Hotel Sporthotel Dachstein West

7.5Goed

Oostenrijk, Salzburg, Annaberg

7.5Goed

• 6.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Dachstein West voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sporthotel Dachstein West

• 2018
      9Fro01-03-2018

Een aanrader!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en dichtbij de skilift (200m). Hotel is tradioneel ingericht en schoon. Ontbijt is zeer uitgebreid en diner is goed. Personeel is erg vriendelijk en staan voor je klaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

8martha30-09-2010

Goed hotel prijs/kwaliteit verhouding

Met een excursiereis. Heel aardige bediening. Gemoedelijk. Schoon. Vlak tegenover ligt een bakker, 2 levensmiddelenwinkeltjes , postkantoortje. Er zijn bushaltes. Bus komt precies op tijd en ongeveer 1x per uur. Soms iets vaker. Hotel heeft mooie ruime kamers, goede bedden wel hard, maar goed voor de rug. Eten is ruim voldoende, misschien niet altijd even lekker maar wel voldoend, je had daarna geen honger meer. Wij hadden allinclusief. Alleen tussen 4 en 5 smiddags thee en koek gratis. Voor de rest drankjes zoals wijn en bier gratis. Wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8annemieke25-08-2010

prima hotel in rustige omgeving

het is een prima hotel in een rustige omgeving. de kamers zijn meer dan goed. geen kuilen in de bedden en zo. alles wordt goed schoon gehouden. eten vond ik iets minder. elke dag zoiets als een saladebuffet en elke ochtend kon je een keuzeformulier invullen voor het avondeten.

de kamers aan de achterzijde zijn gelegen aan het terras en aan het water. de kamers aan de voorzijde liggen eigenlijk gelijk aan de weg.

recht tegenover het hotel is een een bakker, een supermarkt en een postkantoor.

de bediening is zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Ben Bremmer09-01-2006

Prima hotel niets mis mee. We zijn afgelopen zomer daar geweest Maar we moesten hals over de kop terug naar nederland. En je kon lekker nederlands praten. gewoon een prima hotel hoor.

Gereisd in januari 2006

• 5Jan25-07-2005

Het hotel heeft 3 sterren maar naar mijn mening mag het niet eens een logiment worden genoemt en wel om de volgende redenen. Hotel is zeer kaal ingericht tafels niet gedekt ook niet tijdens het diner. Beddegoed is zeer vies en oud. Voorbeeld: Kussen zit een sticker in 1e reinging 1985 en de laatste was in 1995 ,zit vol met vlekken. Oude meubelen zwaar beschadigt en stuk matrassen binnenwerk stuk en kwam naar buiten,lattenbodem helemaal uit zijn voegen,latten er niet meer in te krijgen. Indruk was dan ook alsof je in een kazerne rond liep.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2005

• 7TLB05-03-2004

Prima hotel. Niet zo heel dicht bij de piste. Voor beginnende skiers geen geschikte locatie

Gereisd in maart 2004

Hotel Sporthotel Dachstein West info