Vakantiehuis Harbachmühle

Ideaal als uitvalsbasis

De Craecker
4-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima huis als uitvalsbasis voor 't skiën.

Skibus passeert op 50m.

Huis is zeer goed uitgerust.

Enig minpunt: te weinig verwarming in de keuken (accumulator die te weinig warmte geeft). Het was er in die periode nachtans vrij warm buiten.

In de toekomst voor herhaling vatbaar.

J. van Maanen
19-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed verblijf, met voldoende ruimte voor 4-6 pers.De Parkeermogelijkheid bij het verblijf is eigenlijk ongeschikt om te parkeren,wil je niet de kans lopen met schade geconfronteerd te worden.De suggestie elders te parkeren is een gunst van de overburen en die zou eigenlijk geconcretiseerd moeten worden.Goed en voldoende warm water.Heeft een eigen karakter. Dorfgastein is authentiek met kerst/oud en nieuw in totaal nog geen 10 ned. kentekens gezien.

het was geweldig

jolanda.wirken
19-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

het was een leuk en gezellig huisje. er was genoeg ruimte voor 2 volwassenen en drie kinderen {grotere kinderen}

Zeker een aanrader.

D. Heuckelbach
30-11-2009

We hebben de Harbachmuhle gebruikt als uitvalsbasis voor wandelingen. Geweldig huisje om na een lange wandeling tot rust te komen.

2008

Gezellig huis ook gelet op de inrichting

J van Eijnsbergen
21-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig huis ook gelet op de inrichting. Grootste nadeel is het verwarmingssysteem. Ivm 2 kleine kinderen werd het huisje de hele dag gebruikt waardoor de warmte van de verwarming 's avonds en 's nachts niet toereikend was. Ondanks de haard koelde de kamer snel af naar 14 graden (voor volwassenen onder de wol niet erg, voor kleine kinderen problematisch).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Harbachmühle in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Harbachmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.