Hotel Lammertal Resort

Dit nooit meer

wilma
30-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wij verbleven hier van 20 tm 27 juli,n verscrikkelijke vakantie gehad,heel veel achterstallig onderhoud,wij waren hier met 2 volwassen in n challet,kopere bedrading van nachtlampje ligt bloot onder je bed,douche kop is met trekbandjes aan een gebonden,kippen bij kinderboerderij waren dood gebeten door n vos en die bleven daar gewoon 2 dagen liggen .leuk voor kinderen,alles in restaurant is ook heel stoffig en vuil.personeel zit heel de avond met stamgasten te pimpelen,als die weg zijn savonds na 22u gaan de deuren opslot,niks meer te drinken dus.voor de rest is t hotel en challets een hele deprimerende bedoeling,het leek wel dat we met de scouts op vakantie waren.we zijn ook vroeger vertrokken.We zijn gebleven voor de omgeving,waren vanplan om meteen terug te rijden ,wat n bende daar!!!

Leuk verblijf, volgend jaar weer.

Sylvia
13-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuke huisjes. Wel wat klein maar voldoende voor gezin met 2 kinderen.

Hoofdgebouw is goed bereikbaar en leuk ingericht.

Het eten was goed en gevarieerd. Het personeel was heel vriendelijk.

De kinderen kunnen zowel binnen als buiten spelen. heel kindvriendelijk.

De pistes liggen op korte afstand met de auto.

de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

de nieuwe eigenaren deden erg hun best!

Anja
13-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er zitten nieuwe eigenaren op dit resort en die deden erg hun best om er het beste van te maken. We betaalden een lage prijs en de prijs/kwaliteit verhouding was daar ook naar. Gewoon goed eten, iedere avond iets anders buffet), klein ontbijtbuffetje en de hele dag (10.00 - 22.00) drinken. Daar was niets op aan te merken. Wat wel een nadeel was: de plaatselijke bevolking gebruikt het 'restaurant' als kroeg. En in Oostenrijk mag nog gerookt worden. Dit zijn wij als Nederlanders niet meer gewend.

Gebrekkige jeugdherberg

Tas
2-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel en chaletjes zijn helemaal niets meer. In 2013 voor de tweede keer door smeltwater alles ondergelopen. Nieuwe eigenaar heeft met lapmiddelen alles weer aan elkaar geknutseld met dito resultaat. Je vindt ook geen recente foto's van de binnenkant van het hotel en een chalet. Schande dat touroperator deze locatie aanprijst als een verwenvakantie. Hele week hetzelfde bij ontbijt en warm avondeten, soort gaarkeuken. Stamgasten roken de hele avond de tent vol, alles even depri, donker en gammel. Zelfs een simpele toiletrol houder ontbreekt.

Als je 18 bent en de hele avond voor weinig wil drinken en roken, het niet erg vindt om in een depri hok te liggen dan moet je het vooral doen. Wij komen hier in ieder geval nooit meer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lammertal Resort in Abtenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lammertal Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.