Appartement Segerinksterstersterster

Tonen op kaart

24 reviews over Appartement Segerink

• 2018
    10Miriam12-08-2018

heerlijk om dààr te verblijven !

na een lange reis was het fantastische uitzicht dat we dagelijks hadden vanaf onze balcons een geweldige verrassing ! Bergen, frisse lucht,een luxueus appartement, smaakvol ingericht. Dorp auto-rustig, winkels om de hoek...We hebben een heerlijke week gehad ! Krimmler en Groszglockner zijn een 'must'! Veel plezier!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Bea24-02-2018

Prachtige locatie. Mooie balkons. Een aanrader.

Mooi appartement. Ruime kamers. Rustige locatie. Zelf koken is beperkt omdat er maar twee kookplaten zijn. Voor de rest alles ruim aanwezig. Oventje. Senseo apparaat. Zeer centraal in het dorp gelegen. Winkels om de hoek. Ook ontbijt bij Mpreis. Skibus op 100 meter afstand.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Familie Blankenau10-05-2017

fantastische plek

Alles is prachtig daar al een paar keer geweest en t blijft ons elke keer weer verrassen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 10H. de Vries10-05-2017

Wederom genoten van appartement Segerink

Na al een aantal keren hiervoor te zijn geweest blijft het me verbazen wat er elke keer geïnvesteerd en opgeknapt wordt in het stadje Bad Hofgastein. Nu zit onder het appartement een mooie en zeer nette supermarkt van alle gemakken voorzien zoals ontbijt / lunch. De Alpentherme wordt flink uitgebreid met mooie buitenbaden. De nieuwe liften die er komen en extra pistes beloven veel.

Tijdens onze periode in maart was het bijzonder goed en mooi (ski)weer. 's ochtends op tijd naar boven en 's middags heerlijk in de zon.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Melanie Pronk05-03-2017

Heerlijk appartement op prima locatie

Voor de vierde keer in Gastein maar voor het eerst in dit appartement. Dit is erg goed bevallen. Midden in het centrum, uitzicht op het pleintje en de supermarkt om de hoek. Auto kon de hele week op de privé plaats in de garage blijven want de skilift is op loopafstand. Appartment is schoon, compleet en gezellig ingericht. Niets op aan te merken. Als we volgende keer weer naar Gastein gaan zullen we dit appartement zeker huren als dat kan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Gerdie van der Sanden03-02-2017

Heel compleet gezellig appartement!

Midden in het dorp zeer centraal gelegen gezellig goed ingericht appartement! Fijne week gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10H. de Vries18-06-2016

Fantastische ski dagen gehad

We hebben wederom voor Appartement Segerink gekozen omdat we toch erg gecharmeerd zijn van de ligging en het gebied en zeker het appartement wat voor ons ideaal is, alles binnen handbereik. Nu wordt er aankomende jaren flink geïnvesteerd in nieuw(e) lift(en) en pistes wat het nog allemaal interessanter maakt.

Op naar volgend jaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Liselot van Uchelen30-08-2015

Centraal, rust, luxe, ruimte, subliem zicht!

Een heel praktisch en ruim appartement voor ons gezin met 2 jonge kinderen. De uitvalsbasis is perfect voor winter en zomer. Het stadje biedt veel comfort en luxe met speelgelegenheden voor de kindjes, mooie barretjes en restaurantjes, uitzicht op prachtige bergen. In het zonnetje heerlijk vertoeven op een van de grote terrassen. De Alpen Thermen is zeker een aanrader of een van de mooie wandelingen vanuit het dorp langs de beek of direct de berg op. Voor herhaling vatbaar! Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9N.Blankenau30-07-2015

Fantastische plek in het mooie Bad Hofgastein

Wat een prachtige locatie, midden in het gezellige dorpje Bad Hofgastein waar het altijd leeft. Het appartement is van alle gemakken voorzien en erg netjes. We zijn hier zowel in de winter geweest als in de zomer, beide seizoenen prachtig en genoeg te beleven. Zeker voor herhaling vatbaar in het appartement van familie Segerink.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Mattijs04-02-2015

Heerlijke week buiten het wintersportseizoen

Wij hebben in de herfstvakantie van 2014 enorm genoten van dit prachtige appartement midden in het centrum van het levendige Bad Hofgastein, met uitzicht op de bergen. Vele mogelijkheden tot wandelen, leuke uitjes in de buurt, supermarkten op loopafstand, goede restaurants en uiteraard niet te vergeten de prachtige spa die om de hoek ligt met verschillende sauna´s en baden. Het appartement is voorzien van alle benodigdheden. We hebben lekker kunnen koken in de complete, compacte keuken. ´S ochtends heerlijk in de zon gezeten op een van de twee ruime balkons (overigens hele dag zon op het appartement) en ´s avonds binnen lekker tv kijken vanuit de fijne stoeltjes. Wat wij ook fijn vonden, is dat er een goede draadloze internetverbinding aanwezig is.

Al met al een super week gehad, waarin wij lekker hebben kunnen uitrusten. Wij zijn dan ook zeker van plan om er nog een keer naartoe te gaan!

Gereisd met partner in oktober 2014

11 tips over Appartement Segerink

• Paul Schasfoort, 01-01-2012 Rapporteren

Neem badkleding mee voor de Alpen Therme.

• Kok, 27-02-2014 Rapporteren

Echt een aanrader, voldoende ruimte. Kleine keuken. Prachtige omgeving voor skiën, wandelen en fietsen.

• Stefen Bijkerk, 13-11-2011 Rapporteren

Neem vooral badkleding mee voor het fantastische Thermen complex. Het Thermen complex ligt op ongeveer 100 meter van het appartement.

0 vragen over Appartement Segerink

Appartement Segerink info