Hotel Senningerbräu

Leuk hotel

Rudi
12-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst werden we vriendelijk in het Nederlands ontvangen. Dat we wat vroeger waren, was geen probleem. De kamers zijn netjes...alleen jammer dat er geen koelkastje was. Het ontbijt is voldoende. Het avondmaal bestaat uit vier gangen...soep, saladebudfet, een heerlijke hoofdmaaltijd en een dessert. Voor de kinderen kan je kiezen uit drie gerechten. Deze blijven iedere dag dezelfde. Dit vonden we minder. De prijs van de drank is zeer democratisch. Onze mening is dat het hotel vooral op volwassenen gericht is. Buiten heb je een mooi terras. Het hotel ligt direct aan de kabelbaan. Voor de rest is het een klein dorp waar weinig te beleven valt. Een gratis kaart geeft je gedurende het verblijf dagelijks recht op 1 activiteit. Het is een prachtig wandelgebied.

• Ligging t.o.v. pistes10

Ontvangst, vriendelijkheid, behulpzaam, netheid kamers, goede prijs/kwaliteit van kamers, ontbijt en avondmaaltijd, sfeer, bijna naast de skilift en de 14 km. lange ski- en rodelafdaling naar het dorp. In de winter zijn we meestal met een groep van tussen de 25 en 30 personen en iedereen is zeer tevreden. Waarom zou je veranderen, als alles naar tevredenheid is. Bij vertrek boeken wij altijd al voor het volgende jaar, dan zijn we er dus zeker van dat we niet misgrijpen!

Tophotel

marieke
30-7-2016

Niks negatiefs te melden. Zeer mooi audenthiek hotel, warme inrichting, mooie kamers die allen vernieuwd zijn. Zeer vriendelijk en attent personeel dat je een thuisgevoel gaf. Het eten was overheerlijk en heel verzorgd. We komen al vele jaren in Oostenrijk en Senningerbrau staat zeker in onze top 3. Zalige Welness die weinig bezocht werd zodat we het hele complex voor ons alleen hadden.Ook de gratis zomerkaart was super.Het hotel ligt in het centrum doch heel rustig en centraal.De omgeving is prachtig en de bergwereld is nog puur , weinig verminking van skipistes. We gaan zelden terug naar hetzelfde hotel maar Senningerbrau mag ons zeker nog eens verwachten. Dank aan het hele team !

We hebben een aantal aanbieders voor Senningerbräu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Senningerbräu in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Senningerbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.