Hotel Weismayr

6,5

• Ligging t.o.v. pistes6,7

40 reviews over Hotel Weismayr in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes5

Centrale ligging in het dorp, prima service en vriendelijk personeel.

Je moet wel altijd met de skibus naar de piste en deze rijdt om het half uur. Wel plannen dus

boek enkel logies en ontbijt

Martijn Vorstenbosch
30-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamer groot, met aparte zithoek. Badkamer erg gedateerd maar alles werkt.

Mooi en netjes wellness gedeelte.

Ontbijt is in orde, avondeten helaas heel erg slecht.

prima prijs/kwaliteit

wilma
9-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

ik sluit mijn volledig aan bij mijn voorganger.

prijs/kwaliteit is prima, ja het avondeten kan iets uitgebreider en een grote eter heeft er misschien niet genoeg aan.

daar in tegen is het ontbijt zeer uitgebreid en erg lekker.

service vooral in het restaurant erg goed, die jongens en meisjes verdienen een pluim.

kamers prima, misschien een koelkastje erin en zwembad is ook mooi meegenomen.

bus naar de skipiste gaat regelmatig en er is genoeg te zien en te doen in badgastein, erg gezellig.

ons zien ze in badgastein en misschien in hotel weismayr zeker nog een keer terug.

Neckermann Reizen

prima voor een weekje skieen.

robert
3-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ondanks de niet al te beste recenties waren we aangenaam verrast. Voor het geld wat wij hebben moeten betalen was het een prima hotel.

Het personeel was erg behulpzaam en de bediening in het restaurant werkte erg hard. Het eten was voldoende, het ontbijt uitgebreidt. De kamers waren ruim genoeg en de douche was heerlijk. Elke dag schone handdoeken en de kamers gepoetst. Op 50 meter afstand een parkeergarage waar je voor 66 euro de hele week kunt parkeren. Daar was ook de bushalte naar de skipistes, deze waren gratis.

Voor vertier moet je bij de skipistes zijn, rondom het hotel liggen een paar restaurants/cafe's maar verder niets. In het hotel is wel een cafeetje maar erg aan de prijs.

Het zwembad en sauna is heerlijk. Klein maar goed genoeg voor even te ontspannen na een dag skieen.

Gaat elk jaar achteruit

Donadoni
19-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn hier nu een aantal jaren geweest. Aanvankelijk bleef alles hetzelfde maar t.o.v. 2 jaar geleden is hjet nu een stuk slechter (1 van de 2 kleine liften was defect en werd niet gerepareerd, herentoilet in de hal afgesloten, kwaliteit eten erg achteruit gegaan, weinig onderhoud gepleegd).

Wat wel erg goed is is de bediening in het restaurant (hardwerkend, vriendelijk en behulpzaam).

Ook het plaatsje zelf gaat elk jaar achteruit (leegstaande vervallen gebouwen, verdwijnen winkels in het centrum).

Éénmalig bezoek

René
19-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zo te lezen zijn de reacties heel divers en persoonlijk. Het is een mooi dorp met helaas veel leegstand van de statige panden. Bovenin volop jongeren en bijbehorende kroegjes.

Het hotel heeft zijn charme maar het eten is ondanks de bediening allerbelabberst. Ondanks wellicht lage budget wil je toch iets beter eetbaars voorgeschoteld te krijgen. Gelukkig is er de Rossalm op de piste waar je voor onder een tientje perfect eten uit de mooiste keuken krijgt.

Sauna gedeelte netjes en schoon, handdoeken aanwezig.

De pistes zijn overwegen rood en de blauwe neigen daar ook naar, dus geen gebied voor beginners. Ook twijfels of alle pistes dagelijks worden geprepareerd. Après ski beperkt maar toereikend.

NOOIT MEER EN GELOOF ALLE ANDEREN DIE DIT ZEGGEN

R Reedijk
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes1

Alles is kapot het zwembad koud en de sauna en turksstoombad werkt niet, bij de receptie is het pappen en nat houden, parkeren van de auto kost 11 euro per dag, ramen sluiten niet, Er staan trouwens 31 hotels en winkels leeg er is dus niets te doen. (HET LIJKT WEL EEN SPOOK STAD)

Goede Service bij een prima prijs/kwaliteit

vincent
30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kaiser Franz-Josefstrasse zegt het al, een statige straat in Bad Gastein, het Casino als buren. In het verleden was dit een deftige straat met deftige gebouwen. Nu is de glorie er een beetje vanaf. Bij Hotel Weismayr ook, wel een mooi romantisch hotel in de details.

Echter de mensen en de service is er prima. Nieuwe bedden voor de ouders, een prima warme straal onder de douche. Geluidsarm door de dikke wanden. Niet aan de drukke hoofdweg en een bushalte bijna voor de deur. Ontbijt is er prima, diner is ook goed genoeg. Verwacht geen hoogdravende gerechten en de hoeveelheden zijn ook afgestemd. Het hoofdgerecht wordt uitgeserveerd en dat scheelt een hoop rommel en torens op borden bij het buffet. Elke dag leuk voorafje alvast op tafel, ziet er toch leuk uit, daarna keuze uit 2 soepen, salade buffet (tomaten, komkommer, wortels, ..), elke dag een wisselend kindermenu.

Zwembad en sauna niet uitgebreid getest, zwembad water was een beetje fris.

Niet nog een keer

Lilian van der Linden
12-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel aan de buitenkant ziet er niet echt uit. Van binnen oud maar dat hoort bij het hotel. Het hotel ligt in het centrum van Bad Gastein. Bad Gastein lijkt wel een spookstad. Heel veel hotels en winkels stonden leeg. Iets verder omhoog richting de skilift was het wel gezellig maar daar stonden alleen maar hotels. Moest af en toe lang wachten als je informatie wilde vragen of je sleutel kwam ophalen bij de receptie. Kinderen kregen elke dag een ijsje. 1 dag moesten we later maar terug komen omdat de receptioniste geen sleutel had. Kamer was groot, prima bed, werd elke dag schoongemaakt en opgemaakt. Douchen moest je in het bad zonder een douche gordijn. Dus opletten dat je de rest niet nat spoot.

Eten was minimaal. Bijna elke dag dezelfde salade met soep en erg zout.

Ontbijt was niet gevarieerd.Jam die iemand anders over had werd door het personeel weer terug gegooid in de schaal. Zwembad was lekker warm maar niet groot.

Nooit meer naar dit hotel.

Nadat we enkele vernietigende reviews hadden gelezen toch besloten voor € 607,- een week all inclusive met het hele gezin te boeken in Hotel Weismayr. Ontvangst prima, service goed. maaltijden waren heel prima, elke dag zelfs een vegetarisch gerecht naar keuze. Ook voor kinderen prima, normaal eten. Toppunt was het Italiaans buffet. Ontbijt goed maar geen variatie. Kamer was zeer royaal, schoon, nostalgisch.

Nog nooit zulke bevlogen obers meegemaakt!

Personeel heel erg servicegericht en aardig.

Van het All Inclusive drinken geen gebruik gemaakt, dat kon alleen in de lounge waar menigeen zich vol zat te drinken wat soms wat genant over kwam. Koelkastje op de kamer was goed voor eigen boodschapjes.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weismayr in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weismayr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.