Aparthotel Schillerhof

Meer aparthotel info

22 reviews over Aparthotel Schillerhof

• 2Mardy21-08-2017

Onbeschofte eigenaar

Kamers waren mooi ruim. Hygiene kan verbetert worden, toiletpapier moet je zelf mee nemen. Er wordt niet 1 keer schoon gemaakt. Met de vraag om schone handdoeken, antwoord dat je dat zelf ook doen. Verder is al het eten van z'n slechte kwaliteit dan het niet te eten is.

• 2Mark19-08-2017

Geen ster waard

3 keer geprobeerd te eten. 2 keer was het niet te eten 1 keer was de schaal leeg. Iedere avond elders gegeten. Ontbijt zeer beperkt,iedere morgen vragen om een eitje wat je een kwartier later geserveerd krijgt, ach ja laat dan maar

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 3Fam uit losser19-08-2017

vreselijk slecht

Kamers zijn redelijk, schoon redelijk maar kan veel beter, Maar het eten is zo verschrikkelijk slecht, zonder te overdrijven je krijgt erbraak neigingen van. Als je hier op een nette manier over klacht is de uitbater zeer onbeschoft en gaat hij zijn boekje helemaal tebbuiten

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 5Nicole17-08-2017

Nooit meer. Zeer onvriendelijke hoteleigenaar

De appartementen zijn goed. Ruim en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ontbijt is zeer basic en iedere dag hetzelfde. Het avondeten is buitengewoon slecht. Geen verse groente of salade. Daarnaast is het eten niet warm. Er is geen variatie in het eten. Als je dit aangeeft bij de eigenaar dan wordt hij boos en zeer onvriendelijk. En dit is nog zacht uitgedrukt. Op de site staat dat de toeristenbelasting € 2,20 is. Hij laat je € 2,50 p.p.p.n. betalen. Ik zou niemand aanraden om hier naartoe te gaan. Wij hebben dit bij de touroperator aangegeven, maar er wordt verder niets mee gedaan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Ger Linskens12-08-2017

Zeer tevreden

Wij hebben hier net met z'n vieren 7 dagen een heel net, schoon en groot appartement gehad. Voor twee volwassenen en twee kinderen hadden we twee slaapkamers, een zitkamer, een 'serre' met eettafels en banken met fantastisch uitzicht op Bad Gastein, 3 toiletten en 2 douches. Van het eten hebben we elke avond genoten. De keuze was beperkt, maar dat was ook wel het enige 'basic' in dit hele verhaal. De soep en het hoofdgerecht smaakten heel goed. Ook onze kinderen hebben goed gegeten. Wij kunnen ons dus ook absoluut niet vinden in recenties, waarin het eten een onvoldoende krijgt. Niet eerlijk. En wij zijn al heel wat hotelrestaurants gewend......

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Marco11-08-2017

Blijf weg

Kamers zijn schoon en netjes. Avondeten is slecht. Ontbijt is beperkt. Elke ochtend moet je vragen of de eiren of tomaatjes bij gevult kunnen worden. Tevens als je niet op tijd bent voor het avondeten wordt je er de volgende dag op aangesproken dat dit niet de bedoeling is. Het is een ongezellige boel na het avond eten kun je niet meer gezellig iets drinken.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 4VP25-02-2017

Alles wat er staat klopt!

Wat een super onvriendelijke eigenaar. Arrogant en onvriendelijk! Staat dat je ontbijt apart kan bestellen, nou vergeet het maar, hij wil alleen alles anders is het voor hem niet de moeite! Oh ja Uitzicht is prachtig!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 4hermans15-09-2015

nooit meer

Het hotel is overgegaan van eigenaar ( Let of Est)en van de hartelijke Oostenrijkse sfeer is niets aanwezig - blijf er weg

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Fam. De Cleene15-08-2015

Super vakantie gehad !!!

Wij kunnen ons niet vinden in de vorige beoordelingen,wij wisten op voorhand wat de minpunten waren nl. het basic eten, geen uitgebreide buffetten, ondanks dit hebben we elke dag lekker gegeten, geen schoonmaak tijdens ons verblijf, geen lakenwissel, geen voorraad toiletpapier, wel op 10 dagen 2x handdoeken wissel gehad, prijs kwaliteit was dit zeker een topper, wij zijn wel op een vriendelijke manier onthaald door de chef, oké hij liep er soms wat nurks bij maar daar stoorden we ons niet aan, het personeel is inderdaad héél vriendelijk, wij denken zelfs om volgend jaar terug te gaan want voor ons was dit wel een geslaagde vakantie. Misschien best eens googelen naar de beoordelingen van vorige vakantiegangers.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 4jos en nadine13-08-2015

hotelier kan beter op zoek gaan naar andere job !

zo lang naar uitgekeken maar zo tegengevallen over gans de lijn!! we voelden ons om te beginnen al niet welkom bij incheck,het was zelfs zo erg dat ik na twee dagen terug naar huis wou(is me nog nooit overkomen!!) toch maar even afgewacht maar helaas..het ging van kwaad naar erger, het eten was echt ondermaats naar Oostenrijkse normen, de eetzaal ongezellig en klein maar gelukkig wel vriendelijk personeel, de 600 vierkante meter wellnes moet je met een dikke korrel zout nemen en het zwembad was ijskoud! een vakantie om snel te vergeten!!! spijtig want het is een mooie omgeving waar je mooie wandelingen kan maken en we hadden ook gelukkig mooi weer,ook wij zijn vroegtijdig terug huiswaarts gekeerd

Alleen gereisd in juli 2015

Aparthotel Schillerhof info