Hotel Bärenhof

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Bad Gastein

Op vakantie geweest naar Bärenhof?

8.5Fantastisch

• Adults only
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Bärenhof

• 2018
    9Familie W. De Pauw08-04-2018

Geweldig verblijf!

Hotel Bärenhof was ons hotel tijdens onze skivakantie de eerste week van de paasvakantie. Ik heb er enorm van genoten. Zeer gevarieerd en lekker gegeten, wijzelf hadden een hele mooie kamer en het personeel was vriendelijk. Onze kinderen vinden het zwembad en de gymzaal na het skiën ideaal. Als het goed is mag het gezegd worden!

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Fam. Jansen15-07-2017

Super verblijf!

Een heel fris en open hotel! Verzorgde bar met terras met fantastisch uitzicht over de vallei. Mooi zwembad voor de kinderen en wellness voor de ouders. Ideale ligging t.o.v. liftgebouw (5 minuten wandelen, en al uw gerief in de locker ginds achterlaten) Wij hadden schitterende kamers op 2e verdieping; onze vrienden hadden hun kamer op GV, in de gang tussen inkomhal en zwembad/rest van hotel. Zij hadden 's morgens wel wat last van vroege ontbijters en onderhoudspersoneel dat met karren langsreed. Dus bij boeking een kamer op verdiep vragen! Als ik dan toch een minpuntje moet aanhalen: De saladebar vonden we op de duur wat eenzijdig... Zeer lekker, maar elke avond hetzelfde. Is in andere hotels ooit anders!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 7Karin Meere03-03-2013

voor een weekje

De receptioniste hebben we de hele week niet een keer zien lachen terwijl ze het visitekaartje is. In de bar zijn ze aardiger. Parkeren is een drama er is niet genoeg plek dus moet je naar de parkeergarage in het dorp. Er zijn kaarten te koop voor €18 bij de receptie maar ze hebben er maar een paar. Probeer er 1 te pakken te krijgen anders ben je € 154 aan parkeergeld kwijt voor 1 week ! De kamers waren netjes en schoon met een heerlijke douche. Het eten is redelijk maar we hebben beter gehad. We hebben wel eens om frietjes gevraagd want het was iedere dag aardappels,rijst of pasta.Ontbijt is elke dag redelijk hetzelfde met af en toe een zoetigheidje. Sfeer in de eetzaal niet zo gezellig. Erg fel licht en de radio staat aan,geen Oostenrijkse sfeer. De sauna is erg mooi en de piste is op loopafstand. Leuk zwembadje voor de kinderen. Dorp is gezellig. prijs/kwaliteitverhouding vonden we niet kloppen, te duur voor het gebodene. We zullen hier niet meer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 7Saskia03-08-2010

Gezondheidscentrum in plaats van vakantiehotel!

Let op: dit is een gezondheidscentrum en geen vakantiehotel!!! Je kunt dit het beste vergelijken met een ziekenhuis. Hier komen mensen een paar weken achter elkaar kuren omdat ze bijvoorbeeld reuma hebben. Als je het hotel binnenkomt dan zit er een grote sticker op de deur met niet roken. 50 meter verder in het cafe (niet afgesloten van de receptie of algemene ruimtes) staat het blauw van de rook (in een gezondheidscentrum???). De kamers zijn prima in orde. Lekkere bedden, ruime kamer, badkamer is klein en niet luxe. Bij het eten zit je met anderen (mensen die komen kuren) aan een tafel!!! Het hele verblijf met dezelfde mensen. Dat is niet bespreekbaar. Het ontbijt is standaard. Niets extra's zoals een ei. Je moet op tijd zijn om fruit te krijgen. Bij alles staat een bordje met het aantal calorien dat in het product zit. Je begint je bijna schuldig te voelen wat je eet ;-). Het avondeten is echt een ziekenhuismaaltijd. Een groot bord vol. Massa, maar niet slecht.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Saskia14-03-2010

Hotel voor liefhebbers van Hollandse kost!

Hotel ligt aan een steile weg en gondel is na 3 minuten lopen te bereiken. Publiek is vooral 60-plus.

Minpunten zijn het ontbijt (erg summier, elke dag hetzelfde). Het avondeten is een voorgerecht (elke dag soep, andere kleur, maar met dezelfde smaak), te kiezen hoofdgerecht bestaande uit gerechten met gekookte aardappelen of rijst. Nagerecht mag je zelf opscheppen en bestaat uit een bak yoghurt of kwark.

Groot pluspunt was de hotelkamer en de ligging ten opzichte van de piste. Gebied is erg mooi om te skieën (Gastein is wel alleen voor gevorderden, beginners hebben weinig mogelijkheden).

Kortom als je van Hollandse pot houdt is het best een fijn hotel.

O ja, het kan ook voorkomen dat er een vreemde aan je tafel zit. Gelukkig heeft touroperater dit kunnen oplossen, nadat we dit eerst zelf hadden geprobeerd.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9lamoury chris28-04-2009

super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

geen stofje te bespeuren, super net, lekker eten, zwembad, sauna geweldig knap,kamers top, service top, ligging top, één minpuntje: geen aparte speelruimte voor grote en kleine kinderen - maar het zwembad was super voor de kinderen - bv met tafeltennis of zo ...

echt een groots hotel ! en we hebben er al vele bezocht ...

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8marien ludo12-03-2008

Alles heel degelijk met als grootste pluspunt het binnenzwembad met thermaal water

Gereisd met vrienden in maart 2007

• Adults onlyJa
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats