Appartement Alpenparks Residence

Oostenrijk, Salzburg, Bad Hofgastein

9.1Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 8.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenparks Residence voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Alpenparks Residence

• 9Familie Luiken02-03-2016

Heel erg goed!

Gastvrijheid optimaal door goede receptiebezetting. Ligging midden in het dorp is fantastisch. Ruime en luxe appartementen. Prachtig skigebied en uitbreiding in 2018. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9kees scheepens12-03-2011

kwaliteit in de Alpem

Komen er al voor het derde jaar. Wat een luxe appartementen. En wat een persoonlijke aandacht door de mensen van de receptie/bistro. Je voelt je klant. Wat ik heel belangrijk vind is dat een aantal appartementen van zondag tot zondag te boeken zijn. Als ik dit schrijf zie ik al weer tientallen mensen vertrekken. Richting file... Hebben al weer voor een zomerwandelvakantie en Kerst vastgelegd. Om te genieten van de ruimte. En niet te vergeten het giga skigebied. Bus stopt voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 9Marjorie Timmermanns01-01-2011

Luxe zoals thuis

In 2010 zowel in de winter (februari) als in het voorjaar (april) naar Res. Alpenparks geweest. Beide vakanties waren TOP. Wij zaten in het penthouse Alpine Superior. Prachtig uitzicht op het gezellige dorpje Bad Hofgastein. Het appartement is van alle gemakken voorzien. 2 badkamers en een compleet ingerichte keuken. Gezellige woonkamer met allesbrander en een zeer groot balkon. Skibus stopt voor de deur en restaurantjes op loopafstand. Ook de wellnes van Alpenthermen Gastein is zowel in de zomer als in de winter een heerlijke belevening. De mensen van Alpenparks zijn zeer behulpzaam en geven je alle informatie die je wenst. Ook hebben zij goede tips wat je allemaal kunt doen in de regio. In het voorjaar hebben wij heerlijk geshopt in Salzburg en in de winter hebben wij geskied in Bad Hofgastein, in Dorfgastein maar ook een dagje in Zell am See. Je kunt dus alle kanten op en dat is fijn. Dit jaar 2011 hebben wij weer een weekje geboekt in februari. En er ligt al weer genoeg sneeuw.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 9J. Schrama03-02-2010

We gaan weer terug!

In juni zijn we een weekje naar Alpenparks geweest, ons zoontje was toen 8 weken oud. Het appartement (8-persoons) was heel ruim met 2 luxe badkamers. Ook hebben we optimaal gebruik kunnen maken van de 2 grote balkons met werkelijk een superuitzicht over Bad Hofgastein! Alles is nieuw en schoon. De eigenaren staan altijd voor je klaar en zijn heel gastvrij. Het appartementencomplex is van alle gemakken voorzien (babybedje stond al klaar!) en ligt op loopafstand van het mooie en grote centrum. Over 2 weekjes gaan we er weer heen, maar dan om te skien! Zin in!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9D. Klerks30-03-2009

Geweldig appartement in top-complex

Met nieuwjaar waren we in dit pas opgeleverde complex. Het moet gezegd: alles tiptop! De ligging in het centrum is geen probleem: voor de deur stopt de bus naar de pistes. Liever met de auto: onder het complex 2 eigen parkeerplaatsen - krabben hoeft dus niet. Het complex zelf is zeer compleet: van bistrootje tot lekkere sauna. De appartementen zelf (wij hadden type "Dreams") zijn gigantisch en zeer compleet. Fijne keuken, lekkere living en drie ruime slaapkamers, alsmede 2 badkamers. (minpuntje: geen spatscherm bij het bad, waardoor alles nat wordt) In de buurt veel te doen: restauants, cafés, thermen en zelfs een casino in de buurt. Geen mega-apresski, maar een paar hutjes.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10F. Mulder22-02-2009

Super accommodatie!!

Prachtig afgewerkt appartementencomplex. En door de ideale ligging aan de rand van het dorp Bad Hofgastein geschikt voor zowel skiers als niet-skiers. Door de ligging in het dal en de nabijheid van golfbanen, thermen en wandelmogelijkheden ook een super zomerbestemming.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 10kees scheepens15-01-2009

Moderne complex, van alle gemakken voorzien

Het met Kerst 2008 gereedgekomen Alpenparks is werkelijk top. Modern van vorm, riant van inrichting en met handige extra services zoals een bistro (voor ontbijt of verse broodjes), sauna, skiverhuur en parkeergarage. Skibus voor de deur.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

0 tips over Appartement Alpenparks Residence