Hotel Boutiquehotel Lindenhof

6,4

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Boutiquehotel Lindenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Boutiquehotel Lindenhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

• Ligging t.o.v. pistes8

Ligging van dit hotel is prima, op loopafstand naar de gondel en vlakbij een bushalte die je naar de andere skigebieden brengt en op loopafstand van het centrum van Bad Gastein.

Ontbijt is basic maar zeker genoeg en je kunt ook voor weinig geld het avondeten bestellen, ook dit is basic maar goed en de prijs/kwaliteit is een 10 voor dit dure dorp.

Schone kamer en vriendelijke eigenaar.

Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in dit gebied gaan skieen

2007

Zeer onpersoonlijk Hotel

nienhuis
11-7-2007

Zeer onpersoonlijk Hotel.

totaal geen persoonlijke aandacht

lunchpakket onpersoonlijk klaargemaakt

Al in niet eerder voor vier uur, als je overdag wat gebruiken wil kan je aanmaak limonade nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boutiquehotel Lindenhof in Bad Gastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boutiquehotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boutiquehotel Lindenhof scoort een 6.43 uit 10 op basis van 8 reviews.