Appartement Segerink

• Ligging t.o.v. pistes8,8

23 reviews over Appartement Segerink in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

• Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement. Ruime kamers. Rustige locatie. Zelf koken is beperkt omdat er maar twee kookplaten zijn. Voor de rest alles ruim aanwezig. Oventje. Senseo apparaat. Zeer centraal in het dorp gelegen. Winkels om de hoek. Ook ontbijt bij Mpreis. Skibus op 100 meter afstand.

fantastische plek

Familie Blankenau
10-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is prachtig daar al een paar keer geweest en t blijft ons elke keer weer verrassen

Wederom genoten van appartement Segerink

H. de Vries
10-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na al een aantal keren hiervoor te zijn geweest blijft het me verbazen wat er elke keer geïnvesteerd en opgeknapt wordt in het stadje Bad Hofgastein. Nu zit onder het appartement een mooie en zeer nette supermarkt van alle gemakken voorzien zoals ontbijt / lunch. De Alpentherme wordt flink uitgebreid met mooie buitenbaden. De nieuwe liften die er komen en extra pistes beloven veel.

Tijdens onze periode in maart was het bijzonder goed en mooi (ski)weer.

's ochtends op tijd naar boven en 's middags heerlijk in de zon.

Heerlijk appartement op prima locatie

Melanie Pronk
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de vierde keer in Gastein maar voor het eerst in dit appartement. Dit is erg goed bevallen. Midden in het centrum, uitzicht op het pleintje en de supermarkt om de hoek. Auto kon de hele week op de privé plaats in de garage blijven want de skilift is op loopafstand.

Appartment is schoon, compleet en gezellig ingericht. Niets op aan te merken.

Als we volgende keer weer naar Gastein gaan zullen we dit appartement zeker huren als dat kan.

Heel compleet gezellig appartement!

Gerdie van der Sanden
3-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Midden in het dorp zeer centraal gelegen gezellig goed ingericht appartement!

Fijne week gehad!

Fantastische ski dagen gehad

H. de Vries
18-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben wederom voor Appartement Segerink gekozen omdat we toch erg gecharmeerd zijn van de ligging en het gebied en zeker het appartement wat voor ons ideaal is, alles binnen handbereik. Nu wordt er aankomende jaren flink geïnvesteerd in nieuw(e) lift(en) en pistes wat het nog allemaal interessanter maakt.

Op naar volgend jaar.

Centraal, rust, luxe, ruimte, subliem zicht!

Liselot van Uchelen
30-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel praktisch en ruim appartement voor ons gezin met 2 jonge kinderen. De uitvalsbasis is perfect voor winter en zomer. Het stadje biedt veel comfort en luxe met speelgelegenheden voor de kindjes, mooie barretjes en restaurantjes, uitzicht op prachtige bergen. In het zonnetje heerlijk vertoeven op een van de grote terrassen. De Alpen Thermen is zeker een aanrader of een van de mooie wandelingen vanuit het dorp langs de beek of direct de berg op. Voor herhaling vatbaar! Bedankt!

Fantastische plek in het mooie Bad Hofgastein

N.Blankenau
30-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een prachtige locatie, midden in het gezellige dorpje Bad Hofgastein waar het altijd leeft. Het appartement is van alle gemakken voorzien en erg netjes. We zijn hier zowel in de winter geweest als in de zomer, beide seizoenen prachtig en genoeg te beleven.

Zeker voor herhaling vatbaar in het appartement van familie Segerink.

• Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben in de herfstvakantie van 2014 enorm genoten van dit prachtige appartement midden in het centrum van het levendige Bad Hofgastein, met uitzicht op de bergen.

Vele mogelijkheden tot wandelen, leuke uitjes in de buurt, supermarkten op loopafstand, goede restaurants en uiteraard niet te vergeten de prachtige spa die om de hoek ligt met verschillende sauna´s en baden.

Het appartement is voorzien van alle benodigdheden. We hebben lekker kunnen koken in de complete, compacte keuken. ´S ochtends heerlijk in de zon gezeten op een van de twee ruime balkons (overigens hele dag zon op het appartement) en ´s avonds binnen lekker tv kijken vanuit de fijne stoeltjes. Wat wij ook fijn vonden, is dat er een goede draadloze internetverbinding aanwezig is.

Al met al een super week gehad, waarin wij lekker hebben kunnen uitrusten. Wij zijn dan ook zeker van plan om er nog een keer naartoe te gaan!

Wij gaan al jaren op vakantie naar Oostenrijk waarbij we telkens een ander dorpje kiezen. Dit jaar hebben we een weekje verbleven in het ruime appartement van de familie Segerink met een schitterend uitzicht op de bergen. Het appartement is van alle gemakken voorzien en is zeer compleet ingericht. Erg belangrijk is dat de bedden heerlijk liggen! En ook de stoeltjes in de woonkamer zitten fantastisch. Het WIFI bereik is zeer goed en de verbinding valt nooit uit.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, dit appartement is zeker een aanrader voor de liefhebber van Oostenrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Segerink in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Segerink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Segerink scoort een 9.21 uit 10 op basis van 23 reviews.