 5 minuten rijden.

Wij zijn fan en gaan zeker nog een keer.

Top!

Rutger Z
17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super huis en boven verwachting! Ook was alles netjes en schoon.

Geweldig!

Anouk
17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooi ruim huis. Grote kamers met goede bedden. Meerdere badkamers. Heerlijke sauna en bubbelbad. Huis was schoon. De keuken heeft alles wat je nodig hebt en de vaatwasser is met een groep wel zo fijn. Lekker dichtbij meerdere prachtige skigebieden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig mooi huis met zeer vriendelijke beheerders die de moeite namen om in onze week nog even gedag te komen zeggen en een heerlijke fles koude snaps langs te brengen.

Het huis ziet er prachtig uit met super bedden en 3 grote mooie badkamers en alles in zeer nette staat waar er niets aan ontbrak.

Wij zaten hier met 8 volwassen en 6 kinderen en dit ging prima qua ruimte.

Wij raden dit huis ook zeker aan andere aan en komen zeker nog weer terug.

Bedankt voor de mooie week

Jenny
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien. Meer dan genoeg borden bestek en glazen etc. goede pannen, wasmachine, droger en nog veel meer.

Prachtige badkamers, heerlijke bedden.

Centraal gelegen tov fantastische pistes.

Last but not least... plezierige communicatie met de eigenaar !!

Als wij weer op wintersport gaan gaan wij dit huis zeker boeken.

Gezellig en van alle gemakken voorzien!

Marjan
26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijke Oud & Nieuw-week met vrienden doorgebracht in Wellness Haus Kitzbuheler Alpen. Het huis ligt prachtig (en rustig), is van alle gemakken voorzien en bovenal is het een ontzettend gezellig huis. Met ruime slaapkamers, fijne bedden, comfortabele badkamers, goede wifi, een zeer complete keuken en een gezellige haard. Jong en oud heeft een heerlijke week gehad en zich uitstekend vermaakt in het huis en uiteraard ook op de dichtbij gelegen pistes.

Geweldig huis in een prachtige omgeving!!

Fam. Flier
21-1-2018

Wij zijn hier in de herfstvakantie met een groep van 10 personen geweest. De hele week schitterend weer gehad, alleen maar zon! Veel van de omgeving gezien: Krimml Wasserfalle, de stuwmeren van Kaprun, de Großglockner Hochalpenstraße enz.

Het nadeel van de herfstvakantie is dat de meeste liften dicht zijn.

Elke dag was het weer heerlijk 'thuis' komen. De kinderen vermaakten zich op de trampoline of spelend in de TVkamer. Jammer is dat er weinig speelgoed is voor de kinderen en de zitkamer wat klein is voor een grotere groep. Maar verder is het huis van alle gemakken voorzien. Heerlijke badkamers, vooral het bubbelbad en de sauna zijn heerlijk. Bedden liggen perfect.

Aparte wasruimte is ideaal. Elke ochtend en aan het einde van de middag lopen de koeien voorbij om naar de wei/stal te gaan. Geeft een erg leuk sfeertje. Bakker op loopafstand. Kortom: wij hebben genoten en kunnen dit huis iedereen aanraden!

Fantastisch huis!! met 13 personen Super!

Fam. Neven
21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie aparte kamer voor de kinderen.

Voor 13 personen was de eet- en woonkamer aan de kleine kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.