Appartement Fasserhof

thijs en yvonne kwaks

kwaks
22-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

een heerlijke week gehad bij babbet en paul in fasserhof we waren er voor de tweede keer en gaan volgend jaar met heel veel plezier terug een echte aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018

Genieten van rust, ruimte,(gast)vrijheid, omgeving

Karine en Bart
14-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fasserhof is een fijn en ruim huis met 4 mooie kamers. Je hebt volop privacy, en je kunt ook gebruik maken van de gezamelijke zithoekjes buiten. Honden zijn welkom en je kunt gelijk vanuit huis heerlijk met ze wandelen. Babette en Ruud zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Het ligt in een prachtige omgeving met veel bezienswaardgheden en activiteiten.

Heerlijk verblijf, super gastvrije eigenaren

Menno
14-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk was de vakantie van begin tot eind een succes. Na een super ontvangst ons kwartier gemaakt. Super mooie omgeving, gemoedelijk appartement met een prima uitrusting. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Met de inbegrepen nationaalpark kaart heerlijk erop uit getrokken en de omgeving verkent.

Het was Fantastisch.

Thijs en Yvonne
7-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele vriendelijke eigenaren. Gaven veel suggesties om te ondernemen, zodat wij zelfs met het slechte weer dat wij troffen, onze dag goed gevuld kregen. Prachtige accommodatie en omgeving. Echt een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Geweldig mooi gastvrij appartement

Familie Brakenhoff
28-8-2017

Wij zijn hier begin augustus hier geweest voor 4 nachtjes en het was meer dan geweldig zo schoon gastvrij en heel mooi gelegen appartement met als je wilt iedere dag verse broodjes en informatie waar je heen gaat of wil....Wij hadden voor deze dagen ook een kaart gekregen om leuke en vaak gratis uitstapjes te doen zoals de Krimmler Wasserfallen te bezoeken en de Grossglockner pas te rijden of een ritje omhooggevallen met de kabelbaan naar de Weisssee dit ligt allemaal best dichtbij dit appartement. Wij hebben er heerlijk genoten en nogmaals bedankt Paul en Babette voor de gastvrijheid het was Top !!!👍👍

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk ruim en schoon appartement.

Carrol
6-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij verbleven in december 2016 in Fasserhof met 5 volwassenen en 5 kinderen van 11 tot 17 jaar (die alleen maar willen skieen) Het appartement is ruim, schoon en heeft heerlijke bedden, een gezellige authentieke woonkamer met haard, ruime keuken, een warme douch voor 10 personen en iedere ochtend verse broodjes. Echt super !!

Wat nog meer comfort zou bieden is een opberg-/droogruimte voor de ski's, skischoenen en skikleding en in /bij de badkamers meer ruimte om je handdoek na het douchen goed te kunnen laten drogen/hangen. Fasserhof ligt niet op loopafstand van restaurants en café's, een auto is dan handig. Een treintje brengt je naar de skilift. Nog een pluspunt volgens onze kinderen; de hond mag mee en er is goede WIFI :-)

Paul en Babette, wij hebben genoten. Dank jullie wel voor de gastvrijheid!

Gereisd Met vrienden in december 2016

Sfeervol en comfortabel Oostenrijk!

Wendy
6-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg mooi, sfeervol en compleet appartement. Zeer gastvrij en meer dan genoeg te doen. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Geweldig

Martha
1-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede ontvangst, Schoon en net appartement. Goed uitgerust.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plaats

Machteld
1-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk overnacht. Alles wordt uit de kast gehaald om het je als gast naar de zin te maken.

Heel fijne accommodatie, een absolute aanrader!

Fam. Abeling
5-7-2016

Over Fasserhof kun je alleen maar positief zijn. Een mooi locatie, rustig gelegen met zeer mooi vrij uitzicht. Zéér compleet ingerichte appartementen, alles, maar dan ook alles is er. Het is zeer schoon en comfortabel. De Nederlandse eigenaren Babette en Paul hebben een fijn vakantie verblijf opgebouwd,. Een zeer vriendelijk ontvangst, gezellige conversaties, de ontbijt-broodjes service, goed tips om de omgeving te verkennen, veel folders, en als extra service gratis de "sommercard". Daarmee kun je gratis of met grote kortingen naar veel attracties, zoals kabelbanen, bezoek aan bv. de Grossglockner pass etc. Wij waren er in de zomer, dus over de winter (ski) faciliteiten kunnen wij niet oordelen, maar in het gastenboek zagen wij al dat er meerdere wintergasten zijn, die steeds weer terugkomen. En dat alles in het mooie Tirol! Ik geef niet gauw tienen, maar ik kan niet anders. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2016

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies
  • Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fasserhof in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fasserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.