Bed and Breakfast Haus De Jong

4 reviews over Bed and Breakfast Haus De Jong in het Nederlands

Gezellig familiehuis.

Larson, 12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

De eigenaren geven je het gevoel dat je (met anderen) in een warme huiskamer vertoefd. Het ontbijt en hygiene zijn prima. Goede prijs-kwaliteit.

Fantastische plek / uitzicht

Fam Vermeer, 14-8-2016

Zeer vriendelijke gastheer & gastvrouw. Je voelt je meteen thuis. Nette schone kamers, goed ontbijt.

Veel info gekregen van gastheer & gastvrouw over de omgeving en routes /tips over bezienswaardigheden in de buurt.

Erg kindvriendelijk gasthuis !!

Geweldige plek!

Marcia, 2-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus de Jong ademt gastvrijheid uit! De gastvrouw Sonja en gastheer Lars laat een ieder zich welkom voelen. Mogelijkheden te over! Door centrale ligging sta je zo op de piste. Het huis beschikt over gezellige (ontbijt)ruimte waar gasten samen kunnen komen. Ook is er mogelijkheid om zelf een maaltijd te bereiden. Erg gemakkelijk, zeker met kinderen. Wij hebben er 100% genoten, met onze jonge kinderen maar ook later nog met vrienden. Top!

We hebben een aantal aanbieders voor Haus De Jong voor je op een rij gezet:

Een gastvrij en verzorgd frühstückpension!

Sophia, 26-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer klantvriendelijke gastheer en -vrouw.

Bereid tot het geven en verzorgen van informatie over het gehele Gasteinertal.

Buitengewoon heerlijk en goed verzorgd ontbijt.

Schone slaapkamers, inclusief beddengoed en handdoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus De Jong voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus De Jong in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus De Jong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Haus De Jong scoort een 8.71 uit 10 op basis van 4 reviews.