Vakantiehuis

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna

4 reviews over Vakantiehuis Haus Boris in het Nederlands

Heelijk huis in prachtige omgeving

Romana,
10-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Boris is een heerlijk, ruim huis en van alle gemakken voorzien. Het staat in een prachtige omgeving, op een steenworp afstand van de kabelbaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk huis!

Els Abspoel,
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn nu al 4 x in huis Boris op vakantie geweest en dit jaar gaan we weer! Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving is prachtig. Mooie wandelingen vanuit het huis of even met de lift omhoog. Boodschappen in het gezellige Abtenau en een dagje Salzburg is ook een aanrader.

De hond gaat overal mee en is ook overal welkom, berghutten, liften, geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig compleet huis met mooie ligging

Pascal,
14-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal met een hond vanwege de omheining van de zonnige tuin.

Zeer complete gezellige inrichting

We hebben geluk gehad met het weer, enkele dagen zonnig en twee dagen sneeuw. Ondanks dat de liften in onderhoud waren enkele heel mooie wandelingen boven 1400 meter gemaakt

Gereisd met partner in november 2017

Leuk rustig vrijstaand chalet

linda-scholten
2-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een leuke week gehad, er is veel te doen in de omgeving. Het huis is leuk en gezellig ingericht, met mooi uitzicht op de bergen. Onze hond heeft zich ook vermaakt. Alleen jammer dat we net in die week geen mooi weer hadden, desondanks hebben we ons goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Boris in Annaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Boris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.