Hotel Alpenland

Leuk en gezellig

P.J. Knook
10-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We kwamen vroeg aan en uiteraard waren onze kamers nog niet gereed. Er werd naar ons idee extra effort gestoken om ze eerder klaar te hebben. In de tussentijd kregen we een ontbijt aangeboden. Een top service en klantvriendelijkheid.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Alsof je thuis komt"

WicMic
28-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Alpenland is in één woord fantastisch! Wij komen hier al vele jaren. Als je wakker word, staat er een zeer uitgebreid ontbijtbuffet klaar, wil je een uitsmijter met uitgebakken spek of een roerei erbij het kan allemaal. Kamers zijn uit de kunst, bedden zijn heerlijk, schoon en het ruikt overal heerlijk. Een klein stukje rijden naar de pistes en bovenop de berg heeft de familie nog een restaurant waar er elke dinsdag en donderavond huttenavond wordt georganiseerd. De gastheer Sepp speelt op zijn accordeon en vormt deze avonden een heuse band met zijn gasten, iedereen speelt een eigen instrument eten en drinken in overvloed. Je kan roddelend naar beneden of met de taxi, echt iets om nooit te vergeten. In het dorp van Altenmarkt kan je het beste uit eten bij de Rommerkeller of bij Arce Noah...gebakken champions, Romische toast, Kasenokkelen, kaisersmarren echt 10 kilo erbij als je weer thuis bent! Boeken via hun eigen website, gewoon doen!

Gereisd Met vrienden in januari 2011
2008

voor de eerste keer bij de zeer gastvrije familie geweest

fam. Woudt
17-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

voor de eerste keer bij de zeer gastvrije familie Pfeifenberger geweest in februari 2008. Uitstekend ontbijthotel met mooie kamers, gelegen in de nabijheid van het gezellige centrum van Altenmarkt

Gereisd Met partner in februari 2008

2007

We komen al 13 jaar bij de fam Pfeifenberger

Fam Tjeerdsma
22-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

We komen al 13 jaar bij de fam Pfeifenberger. Altijd zeer vriendelijk. Hele mooie kamers. We gaan er altijd graag naar toe.

Gereisd Familie in Wed Mar 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Post service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten, Zand
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenland in Altenmarkt im Pongau , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.