Hotel Winkler

Weer vandaag13°-1°
4,7

Matig

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Winkler voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Winkler in het Nederlands

Leerpunten!

Stollenaap
5-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Waardeloze bediening tijdens t eten dwz sommige vrouwelijke personeelsleden. Waag t niet om

Water te drinken want dan zijn ze boos on plaats je te vertellen dat t niet gebruikelijk is. Geef gewoon door sorry wij serveren alleen mineraalwater of telmer gewoon iets voor in plaats van de hele 14 dagen te zeiken. Verder prima voor de prijs.

mooi hotel, geweldig eten

Bianca
14-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn 1 week in hotel Winkler geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. De kamers waren jammer genoeg wat klein, maar het eten is echt uitstekend! Het hotel ligt heel centraal naast het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winkler in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winkler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.