Aparthotel Chalet Gastein

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

34 reviews over Aparthotel Chalet Gastein

• 9Mark Sombekke29-02-2016

Fantastische week gehad met super service

Appartementen zijn basis gezelligheid en service zijn super. De skibus is echt maar een stukje lopen en het skigebied is groter en uitdagender dan verwacht!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Alexandra uden17-08-2011

Doorreis 2 nachten

Doorreis. 2 nachten verbleven. Dagje Salzburg gedaan. Mooie omgeving. Zomers is t stadje rustig maar t was gezellig in t huis. 2 maal eerder geweest. Elke keer weer top en weer vernieuwingen aangebracht. Ontbijt is eenvoudig en prima verzorgt. Autotrein richting Italië gepakt. Aanradertje ook in de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8De Vries19-02-2011

Prima accommodatie met een goede gastheer

In januari zijn we met een groep in Chalet Gastein geweest. Het chalet ligt op een wat lastiger te vinden plek, dus vertrouw de laatste meters niet op je navigatie, maar kijk goed op de bordjes. We werden met een glaasje schnaps ontvangen door Thijs, de Nederlandse eigenaar die ons perfecte service verleend heeft gedurende de week. Hij vertelde graag wat de skimogelijkheden waren en waar goede restaurantjes waren, deze reserveerde hij ook nog voor ons. Het appartement was prima, zeer degelijk en schoon. En 's morgens stond het ontbijt al klaar als we beneden kwamen. Het skigebied is verdeeld in drie delen, dus de auto of skibus heb je wel nodig. Er zijn voldoende mogelijkheden voor skiërs van alle niveaus. Alleen de après-ski is wat minder, maar Chalet Gastein was daarvoor een prima alternatief. Alles bij elkaar hebben we een heerlijke week gehad en dat kwam niet alleen door het goede weer, maar zeker ook door Thijs.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Broecks19-02-2011

prima gastheer

na wat zoekwerk, onze tom tom had moeite met de verschillende omhooglopende weggetjes, werden we uiterst vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Wij waren met z'n zevenen en ons gezelschap bestond uit alleen volwassenen. Na een welkomstdrankje kregen we een rondleiding in het chalet en werden onze kamers toegewezen."We hadden gekozen voor logies ontbijt en Thijs gaf ons iedere avond een "gouden" tip waar te gaan eten. De allereerste dag heeft hij ons wegwijs gemaakt op de pistes. SUPER! De sfeer in Chalet Gastein was voor ons zeer ontspannen en vriendelijk. Wij hebben een hele leuke week gehad. Vooral de laatste avond was helemaal top met de aanwezigheid van een internationaal gezelschap. Iedereen sprak met elkaar en uiteraard hoorde daarbij een heerlijk drankje. Het viel wat zwaar de dag erop, maar het was zeker de moeite waard. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10fam. reinsma16-01-2011

fantastisch,oergezellig en goed verzorgd.

eigenaar is zeer behulpzaam,verteld jealles over skimogelijkheden.regelt korting bij het huren van je skispullen.mooie appartementen,zeer schoon. en al met al een gezellige en relaxte sfeer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2010

• 10Akko13-01-2011

wat een ontdekking!

Chalet Gastein is een heerlijk eenvoudig plekkie met een zeer sympathieke Nederlandse eigenaar. Zijn naam is Thijs van Wijk en hij staat garant voor degelijke en schone kamers en appartementen. Wij hadden met kind van 2 en echtgenote een ruim bemeten appartement met elke ochtend een prima ontbijt, waarbij Thijs regelmatig aanschoof om telkens een goed advies te geven over waar te gaan skieen en de gesteldheid van de pistes. Na het skieen werd je weer hartelijk welkom geheten met een borreltje en, indien gewenst, een advies over de verdere mogelijkheden in de buurt. We hebben een heerlijke tijd gehad... Thijs bedankt & zeker tot ziens! Groeten uit Amsterdam xxx

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2010

• 10Anne10-12-2010

zomer in Chalet Gastein

was deze zomer met mijn vriend in Chalet Gastein. Waarschijnlijk hebben de mindere beoordelingen van zomer 2009 te maken met de scheiding van de eigenaren. Thijs is nu alleen en alles was tip top. Schoon, lekker eten, kamer elke dag goed verzorgd. Thijs heeft ons en andere gasten met diverse wandelingen en activiteiten begeleid. Ik adviseer Chalet Gastein aan al mijn vrienden en bekenden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Barbara10-12-2010

super huis en super gastheer.

Chalet Gastein is een prachtig Oostenrijks huis met veel sfeer en een prachtige ligging. Het is wel even moeilijk te vinden en niet heel makkelijk te bereiken, maar als je het eenmaal weet is het onvergetelijk. Wij waren met een groep en iedereen was enthousiast. Thijs, de gastheer, heeft alles mogelijk gemaakt wat wij wilden. Het eten was goed en vooral de ski tours, rodelavond, sneeuwwandeling en de gezellige avonden maakten onze vakantie compleet. De 2-persoonskamers zijn niet al te groot, maar je kan ook voor een appartement kiezen. De appartementen zijn allemaal ruim en goed ingericht. Voor ons zeker vor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8A.J. Fabriek19-03-2010

Bijzondere plek, uitgelezen mogelijkheden

Het Aparthotel van Thijs ligt op een welhaast onvindbare plek, onze Tomtom verwees ons naar een dorp verderop waar eveneens een Kaiser Wilhelpromenade was..., maar eenmaal gevonden heeft het een schitterende ligging. Op loopafstand van het dorp, via een fraai aangelegde "wanderweg", voor de skilift wat ondoenlijk vanwege steile klim erheen, maar met auto alles goed te doen, hoewel kettingen in de auto aanwezig dienen te zijn. Zeer fraai appartement, goed ontbijt, alles prima verzorgd. Gastein wat verweesd maar daardoor juist heel aangenaam. Prima skigebieden, vele mogelijkheden, groot genoeg. Wij gaan zeker terug.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 7jaap28-12-2009

wat een wekom zonder phoe ha

zo'nwelkom heb ik nog nergens gehad thijs weet hoe het hoort. oveal alles netjes schoon,ook ik ben geen vriend van thijs,en een gaaf ski hok waar je je skischoenen kan laten verwarmen,ook kan je er mooi wandelen ,ook vanuit je kamer een heel mooi uitzicht(als je aan de voorkant zit) het chalet is mooi hoog gelegen. ski bus op 100m afstand.alles gaat hier zonder poeh ha

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

0 tips over Aparthotel Chalet Gastein