Aparthotel Germania

• Ligging t.o.v. pistes7,2

5 reviews over Aparthotel Germania in het Nederlands

Anders

• Ligging t.o.v. pistes6

Personeel zeer vriendelijk, goeie service,

Ontbijtbuffet is uitgebreid,

's avonds keuze uit verschillende menu's, lekkere keuken,

mooie omgeving

lynn de coster
15-8-2011

hotel is ideaal gelegen voor uitstappen. Kamers zijn ruim maar zijn aan vernieuwing toe. Ontbijt is OK. Diner: Voor stevige eters (zeker in winterperiode) zeker niet voldoende. Kinderen zijn tot 14 jaar gratis maar krijgen ook maar een kindermenu. Dus een kind van 7 jaar krijgt evenveel op zijn bord als een kind van 14 jaar. Wij komen nog wel terug naar Bad Hofgastein maar zeker NIET naar dit hotel. Je kan dit hotel onder een 3* rangschikken.

goede vakantie gehad

pauwmac
1-7-2010

wij lagen in het appartementsgebouw van hotel germania er juist naast.

gezellig appartement mooi uitzicht en rustig en proper.

de all-in is goed meegevallen, er was van alles genoeg.

prijskwaliteit zeker een aanrader.

mooi gezellig dorpje.

Floow Travel

Goed hotel, maar geen topper..

Henk Swart
18-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Germania bestaat uit hotel en aangebouwd appartementenblok.

Hotel is oud, goed ingericht en met alle extra's.

Ruime kamers met aparte slaapkamer, maar de kamer is slecht verlicht (lezen is zelfs een probleem).

Badkamer en toilet gescheiden. Is prettig.

Kameruitzicht achterzijde prachtig.

Het ontbijt weelderig en het saladebuffet bij het diner ook, maar het diner zelf is zwaar onvoldoende.

Advies voor stevige eters: kies L.O. en eet elders!

Skibus (lijn 2 zuid) voor de deur en gaat via Schlossalmlift direkt door naar het Skicentrum Angertal zonder overstappen; is groot voordeel.

Langlaufen "in de achtertuin", t.w. het dorpspark tot 22.00 uur (baan is verlicht en wordt dagelijks onderhouden).

2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verblijf in appartment was goed, maar hotel kwam erg oud over. Hotel ligt naast de skibushalte dus ligging ok. Grootste minpunt: wij hadden 1 nacht bijgeboekt en zowel telefonisch als per mail een bevestiging ontvangen. Op de laatste dag bleek dat wij in plaats van 2 kamers 4 kamers zouden krijgen en dus dubbele kosten. Discussie hierover gevoerd maar hotel bleef bij standpunt

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Germania in Bad Hofgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Germania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.