Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund
8,3

18 tips over Camping Kur-Camping + Appartementen Erlengrund

Victor, 6-9-2015
Lekkere broodjes , vers ! Hebben Salzburg card aangeschaft en uitgebreid gebruikt. Vanwege de prijzen van de liften en zwembaden heb je deze kaart er snel uit.
jos, 26-8-2014

vanuit de camping naar Grossglockner of naar kaprun, Salzburg is ongeveer een uurtje.

tip lekker eten bij restaurant ramazzotti.5 min vanaf de camping.

grote supermarkt richting villach eurospar.

Fam. Huijbregts, 25-7-2014

Een must is de salzbugerland kaart!!

Salzburg, eigenlijk te veel om op te noemen. Primitieve Almen zoeken en dan genieten van de eenvoud. Je niet gek laten maken als het weer wat minder is.

We hebben een aantal aanbieders voor Kur-Camping + Appartementen Erlengrund voor je op een rij gezet:

Wim Bakker, 21-7-2014
Tot ziens in het mooie Bad Gastein
liesbethdegoede, 17-9-2013
Een proefmiddagje Heilstollenkur.
Van wessel, 11-9-2013
Neem de salzburgerlandkaart. Vooral in deze omgeving heb je er zeer veel aan!

Sander, 15-8-2013
Vraag bij de receptie naar uitjes en geef dan aan met wat voor gezelschap je bent en wat je wilt. Wij kwamen daardoor op de leukste locaties!
Mulder, 11-8-2013
Maak gebruik van de Salzburger Land card. Zeker als je kinderen hebt. Bij gebruik van een paar liften, zwembaden of bezoek aan een bezienswaardigheid haal je de kaart er al weer uit!
Fam.Kruger, 25-7-2013

Salzburgerland kaart is een aanrader, je koopt voor elk gezinslid een kaart.

Hiermee kun je veel musea, gondelbahnen , zwembaden etc. bezoeken zonder entree te betalen. Je hebt hem er zo uit met een aantal tripjes. Hij heeft een geldigheidsduur van 12 dagen Ook een bezoek aan Salzburg is ideaal met deze pas. Je wordt van de P+R gratis met de bus naar de stad gereden, parkeren van de auto voor de gehele dag kost maar € 5.

Kleine kinderen ? Geisterland Sint Johann is erg leuk.

Petra, 13-5-2013
Als je ervan houdt om met de bergliften omhoog te gaan, houdt er dan rekening mee dat in de periode eind april tot en met 9 mei de liften dicht zijn! Het is een hele rustige tijd in het Gasteiner dal. Veel voorzieningen zijn dan gesloten.