Hotel Astoria

20 reviews over Hotel Astoria

• 2018
    9Steve Ceuppens01-04-2018

Een echte aanrader

Hotel Astoria Garden is ons erg goed bevallen. Het eten en de bediening is top. Het personeel is zeer vriendelijk. Er is een bushalte op 50 van het hotel. Het is een mooi en uitgestrekt skiegebied. De apres-ski in het dorp was er niet echt maar het hotel heeft elf een gezellige bar. Het interieur is gedateerd maar dit is net zijn charme. Wij komen terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

7chantal05-03-2017

jammer maar viel tegen

feb. geweest ski kelder vuil te weinig schoenen drogers zeker 40paar schoenen hadden er geen bij het afrekenen opletten hadden andere rekeningen op de onze staan

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Marianne03-02-2014

Geweldig Hotel

Hotel Astoria ligt in een rustige omgeving, maar toch dichtbij het centrum en de pistes. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 8marion roetman-daalhuisen26-04-2011

super hotel

Het hotel was helemaal geweldig, alles heel prettig ervaren. Er waren slechts 2 kleine opmerkingen nl. met bagage moet je altijd via een kleine trap, dus je moet met veel bagage hulp vragen en het was erg warm in de eetzaal. Verder echt perfect!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9R. ter Weele09-07-2008

Uitstekend hotel voor een goede prijs

Astoria is een zeer verzorgt hotel waar eigenlijk niets op aan te merken is. We waren er in de zomer en voor 58 euro per nacht een uitstekend hotel incl. halfpension. De kamers waren zeer ruim met balkon en brandschoon. Kluisje op de kamer kost 1 euro per dag. Ontbijt was ruim voldoende maar zonder warme gerechten (ei, spek etc.). Avondeten was prima. In de bediening inderdaad 1 wat stugere ober (Josef) maar dat werd wel gecompenseerd door de overige zeer vriendelijke serveersters. Zomers is alleen het bubbelbad beschikbaar, de sauna en het stoonbad wordt alleen op aanvraag ingeschakeld.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Klaas en Daphne06-05-2007

Ondanks de eerder gelezen slechte recensies hebben we een heerlijke week gehad in Hotel Astoria en het bijbehorende appartementencomplex! Het eten is heerlijk, degelijk oostenrijks. Ook het ontbijt is meer dan voldoende; vers fruit, yoghurt, lekkere broodjes, vers sap, gebakken of gekookte eieren, etc. De bediening vonden wij zeker niet stug, maar behulpzaam. Daarbij is het heerlijk om na het skiën even te ontspannen in de sauna!

Gereisd in mei 2007

• 9Mirjam/Milou/Chris18-03-2007

Al de negatieve verhalen ten spijt, wij hebben een fantastische week gehad (krokusvakantie) mede door de verzorging van het vriendelijke personeel en de geweldige ligging van het hotel. (midden in het dorp) Iedere avond een vier gangendiner voor elk wat wils. Bij het ontbijt kon je een keuze maken. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Yoghurt met verschillende soorten muesli, diverse verse broodjes, kaas- en vleessoorten. Multi vruchtendrank en jus. Gebakken eieren, soms te veel om op te noemen. Dan de kamers. Frisse, schone en ruime kamers met een balkon. Alles is nieuw. (gerenoveerd). Wij zijn fervente Frankrijkgangers maar onze dochter van 13 heeft hier haar hart verpand. Dus volgend jaar zie je ons weer terug.

• 8Ollie10-03-2007

Goed verzorgd hotel met een erg goede ligging midden in het dorp. Mooie uitziende kamers met een heerlijke badkamer. De bediening was uiterst vriendelijk en zeer correct. Heerlijk ontbijt en iedere avond een heel afwisselend 4-gangendiner (wat eigenlijk te veel was). Als de zon schijnt heeft het hotel een gezellig terras met uitzicht naar de dorpsstraat. Kortom een hotel wat is aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar is.

• 8Carly10-03-2007

Een zeer goed verzorgd hotel! Ontbijt erg lekker, van alles wat gewoon goed. Diner erg uitgebreid bestaande uit 2 voorgerechten en keuze uit saladebar, verder keuzemogelijkheid hoofdmenu. De kamers zijn net gerenoveerd en erg mooi. Bedden goed geen op en aanmerkingen hierover. De ligging is heel centraal. Een paar minuten verwijderd van het ondergrondse treintje. Kortom hebben we hier een heerlijke tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

• 7patricia29-01-2007

Zomers vaak in Serfaus op vakantie geweest en januari 2005 voor het eerst 's winters. Niet overnacht in Astoria maar is wel onze vaste diner adres. We zitten er bijna elke avond. We reserveren meestal 1 tafel voor heel de week. Eten is gewoon goed, niet perfect maar zeker niet slecht! Snap niet dat mensen het onvriendelijk personeel vinden... Loui'tje loopt zich altijd (met zweet onder zn oksels) uit zn naad voor je. Eigenares is ook aardig. Nooit klachten gehad over het eten. Ligging is perfect, midden in het centrum van het dorp. Met de ondergrondse zit je zo op de piste!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hooibad, Infrarood sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• WatersportVissen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden