Hotel Rader

• Sauna
Meer hotelinfo

81 reviews over Hotel Rader

• 10Turgay Kalkan10-09-2019

Heel mooie omgeving, het ontbijt was heerlijk en de eigenaren zijn heel vriendelijk. Herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ruud Wolffensperger10-03-2019

Prima locatie voor heerlijke skivakantie

Een heerlijk hotel. Zeer betrokken (NL) eigenaren en vriendelijk team. Zeer schone en ruime kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet in de ochtend en een heerlijk diner in de avond. Tussendoor of er na even relaxen voor de openhaard. Ook voor kinderen genoeg te doen (oa poolbiljart). Hotel ligt 3 km buiten Bad Gastein en in dit dorpje is niet veel te doen. Heerlijk als je zoals wij niet zo van de apres ski bent. Skibus is dichtbij en in 5 minuten bij de lift naar de Stubnerkogel of in 15 minuten naar Angertal (of gewoon met de ski’s via de Stubnerkogel naar Angertal. Mooi en uitgebreid skigebied. Kortom: een aanrader! Margaret, Martin en team bedankt voor de gastvrijheid!

Met oudere kinderen

• 10Marco Liebrand16-02-2019

Super!! Voor herhaling vatbaar!!

Net hotel met zeer vriendelijke eigenaren en zeer vriendelijk personeel, echt een aanRADER. We waren er met 2 honden, voor ons werd een tafel in de bar gedekt waar we, met de honden erbij aanwezig, mochten eten. Zeer mooie omgeving, skibus op een paar minuten loopafstand van het hotel. Zeer uitgebreid ontbijt, voor het diner konden we uit 2 hoofdgerechten kiezen. Alles was zeer smakelijk, ruime en frisse kamers, er is een fitness ruimte, poolbiljart, sauna, gezellige bar, kortom genoeg te doen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 2018
    9Tamara19-08-2018

wij komen zeker terug. Ook ideaal als tussenstop!

betrokken eigenaars, mooie kamers, mooie omgeving. Je voelt je er welkom en de eigenaars helpen je graag.

• 10Emanuel en Wendy09-08-2018

fantastisch!!!

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het na je zin te maken. Mooie nette kamers. Ontbijt en het eten vonden wij erg goed. Zelfs een glutenvrij onbijt en diner was mogelijk en zeer uitgebreid, dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt, helemaal top dus! Goede uitvalbasis voor wandel- en fietstochten. Wij komen zeker terug!!

• 10jos en annie07-08-2018

GEWELDIG .!!!!!!!!!

Super hotel met Nederlandse gastheer en gastvrouw waarvoor niets te veel is . Deze mensen zijn heel vriendelijk en spontaan , kamers en badkamers zien er heel netjes en verzorgd uit . Het ontbijtbuffet is prima . Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar en krijgen ze een welverdiende 10 .

• 2017
    9liz06-01-2017

Prachtig hotel, mooie kamers, lekker eten, etc

We hebben een week met z'n tweeën geskied. De verzorging in het hotel was fantastisch. De verbinding met de skbus naar de liften viel ons wel tegen. Eens per half uur en ook paar keer vertraging dus veel wachttijd.

• Oude reviews

10Paul en Gertie (www.soundsandvisions.nl)23-08-2016

"Klant is koning" in een prachtige omgeving.

Het enthousiasme van Margret en Martin en hun medewerkers en de schitterende ligging van dit hotel staat garant voor een heerlijke vakantie midden in de natuur. Een prima uitgebreid ontbijtbuffet en een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu voor een goed begin van de dag en een lekkere afsluiting in de avond. In de lounge/bar kun je onder het genot van een lekker drankje bij de haard de dag nog eens aan je voorbij laten gaan. De kamer was heel netjes en super schoon.

In de omgeving kun je zowel actief als passief veel ondernemen. Een tocht naar het einde van de Alpenstraße en dan een wandeling naar één van de vele berghutten is een aanrader. In Bad Gastein kun je letterlijk over de plaats vliegen als je een beetje sterke zenuwen en geen hoogtevrees hebt. Er zijn veel leuke terrasjes waar het ook 's avonds lekker toeven is.

In de omgeving van Bad Gastein valt ook van alles te beleven.

Kortom, Hotel Rader verdient een dikke Pluim :) .

• 8Bremer14-03-2016

Fijn comfortabel en gezellig wintersport verblijf

Prettig ontvangst, ondanks te vroege aankomst. Netjes schone kamers. Helaas in onze kamer geen bad, maar we wisten van tevoren dat het of douche of bad zou zijn. Prima busverbinding naar skiliften, naar verschillende skigebieden. Mogelijkheid tot mee-eten van heerlijk diner in hotel. Hierin ook flexibel; dag ervoor niet opgegeven, maar dezelfde avond konden we toch nog mee-eten! Gezellige loungebar waar we lekker konden 'hangen' en een drankje drinken bij de open haard. Er hangt een gezellige, persoonlijke sfeer in het hotel, prettig en enthousiast contact met eigenaresse en personeel. De 'echte' apres-ski is wel schaars in dit dorp, maar dat neemt niet weg dat dit een heerlijk hotel was om te verblijven! Bedankt Margret en Martin :-)

• 10Joris18-02-2016

Zou niet weten wat beter had gekund, dus perfect.

Je krijgt een 1-persoonskamer voor de prijs van 1 persoon. Kortom, geen "straftoeslag" omdat je als single een 2-persoonskamer bezet houdt.

Het personeel voert geen gesprekken voor de vorm, de belangstelling is oprecht.

Wat vond ik niet goed? Niets! Alles is zoals op de website beschreven.

Alleenreizend

6 tips over Hotel Rader

• Claudia, 29-08-2012

Voor een dagje ontspannen in het water, is Alpentherme een absolute aanrader. Tevens is een wandeling vanuit Sport Gastein naar Böckstein langs o.a. watervallen een aanrader.

• yvonne, 03-09-2012

Raften in taxenbach, kitzlochklamm, eisenwereld, heerlijke wandelingen.

• huizealberts, 14-08-2013

Je kunt voor een klein bedrag 's avonds 'met de pot' mee-eten. Een driegangen menu zelfs. Aanrader!

0 vragen over Hotel Rader

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette