Camping Oberwoetzlhof Reiter

Oostenrijk, Salzburg, Abtenau

7.2Goed

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Oberwoetzlhof Reiter voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

12 reviews over Camping Oberwoetzlhof Reiter

• 2018
    7Peter19-08-2018

Mooie uitvalsbasis

Al eens eerder op deze camping gestaan en nu door drukte in de omliggende omgeving zoals bijvoorbeeld de Wolfgangsee weer uitgeweken naar Abtenau. De camping is in principe niet zo groot met zelfs enkele vaste plekken waarvan sommige er wat troosteloos uitzien. Er is echter een wat groter veld bedoelt voor reizigers op doorreis. Dit zijn echter prima plekken ook voor wat langer. De buren wijzigen dan misschien wel maar dat heeft ook zijn charme. Zorg wel voor lange Electrakabel. Wifi is alleen vooraan goed te ontvangen, Het sanitair is van uitstekende kwaliteit wat dan wel tegenvalt is dat er nog 1 euro betaald moet worden voor 5min douchen met warm water. Stroom wordt apart afgerekend daarom kan er niet vertrokken worden voor 8:00 's ochtends.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Jansen08-08-2016

Niet geweldig

Douches zijn mooi Maar met douche munt. Prijs 1 euro. Kleine camping ligging is Mooi met een klein buiten zwembadje. Vriendelijk ontvangen ,met vertrek minder. Voor Stroom apart betalen (kwh meter) Staanplaats per dag is veel te hoog voor deze camping. Geen vertrek voor 08.00u .

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Wilma14-08-2015

Aangenaam

Pluspunten: - vriendelijk bij aankomst Minpunten: - onvriendelijk bij vertrek - mooi, schoon sanitair - muntje voor douchen 1 euro - mooi uitzicht voor nog geen 5 minuten - rust - geen vertrek voor 8.00 uur
    's morgens - meterstand voor stroom

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Maarten Wijker15-08-2014

Mooie plek midden in de bergen

Camping ligt op de heuvel boven het dorp met prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Het sanitair is prachtig (douchen met muntjes) en het zwembad is eenvoudig maar prima (niet koud). Campinh heeft 50 plekken en is dus heerlijk rustig. In de omgeving is van alles te doen; aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7M. Herben26-07-2013

Voor rust en zelfredzaamheid

Deze camping ligt zeer mooi in een hoger stukje dal. Er is weinig bouw om de camping heen en het is goed bereikbaar.

Naar mijn mening kijkt het personeel (volgens mij een echtpaar) neer op jeugdigen. Ook al veroorzaken zij totaal geen overlast. Wij betreuren zeer dat er op dit soort campings weinig of niet een kans word geboden aan jeugd.

De prijs van deze camping is redelijk en vrij doorzichtig.

Het sanitair is pas vernieuwd (anno 2013) en verkeerd in zeer mooie en luxe staat. De schoonmaakfrequentie is gemiddeld en grondig.

Het is geen camping om twee weken te blijven staan. Verveling zou kunnen inslaan, ondanks de mooie natuur, omdat meer bezienswaardigheden dan uren rijden zijn.

Mocht u kiezen voor deze camping zorg dan dat u een volgende bestemming in zicht heeft. Dan is dit een mooie camping!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Tanja04-08-2012

Mooie camping

Rustige camping, ook ideaal als doorreiscamping. Klein maar leuk zwembad. Mooie plaatsen, superproper sanitair. Ideaal om Salzburg te bezoeken. Leuke rodelbaan in de buurt en supervrinedelijke gastvrouw. Iedere morgen verse broodjes op bestelling. Een echt aanrader! Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Ben21-07-2011

grandioze rustcamping

Zelfs voor Oostenrijkse begrippen een geweldig gelegen camping, met schitterend uitzicht! We komen graag terug!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Nanda03-07-2011

Rustige camping met uitzicht op de bergen.

Camping Oberwoetzlhof is een rustige, prachtig gelegen camping met uitzicht op de bergen. Fantastisch nieuw sanitair gebouw. Klein zwembad om even in af te koelen. Verder weinig voor kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Hans18-10-2010

We gaan er nog eens naar toe

We hebben 3 weken op deze camping gestaan. Het uitzicht is grandioos en verschilt per kant. De eigenaren zijn super vriendelijk en begeleiden je naar de plaats van je keuze. Onze hond kreeg alle vrijheid. De plaatsen zijn misschien niet super groot voor een de Waard tent maar uiteindelijk wel voldoende. Brood is op bestelling aanwezig. En het santair is goed schoon. Zoals gezegd we gaan nog eens, al is het maar voor 1 nacht want ook als doorgang camping heel geschikt

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Imke en Willy30-08-2010

heerlijk rustige camping met fantastisch uitzicht

Camping Oberwortzelhof ja wat vind je daarvan wij vinden het een heerlijk rustige camping met heerlijk uitzicht en fijne eigenaren. Ze hebben een eet/ontbijt ruimte waar je ook terecht kunt voor en kopje koffie of een drankje. In de toekomst gaan ze nog meer doen op dat gebied. Ook hebben zij een pension waar het ook rustig is. Wij genieten met volle teugen de wintersport is daar bij goede sneeuw omstandigheden voldoende ook hebben ze droog en stalling faciliteiten voor schoen en ski's kortom gewoon doen en beleef het.

• 8Staat v/h sanitair

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips

• SaunaAanwezig