Appartement Viehhauser

Appartement prima, liggin minder

Leon
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartement was groot met goede inrichting. Ligging is aan de buitenkant. Slecht was het feit dat de eigenaar niet echt service gericht en klantvriendelijk is. Zal hier niet meer naar toe gaan.

Oude reviews (archief)

appartement ok, ligging nee

Familie
25-8-2013

Op de begane grond woont de familie Viehhauser en op de 1e en 2e verdieping zijn totaal 4 appartementen. De ontvangst was on-Oostenrijks; er hing een briefje op de deur. Gedurende de 10 dagen is er geen interesse getoond, een gemiste kans. Het appartement is 70 m², brandschoon en keurig onderhouden. Het comfort is OK. Een fors nadeel zijn de spoorlijn en autoweg op slechts circa 150 meter; slapen met het raam open kon niet. De WiFi in het appartement werkte niet, gelukkig wel op de begane grond. Altenmarkt is een leuk, levendig toeristisch plaatsje. Voor een heerlijke pizza is Pizzeria Pinocchio een aanrader. Op loopafstand zijn 3 fatsoenlijke supermarkten en in Radstadt (6 km) is een grote Hofer. Echt aan te schaffen is de SalzburgerlandCard. Hiermee kun je in een wijde omtrek heel veel leuke activiteiten ondernemen. Niet bij de kaart, maar zeer bijzonder zijn de ijsgrotten van Werfen. Altenmarkt en omgeving is prima OK, maar een tweede keer Viehhauser is voor ons een nee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Viehhauser in Altenmarkt im Pongau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Viehhauser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Viehhauser scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.