9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

25 reviews over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Jenny, 4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk huis, van alle gemakken voorzien. Meer dan genoeg borden bestek en glazen etc. goede pannen, wasmachine, droger en nog veel meer.

Prachtige badkamers, heerlijke bedden.

Centraal gelegen tov fantastische pistes.

Last but not least... plezierige communicatie met de eigenaar !!

Als wij weer op wintersport gaan gaan wij dit huis zeker boeken.

Gezellig en van alle gemakken voorzien!

Marjan, 26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een heerlijke Oud & Nieuw-week met vrienden doorgebracht in Wellness Haus Kitzbuheler Alpen. Het huis ligt prachtig (en rustig), is van alle gemakken voorzien en bovenal is het een ontzettend gezellig huis. Met ruime slaapkamers, fijne bedden, comfortabele badkamers, goede wifi, een zeer complete keuken en een gezellige haard. Jong en oud heeft een heerlijke week gehad en zich uitstekend vermaakt in het huis en uiteraard ook op de dichtbij gelegen pistes.

Geweldig huis in een prachtige omgeving!!

Fam. Flier, 21-1-2018

Wij zijn hier in de herfstvakantie met een groep van 10 personen geweest. De hele week schitterend weer gehad, alleen maar zon! Veel van de omgeving gezien: Krimml Wasserfalle, de stuwmeren van Kaprun, de Großglockner Hochalpenstraße enz.

Het nadeel van de herfstvakantie is dat de meeste liften dicht zijn.

Elke dag was het weer heerlijk 'thuis' komen. De kinderen vermaakten zich op de trampoline of spelend in de TVkamer. Jammer is dat er weinig speelgoed is voor de kinderen en de zitkamer wat klein is voor een grotere groep. Maar verder is het huis van alle gemakken voorzien. Heerlijke badkamers, vooral het bubbelbad en de sauna zijn heerlijk. Bedden liggen perfect.

Aparte wasruimte is ideaal. Elke ochtend en aan het einde van de middag lopen de koeien voorbij om naar de wei/stal te gaan. Geeft een erg leuk sfeertje. Bakker op loopafstand. Kortom: wij hebben genoten en kunnen dit huis iedereen aanraden!

Fantastisch huis!! met 13 personen Super!

Fam. Neven, 21-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie aparte kamer voor de kinderen.

Voor 13 personen was de eet- en woonkamer aan de kleine kant.

TOP huis

Jeroen, 14-8-2017

Keurig huis, beetje groot voor 4 personen, maar van alle gemakken voorzien. Ligging is vrij centraal t.o.v. bezienswaardigheden, maar wel 15 tot 30 min rijden. Vaak zijn foto's mooier dan de werkelijkheid. In dit geval is het andersom. Met veel plezier 2 weken verbleven en van alle gemak en comfort gebruik gemaakt. TOP huis.

Een heerlijk mooi, schoon en ruim vakantiehuis

Fam Speksnijder/mourits, 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fantastische zomervakantie gehad in bramberg am wildkogel! Er is zoveel te doen in de omgeving dat we elke dag op stap gingen (aanrader is om de Salzburgerlandkaart te kopen!) tuin is wel wat klein maar kids hebben zich heerlijk vermaakt op de trampoline ! Mooi en comfortabel huis, bedden zijn super!

Comfortabel huis geschikt voor grote groep.

Kristel, 11-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi, schoon en gezellig huis met alle benodigdheden aanwezig voor een comfortabele vakantie voor kinderen en volwassenen. Er is aan alles gedacht: na het skiën gingen de kids bv. op de trampoline in de tuin terwijl we buiten hebben gebarbecued.

De skipiste is niet op loopafstand maar in 3 minuten ben je met de auto bij de grote skilift met een goede parkeerplaats.

• Ligging t.o.v. pistes8

Groot huis voor 14 personen (12 p. max aan grote eettafel). Wel extra tv/speelkamer voor kids. Met sauna, ruime en gezellige slaapkamers. En max. 10 min. lopen naar skibus of zelf met auto naar diverse skigebieden (5 of 30/40 min. rijden afhankelijk welk skigebied: Bramberg, Kitzbuhl of Gerlos bijv.) indien super-ski-pas.

Een fijn huis om je vakantie door te brengen.

Zijlstra, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben afgelopen januari met 2 gezinnen (13 volwassen en een baby) gebruik gemaakt van dit huis, het huis is van alle gemakken is voorzien. We hebben van een heerlijke skivakantie genoten. We zouden het zo nog een keer overdoen.

Goede vakantie

Berghmans, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 8 volwassenen en 3 kinderen in het comfortabele huis mogen verblijven. Voldoende ruime woonkamer met tv en mooie kachel om in de avond gezellig te zitten, tevens de ruime tafel was prettig om allen samen te kunnen eten. Grote open keuken volledig uitgerust met voor ons alle wenselijke benodigdheden. Ook prettig was de bijkeuken met droger en wasmachine, extra koelkast en vriezer, ski rek en schoendroger. Deze was ook direct via de achterom te bereiken om zo met natte spullen niet binnen door te hoeven lopen. Extra ontspanningskamer is met grote groepen ook welkom om toch soms op te splitsen of de kinderen apart te laten spelen. Twee luxe badkamers met in de wellness nog een inloop douche en wastafel en dus eigenlijk 3 badkamers. Sauna ruim genoeg en mooi, heerlijk jacuzzi bad voor 2 personen. Slaapkamers met prima bedden, voldoende extra dekens en ook niet te vergeten met kinderen voldoende dikke muren en goed isolerende deuren waardoor er voldoende van de nachtrust genoten kan worden. Dit alles gelegen in een prachtig pittoresk dal, oogt nauwelijks toeristisch. Hoewel geen ski-in en -out toch kort bij de Panorama bahn (1,5km) richting Kitzbuhel waar wij goed geskied hebben. De tocht per ski tot Kitzbuhel goed te doen. Bramberg gezellig dorpje waar wij helaas alleen gerodeld hebben. Bramberg als skigebied lijkt wel voor families met skiënde kinderen een uitstekende keus, voor de kilometervreters mogelijk wat klein maar dan zijn Kitzbuhel en evt Zillertal makkelijk bereikbaar. Heerlijk gegeten bij Fliegetbichel (tip van de eigenaar). Tot slot voortreffelijke communicatie met de eigenaar. Kortom een geslaagde vakantie waarbij wij graag nog eens terug komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen scoort een 9.5 uit 10 op basis van 26 reviews.