Hotel Park Gastein

4,5

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,4

12 reviews over Hotel Park Gastein in het Nederlands

Prima hotel. Eenvoudig, maar ook goedkoop.

John Heemskerk
9-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hele aardige eigenaar. Goede parkeergelegenheid, gratis bier en frisdrank. Kamers zijn eenvoudig. Diner en ontbijt prima.

Echt nooit meer!

Hetty
29-8-2017

Eten is echt heel slecht! Broodjes die over zijn van het het ontbijt, vind je 's avonds terug bij het diner. Met z'n vieren tegelijk eten was niet mogelijk. als de een al klaar was, had de ander nog niets. Vuil serviesgoed bleef lang staan. Vloer plakte. Eens per week schone handdoeken. Als je vaker schone wilde, moest je per keer €5,- betalen. Wij hebben maar nieuwe gekocht. Wij hebben al diverse hotelvakanties gehad, maar nog nooit zijn we in zo'n slecht hotel geweest als in het Parkhotel. Eigenaar stond niet open voor feedback.

heeeel slecht hotel

eddy
30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeker niet naar dit hotel gaan, schimmel op de kamers, er word bijna niet gepoetst en het eten is van heel slechte kwaliteit, wie gewoon is gezond te eten loopt daar de ganse week rond met darm en maag klachten

Omgeving en dorp wel heel goed en gezellig naar niet met dit hotel.

OOK AL IS HET NIET DUUR, NIET DOEN

Slechtste hotel ooit !!!

Etienne en familie
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het diner was eetbaar, maar amper kinderporties (vb.: halve tas bouillon met Knödel, vermicelli of stukjes brood, soms pakjessoep, hoofdschotel: enkele spekreepjes met een gebakken eitje, enkele kleine schijfjes gebakken aardappel en een bijna volle soeplepel spinazie), Geen menukaart, ober komt zeggen "vlees of vegetarisch". Geen alternatief voor kinderen. Het vat bier was ledig telkens rond 18.00 (diner), indien je de ober hierop niet attent maakte, had je pech voor de ganse avond. Op dag 6 kwam de ober zeggen dat er geen bier was, door aansluitingsproblemen die avond (geen alternatief). De dag daarop om 16.00 was er nog geen bier. Na mijn tussenkomst aan de receptie, was er opnieuw bier. Ontbijt, start soms een kwartier te laat, broodjes nog warm, soms heet. Hotelier is niet voor rede vatbaar, wenst geen commentaar. Kamers worden niet gekuist, enkel vuilbakje leeggehaald, dekbed dubbel geplooid en als je geluk hebt nieuwe rol toiletpapier (echter niet op zondag). Er is nog veel meer te zeggen, maar ik zal het hier maar bij laten. Wij hebben zelden of nooit kritiek op een hotel, maar dit tart alle verwachtingen

• Ligging t.o.v. pistes8

bij touroperator staat dat er keuze menu is. goede prijs kwaliteit maar dit is niet waar . geen kwaliteit kamer gaat nog wel maar eten lijkt wel crisis !

20 broodjes voor 40 gasten en dan weer een half uur wachten. avondeten eenvoudig maar een kelner voor ruim 40 gasten gaat niet. wachten is eindeloos. Mijn bed was stuk , het duurde uren voor het gemaakt is ik heb nooit een excuus gehad kreeg alleen de indruk dat ik lastig was. bij de all inclusief, neem je eigen glazan mee dan weet je zeker dat je er een hebt

Nooit meer

Marcel
21-5-2017

Het enige positieve over dit hotel is dat bediening is vriendelijk. Voor de rest is erg slecht. Driegangen diner is abominabel slecht en een aanfluiting. Wij zouden niet aanraden om hier te boeken.

Prima hotel, goede prijs kwaliteit

Wendie
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren wat bevooroordeeld door eerdere slechte beoordelingen, maar konden ons hier helemaal niet in vinden. Voor deze prijs een prima hotel. Voor dit geld kan je geen 4 sterren diner verwachten, en ook geen 4 sterren locatie. Toch prima ontbijt en diner. Enige minpunt dat de maaltijden bij verschillende keuze niet gelijk werden opgediend. Kamers werden dagelijks even bijgehouden.

1 keer en nooit meer

Luc
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

- Aan receptie was nooit iemand aanwezig voor in/uitchecken, vragen, meldingen of klachten. Hotelbaas liet zich niet zien. Personeel (1 persoon) moest het maar oplossen.

- Ontbijt: heel basic.

- Diner: porties te klein, keuze was er niet, saladebuffet werd niet bijgevuld. Kwaliteit soms heel bedenkelijk.

- Dessert: hoe durven ze dit op tafel brengen?

- Drank inbegrepen, maar werd niet aangevuld.

- Gangen zijn voor de kinderen van de eigenaar een speelplaats, met het nodige lawaai.

- De ene dag geen warm water, de andere dag geen elektriciteit.

- Badkamer dringend aan renovatie toe, ook geen stopcontact

- Maar om af te sluiten toch iets positief: de bedden waren OK en de ligging was goed.

nooit meer

te kloese
6-8-2016

eigenlijk was er niets goed, de twee meisjes deden hun uiterste best maar van een puinhoop kunnen deze meisjes ook niets maken, als je een keer in de keuken hebt gekeken hoef je drie dagen geen eten meer. We zijn 12 dagen geweest de eerste dag was om 6 uur het bier op, de derde dag waren bij het ontbijt on kwart over 8 de broodjes op (ontbijt is van 8 tot 10) de vierde dag was tussen 6 en 8 het bier op dag vijf waren om 8.30 uur de broodjes op. De kinderen van de eigenaar lopen de hele dagen in het gastengedeelte en maken er een bende van, regelmatig in hun blootje

De eigenaar ontving zelfs gasten toen hij net uit de sauna kwam met alleen een handdoek om. Er waren zoveel klachten dat hij op een gegeven moment de wifi uitschakelde. zo kan ik nog wel even doorgaan. besten mensen ga niet.

prijs kwaliteit is zeker goed

scholtens
10-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het ontbijt is goed en voldoende keuze mogelijkheden.

's avonds keuze uit 2 menu's die smakelijk zijn.

Je kunt altijd om meer vragen als je nog wat hebben wilt.

Onze kamer met balkon was niet luxe maar wel functioneel en zuiver.

Kortom je ziet een man die samen met zijn kok hard aan de weg timmert

om het de klanten naar de zin te maken.

Er zijn natuurlijk wel wat verbeterpunten/aandachtspunten maar waar niet?

Gaan zeker nog eens terug.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Gastein in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Gastein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Gastein scoort een 4.53 uit 10 op basis van 12 reviews.