9,5

1 review over Camping Kur-Camping Bertahof in het Nederlands

Wintersport

Jos
16-2-2012

Deze camping is bij uitstek geschikt als basis voor een fantastische wintersport. De skibus stopt voor de deur en je kunt 2 kanten uiit. Binnen 10 minuten ben je aan de voet van het treintje in Bad Hofgastein of de skilift in Bad Gastein. Ski Amade is een fantastisch en zeer uitgebreid skigebied, misschien wel het mooiste van Oostenrijk.

De camping heeft een (nieuwe) verwarmde ski en schoenenopslag. Het sanitair is niet modern, maar wel goed verzorgd en het is er heerlijk (Oostenrijks) warm. Je kunt tegen betaling een moderne privébadkamer huren, maar wij hebben dat niet gedaan. Ook is er een wasmachine en droogruimte.

's Morgens kun je verse broodjes halen (wel vooraf bestellen). Er is ook een restaurant dat Bertahof heet (ligt buiten de slagboom, maar hoort bij de camping. je kunt hier bijzonder goed eten en de sfeer is echt Oostenrijks. Een echte aanrader, maar wel vooraf reserven in het hoogseizoen (tip: vraag naar het campingmenu).

Gereisd Met partner in januari 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kur-Camping Bertahof in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kur-Camping Bertahof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.