Appartement Villa Edith

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes8,1

3 reviews over Appartement Villa Edith in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst zeer onvriendelijk bazin, 's avonds met haar ge-appt om te vragen hoe het met het vuilnis zat. Zeer kort en onvriendelijk te woord gestaan.

Nog wat zaken:

Geen WIFI (was bekend, maar toch verbazingwekkend in 2018), 4G was ook niet super

Een hele hele hele kleine TV

Bad zonder douchescherm, je kunt wel nagaan hoe makkelijk dat is

Apart logeer bed wat bijna uit elkaar viel

Slecht te verwarmen

Bij terugkomst werden we nog door haar beticht van het vernielen van de kookplaat, erg jammer dat deze al zo stuk was, schijnbaar alleen nog eens wat extra verzekeringsgeld willen binnen tikken.

Altijd afsluiten met wat positiefs, 200 meter lopen naar de skibus, deze is binnen 4 minuten bij de gondellift. Dit is super. Het skigebied is ook erg mooi voor kinderen, gevorderden en beginners. Mensen bij skischool erg aardig.

Bad Gastein zeker nog een keer, Villa Edith never!

Wir kommen wieder

Sabine Kleber
27-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wir waren zu 4. " Paar in einen der großen 75qm Apartments. Die Raumaufteiulng war sehr großzügig. Das Apartment war sauber und gemütlich. Die Aussicht ein Traum Die Anbindung an die Lifte und den Schibus sehr gut. Wir kommen gerne wieder.

2008

Bij aankomst van ons app

Ellis Bron
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst van ons app.nr.6 kwam meteen de huisbazin naar ons toe want we moesten meteen betalen. Ze gaf een vlugge rondleiding en vertrok toen direct en we hebben haar de rest van de week niet meer gezien.Ook niet op de vertrek dag.We ontdekten meteen de eerste dag de viezigheid van het app. schimmel op de muur, vocht vreters,een kapot douchscherm waardoor alles meteen drijfnat werd. Ook ontdekte we dat er maar 6 longdrink glazen waren en 6 borrel glaasjes niet eens een normaal wijn of bierglas. We waren met 6 volw.pers. en hadden gelezen over een 3-kamer appartement maar het had maar 2 kamers,een grote woonkamer met bedbank( die ook vreselijk smerig was) en een grote slaapkamer met twee 2-persoons bedden. Deze indeling was ons niet helder. Onder het bed vonden we de vocht vreters en achter de bedbank vonden we allemaal etens resten en vieze schimmel!Geen villa Edith meer voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Edith in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Edith zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Edith scoort een 4.22 uit 10 op basis van 3 reviews.