Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue

Aparthotel
Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue
9,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor MONDI-HOLIDAY Bellevue voor je op een rij gezet:

18 reviews over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue in het Nederlands

Relaxen in stijl

Berski, 9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie goed geoutilleerde accommodatie op loopafstand van de liften. Een bezoek aan Bellevue Alm mag niet ontbreken. Etg gezellig en authentiek.

Chique, goed aparthotel

astronauts, 28-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met skitrip van ons bedrijf verbleven we voor enkele dagen in dit hotel. Slechts anderhalf uur op de piste kunnen staan, dus hotel ruim van binnen gezien. Chique, goed verzorgd, maar wel duur. Kamers zijn niet supermodern, maar klassiek Oostenrijks - veel zwaar hout en zacht tapijt. Kitchenette is prima uitgerust, zelfs voor risotto met 10+ personen.

Locatie is goed, hele dorp aan je voeten. Het is wel een stuk lopen (tegen een berg omhoog) naar de lift. Dat is voor een snowboarder minder een probleem dan voor een skiër. Op gewone schoenen richting lift en daar even wisselen was de oplossing.

Let even goed op met parkeren - er is een parkeerplaats direct naast het hotel, maar die werkt alleen met reservering vooraf. Je kunt bovenaan de berg parkeren, maar dat vereist bij veel sneeuwval wat glibberwerk en stuurmanskunst en is sowieso verder lopen. Uitladen mag gewoon voor het hotel.

1e klas hotel appartement met prima faciliteiten

mevrouw van de Burgt-Askamp, 5-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim, schoon, spa, sauna, alleen de prijzen in winkel en bar waren extravagant hoog! En dan zeggen ze dat Oostenrijk zo goedkoop is! Twee bier bijna tien euro!

viel mee

michel, 21-7-2010

goed maar gespannen sfeer vanwege verschillende culturen die er vertoeven

te lawaaierig, te weinig controle op lawaaioverlast, toch zeker na 10u, spelende kinderen die in de speeltuin vertoeven, desondanks deze door personeel werd gesloten. de auto's van bepaalde mensen bleven op straat straat, wij moesten de onze steeds verzetten. de eetzaal voor all inn was een refter terwijl er beneden een prachtige eetruimte was die niet werd gebruikt.

geen aanrader voor wie een rustige vakantie wil en op tijd wilt slapen

Ookal is het een groter hotel in een stad die wat verouderd is, toch was het personeel heel vriendelijk en was alles in orde.

Enig minpuntje: het kamertje voor het maken van de lunchpakketten was te klein (maar was blijkbaar tijdelijk)

Kamer zeker goed in orde!

Ook veel extra's zoals mountainbikes, bowlingbaan inclusief.

Stad zelf minder, maar omgeving, ook heel kortbij, heel mooi.

All-in is niet wat men van all-in mag verwachten. Enkel het eten en drinken in de "cantine" zijn all-in. De overige restaurants en bar zijn ook voor all-in gasten tegen betaling!

Afhankelijk van de kant van het hotel waar je logement is, kan je om het kwartier treintjes tellen. (ook s'nachts)

Afstand tot bezienswaardigheden is minpunt. Je verliest telkens een half uur rijden in het dal zelf voor je terug op de hoofdbaan zit. Geen ideale ligging als je niet enkel voor te wandelen naar Oostenrijk gaat.

een twijfelgeval

schelfhout, 29-7-2009

Bellevue is een mooi maar zeer groot hotel, je mist het typisch Oostenrijks. De all in formule klopt niet want je kan enkel in de refter, want het is niet meer dan dat maar een beetje aangekleed, van de all in genieten, wil je in de bar zitten dan moet je betalen. Het eten ws lekker maar niet gevarieerd en wie een beetje later kwam kreeg niet meer wat er op het menubord stond. Ik zou er wel nog terug gaan prachtige omgeving

Zeker aan te raden!

Ronald Everduim, 16-6-2009
          • Ligging t.o.v. pistes6

Zowel maart 2008 als maart 2009 hier geweest via de werkgever. Zeer goede en ruime kamers, vriendelijke medewerkers en goed eten. Het is echter wel een kwartier lopen tot de pistes, gelukkig is hier wel een shuhdepot waar je je ski's en schoenen achter kan laten voor de volgende dag.

Volgend jaar zal ik er waarschijnlijk weer heen gaan.

tof hotel

Marien, 26-9-2008

wij zijn er in augustus op vakantie geweest en het hotel viel zeer goed mee. de kamers zijn verzorgd en proper.

Het ontbijt en avondeten zijn lekker. Voldoende keuze. Met de all inclusive formule is het zeer voordeling. Wel parking die wat verder gelegen is en te bereiken via een steile weg

super!

fam. matthijs uit zottegem, 19-8-2008

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Helemaal niets op aan te merken, zowel het eten als de kamers ware n tiptop in orde. Het personeel was zeer vriendelijk en de omgeving prachtig. Zeker een aanrader. We hebben een fijne vakantie gehad samen met familie (fam. Vincke)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel MONDI-HOLIDAY Bellevue scoort een 9.22 uit 10 op basis van 329 reviews.