Appartement Marianne

Geweldige vakantie

Geke
20-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Marianne, in februari 2010 bezocht voor onze wintersportvakantie, en we hebben er een heerlijke week gehad.

Het huis is onderverdeeld in 3 appartementen, wij zaten in het bovenste, en er was voldoende ruimte, voor een gezin. Woonkamer, keuken, badkamer, toillet, 2 grote slaapkamers, ruime hal.

Elke morgen hingen er verse broodjes aan de deur verzorgt door de eigenaresse, deze woont op de begane grond van het huis.

De afstand tot de piste is 5 minuutjes rijden, en hier heerst geen massatoerisme, maar voldoende pistes om te skieën.

Kortom.... Volgend jaar weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marianne in Annaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marianne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marianne scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.