Vakantiehuis Haus Boris

7 reviews over Vakantiehuis Haus Boris

• 2019
    9Jolanda30-09-2019

Zeer goed

Prachtig fijn huis in een rustige omgeving. Heerlijk voor mens en hond. Mooie omgeving om te wandelen.

Dank jullie wel voor de mooie beoordeling!! Groet, Wilma

Gereisd met partner in september 2019

• 10Chantal24-06-2019

Fantastisch!! N echt aanrader

Mooi, modern ingericht huis in n hele mooie omgeving. Wij hadden twee honden bij en door de volledig omheinde tuin heb je daar echt n rustig gevoel bij, ze kunnen niet weg. Mooie omgeving voor te wandelen en dichtbij allerlei voorzieningen, dagje Salzburg gedaan wat ook goed te doen is (45’) De eigenaresse is heel vriendelijk en staat je via mail snel te woord als je iets wilt weten. Goede wandeltips gehad van haar! Wij komen zeker nog eens terug

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! En graag tot een volgende keer! Groet, Wilma

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Astrid Schoenmakers11-06-2019

Prachtige vakantie in een geweldig huis.

Het huis is meer dan compleet en voelt direct als thuis. Van alle gemakken voorzien en door de prachtige ligging is er al tijd wel een plekje binnen of buiten waar je kunt genieten en uitrusten. Onze hond Noa kon vrolijk zijn eigen gang gaan door de omheining. Van te voren hadden wij allerlei tips ontvangen om te doen in de omgeving ( afgestemd op ons reisgezelschap) en deze waren zeer bruikbaar, Wij hebben genoten en zullen zeker nog een keer terug gaan van want zowel het huis als de omgeving zijn prachtig. En zoveel mooie, afwisselende stukjes natuur in de directe omgeving, omhoog in een van de kabelbanen, meren, watervallen, bossen, de vele hutten, de snel stromende beekjes met bergwater en dit jaar nog veel sneeuw in de bergen. En dan thuiskomen en uitrusten op terras met blik op de bergen. Heerlijk.

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Ja, daar kan ik eigenlijk niets meer aan toevoegen!! Dank jullie wel voor de mooie beoordeling! We zien jullie heel graag weer komen! Groet, Wilma

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Romana10-10-2018

Heelijk huis in prachtige omgeving

Haus Boris is een heerlijk, ruim huis en van alle gemakken voorzien. Het staat in een prachtige omgeving, op een steenworp afstand van de kabelbaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Els Abspoel21-01-2018

Heerlijk huis!

Wij zijn nu al 4 x in huis Boris op vakantie geweest en dit jaar gaan we weer! Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving is prachtig. Mooie wandelingen vanuit het huis of even met de lift omhoog. Boodschappen in het gezellige Abtenau en een dagje Salzburg is ook een aanrader. De hond gaat overal mee en is ook overal welkom, berghutten, liften, geen probleem.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Jullie zijn - zoals altijd - weer van harte welkom! Samen met Cash! En dank voor alweer een mooie beoordeling! Groet, Wilma

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Pascal14-11-2017

Prachtig compleet huis met mooie ligging

Ideaal met een hond vanwege de omheining van de zonnige tuin. Zeer complete gezellige inrichting We hebben geluk gehad met het weer, enkele dagen zonnig en twee dagen sneeuw. Ondanks dat de liften in onderhoud waren enkele heel mooie wandelingen boven 1400 meter gemaakt

Gereisd met partner in november 2017

• 9linda-scholten02-08-2015

Leuk rustig vrijstaand chalet

We hebben een leuke week gehad, er is veel te doen in de omgeving. Het huis is leuk en gezellig ingericht, met mooi uitzicht op de bergen. Onze hond heeft zich ook vermaakt. Alleen jammer dat we net in die week geen mooi weer hadden, desondanks hebben we ons goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

0 tips over Vakantiehuis Haus Boris