Pension Landgasthof Neuwirt

Pension Landgasthof Neuwirt

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag27°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Neuwirt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Landgasthof Neuwirt in het Nederlands

geweldige plek om steeds naar toe te gaan

monique
5-2-2010

Wij zijn al enkele jaren achter elkaar gegaan in de winter. Wij blijven komen, en voelen ons altijd geweldig relaxed. Het eten is super, de kamers zijn mooi en je voelt je thuis. Lofer heeft sowieso, ook in de zomer, een enorme aantrekkingskracht op ons. Het is lekker rustig en je kunt helemaal bijkomen hier.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een aanrader

Juliette Blokhuis
1-11-2008

Een heerlijk pension om te vertoeven. Het echtpaar Mayr zijn zeer gastvriendelijk en maken het verblijf tot een onvergetelijke vakantie. Op culinair gebied een absolute aanrader. Vooral al de bio-producten een echter verwennerij. Het gasthof ligt tevens aan verschillende wandelroutes en naast de ski-liften. Wij hopen hier zeker nog een keer terug te komen om van dit alles te kunnen genieten.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasFrans Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeldautomaat, Krant, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landgasthof Neuwirt in Bad Vigaun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landgasthof Neuwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.