Gasthof Kitzsteinalm

Gasthof Kitzsteinalm

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Gasthof Kitzsteinalm in het Nederlands

Met vrienden

De eeste en laatste keer

Patricia
20-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Skivakantie met 6 volwassenen en 6 kinderen. De meeste kamers hebben geen eigen toilet (wat wel per e-mail beloofd was). Echter was het er wel heel schoon met 3x daags een poetsbeurt. De eigenaresse is over het algemeen niet vriendelijk en het eten is slecht (vol pension). Er is geen keuze in het eten, volwassenen en kinderen krijgen allemaal hetzelfde voorgezet. Met veel moeite kun je voor de kinderen een tosti bestellen i.p.v. het geplande avondmaal. Niet een keer krijg je groenten en we hebben twee keer bij het avondeten een schaaltje rauwkost gekregen. Ook het ontbijt is alle dagen hetzelfde, zelfs als je om een gekookt eitje vraagt geeft dat problemen. Je krijgt alleen koffie en thee en geen melk of jus 'd Orange bij het ontbijt. Je moet met de gondel naar het hotel (incl. koffers etc.) en de laatste gondel gaat om 4 uur ‘s-middags naar boven. Er is geen après-ski in of bij het hotel. Omdat je afhankelijk bent van de gondel zit je ‘s-avonds opgesloten in het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kitzsteinalm in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kitzsteinalm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.