8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Dachstein West voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sporthotel Dachstein West in het Nederlands

Een aanrader!

Fro
1-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en dichtbij de skilift (200m). Hotel is tradioneel ingericht en schoon. Ontbijt is zeer uitgebreid en diner is goed. Personeel is erg vriendelijk en staan voor je klaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel prijs/kwaliteit verhouding

martha
30-9-2010

Met een excursiereis. Heel aardige bediening. Gemoedelijk. Schoon. Vlak tegenover ligt een bakker, 2 levensmiddelenwinkeltjes , postkantoortje. Er zijn bushaltes. Bus komt precies op tijd en ongeveer 1x per uur. Soms iets vaker. Hotel heeft mooie ruime kamers, goede bedden wel hard, maar goed voor de rug. Eten is ruim voldoende, misschien niet altijd even lekker maar wel voldoend, je had daarna geen honger meer. Wij hadden allinclusief. Alleen tussen 4 en 5 smiddags thee en koek gratis. Voor de rest drankjes zoals wijn en bier gratis. Wel een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel in rustige omgeving

annemieke
25-8-2010

het is een prima hotel in een rustige omgeving. de kamers zijn meer dan goed. geen kuilen in de bedden en zo. alles wordt goed schoon gehouden. eten vond ik iets minder. elke dag zoiets als een saladebuffet en elke ochtend kon je een keuzeformulier invullen voor het avondeten.

de kamers aan de achterzijde zijn gelegen aan het terras en aan het water. de kamers aan de voorzijde liggen eigenlijk gelijk aan de weg.

recht tegenover het hotel is een een bakker, een supermarkt en een postkantoor.

de bediening is zeer vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

2006

Prima hotel niets mis mee

Ben Bremmer
9-1-2006

Prima hotel niets mis mee. We zijn afgelopen zomer daar geweest Maar we moesten hals over de kop terug naar nederland. En je kon lekker nederlands praten. gewoon een prima hotel hoor.

Gereisd Anders in Mon Jan 09 2006 20:23:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Het hotel heeft 3 sterren maar naar mijn mening mag het en

Jan
25-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Het hotel heeft 3 sterren maar naar mijn mening mag het niet eens een logiment worden genoemt en wel om de volgende redenen. Hotel is zeer kaal ingericht tafels niet gedekt ook niet tijdens het diner. Beddegoed is zeer vies en oud. Voorbeeld: Kussen zit een sticker in 1e reinging 1985 en de laatste was in 1995 ,zit vol met vlekken. Oude meubelen zwaar beschadigt en stuk matrassen binnenwerk stuk en kwam naar buiten,lattenbodem helemaal uit zijn voegen,latten er niet meer in te krijgen. Indruk was dan ook alsof je in een kazerne rond liep.

Gereisd Anders in Mon Jul 25 2005 09:56:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Prima hotel

TLB
5-3-2004

Prima hotel. Niet zo heel dicht bij de piste. Voor beginnende skiers geen geschikte locatie

Gereisd Anders in maart 2004

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Dachstein West in Annaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Dachstein West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.