Vakantiehuis
Weer vandaag-3°-13°
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,5

36 reviews over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in het Nederlands

Fantastisch, luxe en fijn vakantiehuis

Han de Vos,
20-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij , met ons gezin , 8 volwassenen en 5 kleinkinderen weer terug van een schitterende skivakantie in het prachtige vakantie huis "Wellness Haus Kitzbüheler Alpen". Alles in dit huis aanwezig voor jong en oud . Speelkamer met Dvd's voor jong en oud. Sauna, bubbelbad en prachtig sanitair. Complete keuken met alle apparatuur voor een luxe vakantie en inventaris om voor een grote groep te koken.

Mooie skiruimte met skischoendroger, wasmachine, droger en extra koelkast waar je gebruik van kunt maken. Ruime mooie slaapkamers met goede bedden. Gezellige woonkamer met grote eettafel. Fijne vriendelijke eigenaar waar je altijd terecht kunt voor vragen.

Dicht bij beide skigebieden waar je in 5 minuten bent. Al met al was dit onze 2e keer en gaan we zeker in 2020 onze skivakantie hier weer doorbrengen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Dikke aanrader!

Kees,
17-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch huis voor bijvoorbeeld meerdere gezinnen of een vriendengroep. Het huis is schoon, ruim opgezet en voldoende badkamers en slaapkamers. Twee woonkamers voor meer privacy.

Het contact met de verhuurder Erik is erg prettig en goed. Ook tijdens ons verblijf beantwoorde hij vragen snel.

Dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig verblijf, zeker een aanrader!

Bas Vaanholt,
2-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastische locatie waarbij je bij thuiskomt ook echt een huiselijk gevoel hebt! De accommodatie voldoet aan alle verwachtingen. Ruim, schoon, ontspannend en meer dan voldoende faciliteiten.

Wat erg prettig is wanneer je met een gezelschap op vakantie bent is dat er ruim voldoende plek is om met meerdere mensen tegelijkertijd gebruik te maken van sanitaire ruimtes welke voldoende aanwezig zijn!

Parkeren naast het huis is erg prettig.

En laten we de sauna niet vergeten, wat is dat lekker na een dag fanatiek skiën !

Geweldige aangenaam verblijf

Judith,
1-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig ruim huis, op zeer korte afstand van het skigebied Bramberg an Wildkogel en de Panoramabahn van de Kitzbühler Alpen.

Wij verbleven hier tijdens de kerstvakantie met 6 volwassenen en 5 kinderen.

De 5 slaapkamers en 3 badkamers zijn zeer ruim en comfortabel.

De keuken is van alle gemakken voorzien en de huiskamer gezellig en knus.

Het contact met de verhuurder is zeer prettig verlopen. Goede communicatie en goede tips voor een aangenaam verblijf.

Een echte aanrader voor een aangename vakantie met familie/vrienden.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een heel fijne vakantie gehad in dit huis. Het huis heeft veel ruimte, is compleet ingericht en staat in een schitterende omgeving. In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Eigenaar was zeer behulpzaam, had veel nuttige tips over de omgeving en activiteiten in de betreffende vakantieperiode. Het was schitterend weer, maar ook bij regen is dit huis een uitkomst door de ruimte en de vele faciliteiten. een aanrader voor grotere gezinnen of groepen! willen hier graag nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader!

Daniëlle,
16-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben samen met opa en oma en twee gezinnen genoten van het huis. Het uitzicht is prachtig op de besneeuwde bergtoppen. De ligging is gemoedelijk in een klein dorp waar elke morgen de koeien langs komen om naar de wei te worden gebracht. Er is ruimte genoeg in het huis en de aparte speel/tv-kamer is ook heel fijn. De keuken is goed uitgerust, fijne badkamers met zelfs een sauna. Wasmachine en droger zijn heel praktisch. Eigenaar denkt goed mee om het je naar de zin te maken en is zorgvuldig en snel in zijn communicatie. Trampoline vinden de kinderen heerlijk. Mooie tuinset aanwezig. Tuin is een beetje aan de kleine kant voor een grote groep. Al met al een heel mooi huis met een mooie ligging. Als u op zoek bent naar een mooi, gemoedelijk huis met een mooie ligging is dit huis zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Alles wat je kan wensen.

Dhr. Vroom,
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch huis in een fantastische omgeving.

Bij aankomst al aangenaam verrast door 3 ruime parkeerplekken. Een zelfs overdekt.

de beneden verdieping is ruim en heeft voldoende plek om met 14 man te eten.

De slaapkamers zijn ruim van opzet en zeker de matrassen verdienden een pluim.

In totaal 14 slaapplekken waarvan 4 in stapelbedden.

Hoogtepunt van huis is toch wel de grote badkamer. De Sauna is groot genoeg voor 6 personen en ook de jacuzzi is ruim van opzet.

Verhuurder Erik is de perfecte reisleider.

Kaarten van het skigebied, instructies voor het huis en zelfs de lokale VVV informatie alles krijgt de huurder binnen.

Algemene staat van het huis is als nieuw.

Twee ski gebieden binnen 5 minuten rijden.

Wij zijn fan en gaan zeker nog een keer.

Top!

Rutger Z,
17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super huis en boven verwachting! Ook was alles netjes en schoon.

Geweldig!

Anouk,
17-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooi ruim huis. Grote kamers met goede bedden. Meerdere badkamers. Heerlijke sauna en bubbelbad. Huis was schoon. De keuken heeft alles wat je nodig hebt en de vaatwasser is met een groep wel zo fijn. Lekker dichtbij meerdere prachtige skigebieden.

• Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig mooi huis met zeer vriendelijke beheerders die de moeite namen om in onze week nog even gedag te komen zeggen en een heerlijke fles koude snaps langs te brengen.

Het huis ziet er prachtig uit met super bedden en 3 grote mooie badkamers en alles in zeer nette staat waar er niets aan ontbrak.

Wij zaten hier met 8 volwassen en 6 kinderen en dit ging prima qua ruimte.

Wij raden dit huis ook zeker aan andere aan en komen zeker nog weer terug.

Bedankt voor de mooie week

Gereisd met vrienden in februari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wellness Haus Kitzbüheler Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.