Appartement Altenmarkterhof

5.9Voldoende

Oostenrijk, Salzburg, Altenmarkt im Pongau

Op vakantie geweest naar Altenmarkterhof?

5.9Voldoende

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Altenmarkterhof

• 9gjwolfswinkel14-08-2017

Prachtig appartement, goede uitvalsbasis

Wij huurden via touroperator een appartement van de familie Hughes. Een prachtig en goed uitgerust appartement; het is ons prima bevallen. Contact met de verhuurder liep soepel. Prima wifi ook, fijn voor de kinderen ;-) Nadeel: geen direct zonlicht op je eigen balkon, maar er is wel wat zitruimte buiten. Voor wie een uitvalsbasis zoekt voor wandelen en uitjes in de regio, is dit een prima plek! Horeca en winkels op loopafstand, dat was ook erg prettig.

Het gebouw Altenmarkterhof zelf is vroeger hotel geweest maar nu dus opgedeeld in appartementen; ook wonen er gewoon mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7martina02-06-2017

kom er vaak

Wat moet je nu denken van de reviews, de laatste is van 2004. Wij komen er al jaren ,de appartementen zijn eenvoudig maar netjes. Het zwembad is al jaren net als de sauna niet meer in gebruik. Het ligt ca. 200 meter van het centrale gedeelte van het gezellige dorp.De mensen zijn zeer vriendelijk. Het dorp beschikt over een geweldig welness complex, dat was ook de reden dat het zwembad nier gerenoveerd werd.Voor de wintersport ligt het zeer centraal. Zaugensee, Flachau, Wagrain liggen binnen 10 km. afstand.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2017

• 7Wendy10-08-2009

Eenvoudig maar goede prijs/kwaliteit

Het is lang geleden dat we hier zijn geweest(1995) maar toen was het eenvoudig ingericht,maar schoon.Het zwembad stelde niet veel voor,maar de ligging was perfect.De Liechtensteinklamm is een aanrader! Neem genoeg bed/bad/keukenlinnen mee dan kun je alles zelf regelen!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2005

• 7Arno en Irma18-11-2007

Het was er prima. jammer dat het zwembad was gesloten. dit ivm renovatie. maar dat mocht de pret niet drukken. we werden vriendelijk ontvangen en het was schoon. Indien er een probleem was hoefde je maar te bellen en de huiseigenaren waren er. Kortom prima

Gereisd met familie in november 2007

• 6Richard08-12-2004

Het is een ideaal complex voor kinderen , er zit namelijk een zwembad bij met sauna voor de oudere onder ons. Het is er een beetje oud allemaal maar dat maakt het wel gezellig . Ideaal voor meerdere gezinnen. de pistes zijn op 20 minuutjes rijden van het appartement

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in december 2004

• 2Joke en Annette28-02-2004

Het appartement heeft absoluut geen sfeer en afwerking; o.a.vieze gordijnen, schroeven of spijkers voor handdoeken of als handgreep voor kasten, een slecht afgekitte douchebak (moet badkamer voorstellen)Geen aanspreekbaar contactpersoon gezien m.u.v. betaling verwarmingskosten 1e dag. Zwembadje en sauna onbemand, kastjes met temperatuurregeling e.d. staan gewoon open= onveilig voor kinderen!Het geheel geeft een zeer oude en verwaarloosde indruk.Jammer, niet nodig, valt meer van te maken. Hoelang geleden is daar iemand van touroperator wezen kijken? Touroperator zou het in huidige staat niet moeten aanbieden!

Gereisd in februari 2004

• 3Edwin05-09-2003

het is er vies, oud en slecht onderhouden. De ene helft van het complex schijnt al meer dan 8 jaar in de steigers te staan

Gereisd in september 2003

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, VIP area

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats