Géén boekingskosten

Appartement Alpenchalet am Wildkogel

OostenrijkSalzburgBramberg am Wildkogel

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alpenchalet am Wildkogel voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

4 Reviews over Alpenchalet am Wildkogel

• 9Familie Kieftenbelt15-08-2019

Geweldige accomodatie op een geweldige plek!

Wij zaten in het Smaragd gedeelte van Alpenchalet am Wildkogel. Een prachtig chalet, van alle luxe en gemakken voorzien, hoog gelegen op een berg. Hierdoor een schitterend uitzicht over de vallei. Tevens gelegen middenin een gebied waar van alles te doen is, zoals een bezoek aan de Krimmler Wasserfälle, de Grossglockner en Kaprun (Kitzsteinhorn gletscher). Daarnaast zijn de verhuurders van dit chalet super vriendelijk en gastvrij.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Berendschot19-09-2012

Prachtig chalet in mooie omgeving

Begin mei zijn we met onze zonen van 15 en 17 in deze schitterende chalet geweest. Wij hadden de beneden woning: Heerlijk ruim, zeer comfortabel met o.a. aparte badkamers, en prachtige afgewerkt met oog voor stijl en details. Natuurlijk hebben we vanaf het grote terras in alle rust genoten van een geweldig uitzicht op de omgeving. We zijn er ook lekker er op uitgetrokken: De berg op, of het leuke dorp Bramberg in, richting het westen de sneeuw opgezocht, en in Bramberg fietsen gehuurd, heerlijk richting Mittersill en Zell am See gefietst en met de trein terug, enz. We hebben het getroffen met het weer, maar ook anders zouden we ons prima vermaakt hebben. Vrienden van ons hadden het grotere boven appartement, wat binnendoor fraai met elkaar verbonden is. Een prima vakantieadres voor 2 tot 14 personen. We gaan er zeker nog eens terug.

• 9Marielle11-06-2012

Zeer luxe woning met schitterend uitzicht

In februari 2012 zijn wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) in de woning Kristall geweest. Echt een prachtig appartement voorzien van alle gemakken en zeer luxe ingericht. Het uitzicht is schitterend! Het skigebied is zeer groot met veel mogelijkheden om je meerdere weken te vermaken.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Monique01-05-2012

Heerlijke plek!

Wij (4 volwassenen, twee kinderen) hebben in februari 2012 een week doorgebracht in Smaragd , onderdeel van het nieuwe chalet van Nederlandse eigenaren. Wij hebben genoten! Het chalet ligt op een berg en het uitzicht is dan ook fantastistisch. Het appartement is heel modern en ruimtelijk (luxe) ingericht en heeft een heerlijke wellness. Het chalet bestaat uit 2 appartementen (Kristall en Smaragd). Eigenaren hadden in onze vakantieweek eigenlijk zelf gebruik willen maken van Smaragd en gingen voor ons in het kleinere Kristall zitten. Dat hebben we erg gewaardeerd. Een tweetal niet-skiënde volwassenen hebben veel tijd doorgebracht in het huis. Mede door de prettige ambiance en het feit dat het chalet van alle gemakken is voorzien, hebben wij/zij een prettige tijd gehad. Wij kunnen dit Chalet zeker aanbevelen!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Appartement Alpenchalet am Wildkogel info