Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue

9.5Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Bad Gastein

9.5Fenomenaal

• 8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Bellevue voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

389 reviews over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue

• 2019
    8Martijn17-08-2019

Prima hotel!

Goed hotel op loopafstand van alle bezienswaardigheden zoals de waterval, treinstation, supermarkt (Eurospar), kabelbaan en mooie wandelroutes. De appartementen zijn typisch Oostenrijks ingericht, schoon en wij hadden op de 5e verdieping mooi uitzicht op het centrum en de bergen. Wij hadden geen maaltijden bijgeboekt. In de restaurants betaal je ongeveer 70 Euro voor 4 personen voor een diner. Men spreekt hier goed Engels. Met de kabelbaan naar de hangbrug is zeker een aanrader. Kosten 80 personen voor een gezin met 2 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10fam riddersma10-07-2018

in een woord Top!

echt een aanrader !!! appartementen waren schoon en goed ingericht ,wij hadden een balkon met uitzicht op andere hotels dat vonden we wel jammer we kijken liever naar de bergen . het half pension is echt super ,ontbijt zeer goed ,heel uitgebreid tot aan het vers geperste sinaasappeltje toe .in de middag koffie thee met koek , taart enz .avond eten in buffetvorm ook heel goed wij zijn hier 2 weken geweest en geen dag het zelfde gegeten ,altijd keus uit verschillende soorten vlees en vis ook een ruime keus uit groenten en salade ,aardappelen gepoft gekookt gebakken enz altijd 1 soort soep en 1 soort toetje en het drinken hoort er ook bij en kan je zelf pakken .iedere avond heerlijk gezwommen en daarna in het mega grote bubbelbad .heel vriendelijk behulpzaam personeel ,en een prachtige omgeving ,als je slecht te been ben kan je hier beter niet heen gaan want het dorp is op de berghelling gebouwd dus alles is stijl omhoog of om laag.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Berski09-02-2017

Relaxen in stijl

Mooie goed geoutilleerde accommodatie op loopafstand van de liften. Een bezoek aan Bellevue Alm mag niet ontbreken. Etg gezellig en authentiek.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8astronauts28-10-2015

Chique, goed aparthotel

Met skitrip van ons bedrijf verbleven we voor enkele dagen in dit hotel. Slechts anderhalf uur op de piste kunnen staan, dus hotel ruim van binnen gezien. Chique, goed verzorgd, maar wel duur. Kamers zijn niet supermodern, maar klassiek Oostenrijks - veel zwaar hout en zacht tapijt. Kitchenette is prima uitgerust, zelfs voor risotto met 10+ personen.

Locatie is goed, hele dorp aan je voeten. Het is wel een stuk lopen (tegen een berg omhoog) naar de lift. Dat is voor een snowboarder minder een probleem dan voor een skiër. Op gewone schoenen richting lift en daar even wisselen was de oplossing.

Let even goed op met parkeren - er is een parkeerplaats direct naast het hotel, maar die werkt alleen met reservering vooraf. Je kunt bovenaan de berg parkeren, maar dat vereist bij veel sneeuwval wat glibberwerk en stuurmanskunst en is sowieso verder lopen. Uitladen mag gewoon voor het hotel.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8mevrouw van de Burgt-Askamp05-04-2014

1e klas hotel appartement met prima faciliteiten

Ruim, schoon, spa, sauna, alleen de prijzen in winkel en bar waren extravagant hoog! En dan zeggen ze dat Oostenrijk zo goedkoop is! Twee bier bijna tien euro!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 7michel21-07-2010

viel mee

goed maar gespannen sfeer vanwege verschillende culturen die er vertoeven te lawaaierig, te weinig controle op lawaaioverlast, toch zeker na 10u, spelende kinderen die in de speeltuin vertoeven, desondanks deze door personeel werd gesloten. de auto's van bepaalde mensen bleven op straat straat, wij moesten de onze steeds verzetten. de eetzaal voor all inn was een refter terwijl er beneden een prachtige eetruimte was die niet werd gebruikt. geen aanrader voor wie een rustige vakantie wil en op tijd wilt slapen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8wij03-09-2009

zeer mooi aparthotel. Zeer vriendelijk personeel!

Ookal is het een groter hotel in een stad die wat verouderd is, toch was het personeel heel vriendelijk en was alles in orde. Enig minpuntje: het kamertje voor het maken van de lunchpakketten was te klein (maar was blijkbaar tijdelijk) Kamer zeker goed in orde! Ook veel extra's zoals mountainbikes, bowlingbaan inclusief. Stad zelf minder, maar omgeving, ook heel kortbij, heel mooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7PDW30-08-2009

All-in is geen all-in én treintjes kijken.

All-in is niet wat men van all-in mag verwachten. Enkel het eten en drinken in de "cantine" zijn all-in. De overige restaurants en bar zijn ook voor all-in gasten tegen betaling!

Afhankelijk van de kant van het hotel waar je logement is, kan je om het kwartier treintjes tellen. (ook s'nachts)

Afstand tot bezienswaardigheden is minpunt. Je verliest telkens een half uur rijden in het dal zelf voor je terug op de hoofdbaan zit. Geen ideale ligging als je niet enkel voor te wandelen naar Oostenrijk gaat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8schelfhout29-07-2009

een twijfelgeval

Bellevue is een mooi maar zeer groot hotel, je mist het typisch Oostenrijks. De all in formule klopt niet want je kan enkel in de refter, want het is niet meer dan dat maar een beetje aangekleed, van de all in genieten, wil je in de bar zitten dan moet je betalen. Het eten ws lekker maar niet gevarieerd en wie een beetje later kwam kreeg niet meer wat er op het menubord stond. Ik zou er wel nog terug gaan prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Ronald Everduim16-06-2009

Zeker aan te raden!

Zowel maart 2008 als maart 2009 hier geweest via de werkgever. Zeer goede en ruime kamers, vriendelijke medewerkers en goed eten. Het is echter wel een kwartier lopen tot de pistes, gelukkig is hier wel een shuhdepot waar je je ski's en schoenen achter kan laten voor de volgende dag.

Volgend jaar zal ik er waarschijnlijk weer heen gaan.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• De staf spreektDuits, Engels
      • HuisdierenOp aanvraag
      • Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Fietsverhuur, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald