Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

11 Reviews over Haus Boris

• 9Christine24-08-2021

Fantastisch verblijf gehad

Met 2 stellen, baby en een hond in haus Boris geweest. Wat een heerlijkheid is dit huis. Alles is aanwezig voor een perfecte vakantie, de badkamer is heerlijk groot en het uitzicht grandioos. Ook het contact met de eigenaresse verliep soepel en laagdrempelig. In de buurt met Max 60 minuten rijden is genoeg te doen. Auto voor de deur parkeren. Kortom; iedereen heeft een super vakantie gehad, inclusief hond 🐶 Het enige minpunt wat ik kan bedenken was dat er geen spiegel was waarin je jezelf volledig kan zien maar goed, dat mocht de pret niet drukken!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10D. Beijer01-09-2020

Super!

In de zomer een week mogen verblijven in dit gezellige huis met twee honden en vier volwassenen. Huis Boris is van alle gemakken voorzien, en ook aan comfort ontbreekt het niet. Heerlijke bedden, meer dan voldoende ruimte en een heerlijke badkamer met bad en sauna. Alles wat nodig is, is in het huisje aanwezig. En vanaf het Balkon een prachtig uitzicht. Een ideale locatie vlak bij meerdere bezienswaardigheden en wandelroutes. Prettige communicatie voorafgaand aan het bezoek met genoeg tips voor tijdens het verblijf. Wij en de hondjes hebben genoten!

• 10Familie Heijnens17-08-2020

Geweldig huis in mooie omgeving.

Mooi huis in een mooie omgeving. Compleet ingericht met dubbele badkamer, sauna, keuken met inbouwoven, magnetron, vaatwassers en niet te vergeten een wasmachine. Super handig dat laatste, scheelt een koffer in bagage. Annaberg is een perfecte uitvalsbasis voor wandelen fietsen en zelfs golven is mogelijk, op max 50 km afstand op twee verschillende banen gespeeld. Salzburg is ook makkelijk te doen qua afstand ( < 50 km), maar ivm Covid-19, niet gedaan. Ook kregen we geregeld van de eigenares info over wat er allemaal te doen is in de buurt, tips over gezellige hutten en goede restaurants. 👍 Het was ons tweede verblijf in Haus Boris, met 2 honden, en gaan zeker weer terug.

• 10Meauniek17-03-2020

Heerlijke wintersportweek in een prachtig huis!

Zeer compleet, rustig en mooi vrijstaand huis/chalet met grote woonkamer/keuken en balkon/terras met prachtig uitzicht op de bergen. Beneden 3 ruime slaapkamers en heerlijke sauna! Gezellig ingericht door de eigenaar met boeken, cd’s, spelletjes, wandelkaarten, etc., die ook gebruikt mogen worden. Wij hebben zelf gelanglauft (Lüngotz) maar voor skiërs is dit een paradijs; de ligging van Hans Boris is ideaal, zo de piste op en via liften naar groot skigebied (Dachstein West). Ook prachtige wandelingen gemaakt. Het huis zelf ligt heerlijk rustig en daarmee (gelukkig voor ons) ver verwijderd van de drukte in de bekendere skidorpen. Van de eigenaar hadden wij tevoren info ontvangen over wat te doen, restaurants, supermarkten, (dieren)artsen, etc. Zeer attent. Heel soms heb je een pareltje te pakken, dit is er een! We komen graag terug en hebben voor volgend jaar weer gereserveerd.

• 9Jolanda30-09-2019

Zeer goed

Prachtig fijn huis in een rustige omgeving. Heerlijk voor mens en hond. Mooie omgeving om te wandelen.

Dank jullie wel voor de mooie beoordeling!! Groet, Wilma

• 10Chantal24-06-2019

Fantastisch!! N echt aanrader

Mooi, modern ingericht huis in n hele mooie omgeving. Wij hadden twee honden bij en door de volledig omheinde tuin heb je daar echt n rustig gevoel bij, ze kunnen niet weg. Mooie omgeving voor te wandelen en dichtbij allerlei voorzieningen, dagje Salzburg gedaan wat ook goed te doen is (45’) De eigenaresse is heel vriendelijk en staat je via mail snel te woord als je iets wilt weten. Goede wandeltips gehad van haar! Wij komen zeker nog eens terug

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!! En graag tot een volgende keer! Groet, Wilma

• 10Astrid Schoenmakers11-06-2019

Prachtige vakantie in een geweldig huis.

Het huis is meer dan compleet en voelt direct als thuis. Van alle gemakken voorzien en door de prachtige ligging is er al tijd wel een plekje binnen of buiten waar je kunt genieten en uitrusten. Onze hond Noa kon vrolijk zijn eigen gang gaan door de omheining. Van te voren hadden wij allerlei tips ontvangen om te doen in de omgeving ( afgestemd op ons reisgezelschap) en deze waren zeer bruikbaar, Wij hebben genoten en zullen zeker nog een keer terug gaan van want zowel het huis als de omgeving zijn prachtig. En zoveel mooie, afwisselende stukjes natuur in de directe omgeving, omhoog in een van de kabelbanen, meren, watervallen, bossen, de vele hutten, de snel stromende beekjes met bergwater en dit jaar nog veel sneeuw in de bergen. En dan thuiskomen en uitrusten op terras met blik op de bergen. Heerlijk.

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Ja, daar kan ik eigenlijk niets meer aan toevoegen!! Dank jullie wel voor de mooie beoordeling! We zien jullie heel graag weer komen! Groet, Wilma

• 10Romana10-10-2018

Heelijk huis in prachtige omgeving

Haus Boris is een heerlijk, ruim huis en van alle gemakken voorzien. Het staat in een prachtige omgeving, op een steenworp afstand van de kabelbaan.

• 9Els Abspoel21-01-2018

Heerlijk huis!

Wij zijn nu al 4 x in huis Boris op vakantie geweest en dit jaar gaan we weer! Het huis is van alle gemakken voorzien en de omgeving is prachtig. Mooie wandelingen vanuit het huis of even met de lift omhoog. Boodschappen in het gezellige Abtenau en een dagje Salzburg is ook een aanrader. De hond gaat overal mee en is ook overal welkom, berghutten, liften, geen probleem.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Wilma, eigenaar, 06-10-2019

Jullie zijn - zoals altijd - weer van harte welkom! Samen met Cash! En dank voor alweer een mooie beoordeling! Groet, Wilma

• 10Pascal14-11-2017

Prachtig compleet huis met mooie ligging

Ideaal met een hond vanwege de omheining van de zonnige tuin. Zeer complete gezellige inrichting We hebben geluk gehad met het weer, enkele dagen zonnig en twee dagen sneeuw. Ondanks dat de liften in onderhoud waren enkele heel mooie wandelingen boven 1400 meter gemaakt

Vakantiehuis Haus Boris info

• CafeNiet beschikbaar