Chalet Haus Holland

Fantastisch en gezellig

Fam. Schenk/Kroon/Smits/Stuifmeel
2-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima bedden, smaakvolle inrichting, genoeg badlinnen, aan rustige weg en toch zeer centraal. Wij hebben geen gebruik van skibus gemaakt maar gingen met eigen vervoer.

Een super mooi chalet aanrader

Stichting Qco
12-8-2016

In de zomer naar Altenmarkt, Chalet Haus Holland met een groep mooie mensen. We kregen een aller hartelijkst ontvangst.

De keukens waren prima in orde, wat met een groep van 15 heel welkom is.

Joris en Djamilla hebben er alles aan gedaan om ons een goed gevoel te geven, niets was teveel.

De bedden zijn nieuw en liggen heerlijk. Er is in de omgeving in de zomer veel te zien en te doen.

We zijn met een voldaan gevoel huiswaarts gereden. Dit chalet is zeker voor herhaling vatbaar. Veel dank voor Joris en Djamilla. En zeker voor komende gasten een aanrader.

super stek prachtige lokatie

sjoerd timmermans
13-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

De langlaufpiste ligt direct achter het huis lengte ruim 80 kilometer.

Meest sneeuw zekere gebied ruim 250 kilometer pistes

Prachtige keukens en bij elk boven appartement nog een kleine keuken .

Verzorgd en nieuw ,droog en wasmachines aanwezig.

Eigen parkeerplaatsen en eigen skistal met werkbank.

Bovenappartementen 5 stuks met eigen balkons op zuiden voor 16 personen.

Benedenappartement 1x voor 12 personen en 6slaapkamers.Eigen buitenzitjes.

Toplokatie en prachtig uitzicht op kerk van altenmarkt centrum op 150 meter.

Gezellige hoofdstraat met leuke winkeltjes en aardige mensen.

super kunnen snowboarden..... echt een topvakantie gehad...

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer mooie omgeving ,langlaufpiste in de achtertuin,terras en balkons met mooi uitzicht op het zuiden op loopafstand van supermarkt en winkels 200 meter van de dorpskern mooie skistal met preparatiemogelijkheden.Moderne nieuwe open en gezellige keuken.Heb alweer geboekt voor het volgende jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Holland in Altenmarkt im Pongau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Haus Holland scoort een 9.92 uit 10 op basis van 4 reviews.