Vakantiehuis
Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°12°
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Designferienhaus Altenmarkt voor je op een rij gezet:

3 reviews over Vakantiehuis Designferienhaus Altenmarkt in het Nederlands

luxe vakantie villa

Artuur
11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wonderbaarlijk mooi, "gewoon vrijstaand" met ongewone uitstraling en prachtige warme en complete inrichting. In gastvrije omgeving waar het vol ligt met prachtige ski gebieden zoals obertauern. In het voorjaar nog eens terug gekomen voor vier dagen fietsen o.a. naar de Dachstein. Het is de prijs meer dan waard. wij waren er in de winter met vier personen om te skiën en te langlaufen en in het voorjaar waren we samen. Maar we hadden wel met z'n 8en kunnen komen....

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Heerlijk huis, ideale ligging!

Vanessa
7-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben ons direct thuis gevoeld! Heerlijk huis in een heerlijke omgeving! Huis met alles erop en eraan! In een woord: genieten!

Uitstekende uitvalsbasis om heerlijk te wintersporten! Maar ook voor in de zomer is het uitstekend vertoeven.

Top!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk tot rust komen in Altenmarkt!

Arjan van Elst
4-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met disign kan je al gauw een idee krijgen van koud of niet gezellig. Bij Disign Hause Altenmarkt is er met zoveel oog voor detail gewerkt aan de inrichting en ook de tuin, dat ons verblijf voelde als een warme deken. De natuur is daar onvoorstelbaar mooi en de rust, tja, die is fantastisch. Ook zo heerlijk, na een dag wandelen, slapen. Dit op de heerlijke bedden met dito beddengoed. Wij hadden zowel level 2 als 3 gehuurd met daarin een riante badkamer. (3) Ook voor de kinderen is het daar een paradijs. De enorme tuin bood veel mogelijkheden tot spelen. (met ook een heerlijke schommelbank) Personeel was erg aardig en bereid om in alles mee te denken. Wij vinden echt dat we waar hebben gekregen voor ons geld en komen zeker graag weer terug. Ik zou er ook met mijn bedrijf vergaderingen kunnen houden, jammer dat het net even te ver van Nederland ligt. :)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Vakantiehuis info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Aantal personen8 tot 12

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Designferienhaus Altenmarkt in Altenmarkt im Pongau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Designferienhaus Altenmarkt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.