Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Alpendorf Dachstein-West voor je op een rij gezet:

89 reviews over Chalet Alpendorf Dachstein-West in het Nederlands

Fantastische huisjes, skigebied minder.

Jos
26-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

De huisjes waren super. Erg knus en genoeg ruimte. We waren met een groep van 13 en hadden 2 huisjes naast elkaar. We aten met zijn allen in 1 huisje en dit paste prima. Doordat er erg veel sneeuw lag was het lastig om naar de piste te lopen. We hadden gedacht heerlijk een huisje aan de piste. Maar vonden het nog steeds erg ver lopen. Nu even over het gebied. Het gebied vonden we wat minder. Als je niet met een sleeplift kon. Kon je vanuit de huisjes maar 4 afdalingen doen. Dat was een korte blauwe en 3 rode. Waarvan 1 de Marcel Hisscher afdaling. Erg moeilijk, een dalafdaling die er door het warme weer vanaf 12 uur al erg slecht in lag. En een leuke rode die je sowieso moest nemen om terug te komen bij de huisjes. Dit is dus niet echt ideaal voor een familie. We zijn de steinplatte gewend in waidring. Dit is een mooi en overzichterlijk gebied en vooral heel luxe. Verder wel een leuk gebier maar ga er niet snel nog een keer heen.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk klein gezellig skigebied

Ellen
17-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

3 kwartier rijden vanaf Salzburg. Als je wilt vliegen is dit een topgebied om heen te gaan. Met de auto ook goed te bereiken. Kleinschalig gebied met aantal leuke dorpen waar je heen kunt skiën. In 1 dag mooie tochten te maken, veel leuke eetgelegenheden onderweg. Weinig Nederlanders , nog onbekend Mooie huizen, pensions en hotels te vinden.

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastische ski vakantie

Shivra van Baast
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk tot rust gekomen op deze fantastische plek. Je kijkt uit op de piste en chalet nummer 11 was in prachtige staat

Gereisd Met partner in februari 2019

D-reizen

erg gemoedelijke eigenaar en romantische sfeer

bruin
9-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige ambiance! dicht bij de pistes. bosrijk.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving, mooi park

fam v Drongelen
29-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We gingen met onze (bijna) volwassen kinderen en twee pleegkinderen (lagere school leeftijd) een week naar Oosterrijk. We kwamen om 10 uur aan, maar omdat de huisjes niet bezet waren mochten we er direct in. Correcte, vriendelijke mensen bij de receptie. We huurden de twee huisjes die het hoogst op het park lagen. Huisjes waren groot, netjes, schoon, mooi uitzicht. Genoeg te doen, hoewel we wat tussen mal en dwaas zaten. Winterseizoen afgelopen (we hebben nog wel veel sneeuw gehad!) en veel klams nog dicht. De helft van de week was het meest helder. Hallstatt is in de buurt, prachtige ligging aan meer omringd door mooi gebergte. Salzburg de moeite waard en mooie wandeling omhoog iets voorbij Filzmoos, gelukkig waren er al twee bergmarmotten uit hun winterslaap.Ook kasteel bezocht (ook geweldige ligging maar bij ons bewolkt) Hohenwerfen. In de zomer zal het ook prachtig zijn als je ook de Lammertalklamm en Liechtensteinklamm kunt lopen en de Luegpas. Bijkomende kosten maken het verblijf wel duur (toeristenbelasting per nacht pp en linnenpakket pp. Wij hadden via reisbureau geboekt en waren goedkoper uit dan dat we rechtstreeks geboekt zouden hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top park

Arie ter Wiel
14-8-2016

Mooi gelegen rustig park. Mooi uitzicht op de bergen. Bij aankomst was alles spik en span schoon, opgemaakte bedden en handdoeken lagen klaar. Vriendelijke receptie. Overdekt zwembad en een heel klein winkeltje. Verder is er niks op dit park. In de omgeving kan je wandelen, fietsen, actief zijn, alles kan. De kabelbaan vlakbij is gratis. Boven is er echter niet veel te zien. Ski-kaalslag. De huisjes zijn top, van alle gemakken voorzien en goed onderhouden. Wel wat dicht op elkaar hier en daar. Supermarkten op 10 km, ook op zondag open. Waldbad in Lungots is leuk en gratis. Ga zeker wandelen bij de Gosausee, loop helemaal door naar de derde zee. Prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi park en een schitterend chalet!

Fam Goossensen
22-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De huisjes zijn van particulieren.Wij hadden huisje nummer 17. Het chalet was blinkend schoon en alles was aanwezig wat we nodig hadden! We hadden mooi uitzicht op de berg. Het chalet was sfeervol ingericht. Het park is niet groot. Onze kinderen (16) (14) (10) hebben zich prima vermaakt. Het binnenbad is klein maar ook daar kun je op regenachtige dagen prima vertoeven. Vanuit het park zijn er mooie uitstapjes te maken. Omdat er op het park zelf weinig is moet je het hebben van wandelingen en stadjes etc. Maar dat wisten we van te voren en is prima. Gosau see, ijsgrotten, salzburg, waldbad; zeker aan te raden. In het chalet liggen wandel routes door de bergen waarvan we er ook een paar gedaan hebben. De mensen zijn erg vriendelijk en het park is schoon, Gewoon top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super week gehad

robert
13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De sneeuw was goed en het weer ook. De nieuwe gondelbaan is het ook een top toevoeging aan het skigebied. Je hoeft nooit verder dan 5 minuten te skien of je komt wel een restaurantje tegen. Het gebied is overzichtelijk, en dus ideaal met kinderen. We hadden huis nummer 58, deze heeft een sauna. Verder is het huisje ruim genoeg. 3 slaapkamers, 2 badkamers, keuken, eet en zitkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Prettig verblijf

Ilona
3-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellige bungalow waar wij een week met 6 vrienden verbleven! Voldoende ruimte en prettig om een grote keuken met alle benodigdheden te hebben. De chalets liggen praktisch aan de piste die bij veel sneeuw (in ons geval niet, maar normaal gesproken wel) toegang geven tot het dal waar de centrale lift naar de vele ski pistes is. Ruime slaapkamers en een grote badkamer. Ideaal voor mensen die van privacy houden en 's avonds niet in een hotel willen eten/verblijven samen met vele anderen. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan.

J.T.A. Van Putten
15-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met 5 vrienden hebben we in huisnr. 11 gezeten. Zeer sfeervol en netjes ingericht. Na het skieen is het zwembad een aanrader. Een zeer goede week gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alpendorf Dachstein-West in Annaberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alpendorf Dachstein-West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.