Hotel JUFA Altenmarkt-Zauchensee

8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor JUFA Altenmarkt-Zauchensee voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel JUFA Altenmarkt-Zauchensee in het Nederlands

Goed hotel

S.
19-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verwacht geen kneuterig Oostenrijks hotel. Het hotel ligt iets afgelegen van de doorgaande weg wat zeer prettig is. 5 min. lopen en je staat bij de (ski)bushalte. De kamers zijn zeer netjes, voor 4 personen (2 kinderen 13 en 10) net te doen. Badkamer netjes en heerlijke douche. Bedden sliepen heerlijk. Het ontbijt in buffetvorm is goed. Het avondeten ook in buffetvorm was nieuw voor ons. Hoewel er elke avond wel iets bij zat (al was het alleen iets van de saladebar), was dit het minste van het hotel dus verwacht absoluut geen Oostenrijkse culinaire hoogstandjes. Van de sportzaal geen gebruik gemaakt, wel van de tafeltennistafel. Personeel is vriendelijk hoewel ze tijdens het eten de glazen/bakjes/borden onder je neus wegpakte. Wat ons op viel was dat wij (gezin van 4 en nog vrienden 3 pers.) de enige Nederlanders waren in het hotel, voor ons geen probleem. Veel Duitse, Oostenrijkse, Poolse bezoekers met kinderen, die werkelijk waar een beetje losgeslagen waren, er werd een hoop gesloopt. Na het eten kan je gezellig nazitten in de nis en gezellig hoekjes. Met de bus zit je met 20 a 25 minuten in Zauchensee, een niet heel erg groot gebied maar leuk om te doen, wij hebben ons er 5 dagen vermaakt. Met de auto is te doen echter bij hevige sneeuwval (in ons geval) pak de bus! Je kan je skies en schoenen gratis achterlaten bij de Intersport. Flachau met opzet vermeden ivm drukte! Al met al goed hotel en leuk skigebied(jes).

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super gastvrij!

Walker
10-8-2015

Super schoon, fijne familie kamer. Zeer gastvrij, howel de deuren om 22:00 zou sluiten, zijn ze tot 00.30 wakker gebleven om ons binnen te laten na een een ellendige "file dag". De ontbijt was zeer goed, veel keuze. Uitmuntende prijskwaliteitvehouding. TOP!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JUFA Altenmarkt-Zauchensee in Altenmarkt im Pongau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JUFA Altenmarkt-Zauchensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.