Appartement Haus Vergissmeinnicht

8.9Fantastisch

• 8.6Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Vergissmeinnicht voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Haus Vergissmeinnicht

• 10D. Ghelen04-09-2017

Zeer compleet uitgeruste bestemming voor kinderen

De eigenaars waren zeer vriendelijk en erg bereidwillig om alle door ons gewenste inlichtingen te verschaffen. Dit i.c.m. de prachtige ligging tussen de bergen en de zeer complete uitrusting van het appartement, maakt dat wij zeker nog een keer terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9fam. Weishaupt19-08-2013

Prima accommodatie met prachtig uitzicht

Dit jaar voor de tweede keer te gast geweest bij de fam. Spannberger. Vorig jaar in appartement Bergkristall, dit jaar in appartement Bernstein. Ook dit appartement bestond weer uit een compleet ingerichte keuken (incl. suiker/zout/schoonmaakmiddelen/braadolie) met waterkoker, koffiemachine, koelkast en over. De woonkamer heeft een prima zitbank, eettafel en grote tv. Prachtig groot balkon met stoelen. De ouderslaapkamer is supergroot en heeft nog een extra tv, de kinderslaapkamer heeft een stapelbed. Overal voldoende kastruimte. De familie Spannberger is supervriendelijk en geeft graag tips voor uitstapjes in de omgeving. Iedere morgen zijn er lekkere broodjes (op bestelling) en er is een mooie tuin met speeltoestellen voor de kinderen. Het zwembad is weer goed gebruikt door onze jongens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Familie Houben05-08-2013

Topaccomodatie op toplocatie!

Een absolute aanrader, vanwege: - zeer gastvrije, behulpzame en lieve gastfamilie, - adembenemend uitzicht vanuit de appartementen op de omringende bergketens, - mooie, ruime appartementen die van alle gemakken zijn voorzien, - de accomodatie beschikt over een tuin: geschikt om lekker buiten te eten/ te BBQ-en (BBQ is voorhanden), maar ook om in de hangmatten onder de bomen te lezen of te dutten. Voor de kinderen is er een speelhuisje, een wipkip, een ingebouwd zwembadje, een trampoline, een tafeltennistafel, schommels, glijbaan en diverse speelgerei - heerlijk rustige ligging - zeer veel mogelijkheden in de directe omgeving: van (berg-)wandelingen, tot huttentochten en kletteren, maar ook paardrijden, tennissen, mountainbiken, zwemmen (in- en outdoor) en vele, vele topattracties binnen handbereik (stad Salzburg, merengebied Salzkammergut, zoutmijnen, Eisriesenwelt (ijsgrotten), Gosausee en Dachstein en iets verder de Krimmler Wasserfaelle en de Grossglockner Hochalpenstrasse).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Rene20-08-2012

Goede accommodatie met een geweldig uitzicht!

Goede accommodatie paar kilometer buiten het dorp Abtenau met een geweldig uitzicht op het Tannengebirge.

De accommodatie beschikt over bijna alles wat je maar kan wensen. Compleet uitgeruste keuken met magnetron, oven, keramische kookplaat en alle potten, pannen, bekers, borden en bestek wat je maar nodig kan hebben. Koffiezetapparaat, waterkoker en espressomachine.

In de huiskamer grote LED televisie met DVD speler (met USB aansluiting). Ons appartement Bergkristall beschikt over drie douches, twee WC's en twee slaapkamers waarvan 1 slaapkamer onderverdeeld is met een 2 persoons-bed en een 1 persoons-bed, de andere slaapkamer heeft een 2 persoons-bed. Alles vaste bedden met bedlinnen en handdoeken inclusief. Ook beschikt het over gratis WiFi.

In de tuin staan diverse speeltoestellen (schommels, glijbaan, trampoline, klein zwembadje), een vaste barbecue en een hut.

De gastheer- en vrouw zijn zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn.

Verder is een broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8A. Keijbets14-08-2012

Heerlijk "thuiskomen"

Hier aankomen voelt als thuiskomen! Het uitzicht vanuit het huisje is werkelijk adembenemend! De mensen zijn ontzettend vriendelijk en staan altijd voor je klaar. De eigenaren hebben het pand recentelijk flink opgeknapt, zowel van buiten als van binnen. In de omgeving zijn veel prachtige wandelingen te maken (kort en uitdagend!), maar ook bij slecht weer hoef je je niet te vervelen. Er zijn genoeg bezienswaardigheden te bezichtigen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Jacques en Inge21-08-2011

Zeer gastvrije prachtige plek!

Wij hebben vier nachten op doorreis naar Italie in het kleinste appartement gelogeerd. Het appartement voldeed echt aan al onze wensen: schoon, ruim, van alle gemakken voorzien (handdoeken, oven, tv, dvd, waterkoker etc. etc.). Jet uitzicht is prachtig, de afstand naar het dorpje heel goed te doen. Daarnaast was de familie zeer gastvrij, verzorgden ze ons met lekkere broodjes, goede tips voor de omgeving en altijd een vriendelijke woord. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8J.v.Kuringen15-03-2011

pachtige plek

Eenvoudig appartement, maar voorzien van alle gemakken. Gastvrije ontvangst. Comfortabel verblijven

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 9J. Riemsdijk10-03-2011

Uitstekend vakantieadres.

Bijzonder gastvrije mensen.Heerlijke rustige omgeving en toch maar slechts 3 á 4 minuten van de verschillende pistes. Ons appartement , genaamd Bergkristal, was super. Er was van alles ruim voldoende aanwezig en zag er keurig netjes uit. Wij hebben een fantastische week gehad. Een echte aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011

• 8markwanda09-03-2011

Fijne (wintersport)vakantie gehad

We hebben met ons gezin een fijne wintersport gehad en een goed verblijf gehad in Haus Vergissmeinnicht. We hadden een 3 kamer appartement met balkon. Huis was schoon en inrichting goed, kamers ruim genoeg. Toilet en douche iets krapper, maar was te doen. Zeer vriendelijke en behulpzame huiseigenaren. Huis ligt hoog en heeft een mooi uitzicht. De skipistes zijn een klein stukje rijden met de auto. Het ligt tussen Abtenau en Russbach in. Broodjesservice ook ideaal.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Marcel en Patricia25-02-2011

Heerlijk appartement

Wij zijn net terug van een week in het appartement 'Bergkristall' van Haus Vergissmeinnicht in Schorn, vlakbij Abtenau. Ontzettend vriendelijk gastgezin. Elke morgen verse broodjes, zomaar een keer iets lekkers bij de koffie en altijd klaar voor hulp of tips. Een absolute aanrader voor iedereen die houdt van rust en een fantastisch uitzicht. Bovendien is het maar een paar kilometer naar de pistes en de Karkogellift. Zelfs in de voorjaarsvakantie waren er geen rijen bij de lift en had je op het terras meteen een tafeltje, maar wel gezellig druk. Er is een hele spectaculaire rodelbaan van 3,5 km, waar wij met veel plezier veelvuldig gebruik van hebben gemaakt. Het appartement zelf is heel netjes en van alle gemakken voorzien. De woonkamer is wel wat klein, maar prima te doen met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Christiane Spannberger mit Familie, Vermieterin, 20-01-2013

Liebe Patricia, lieber Marcel! Herzlichen Dank für eure nette Bewertung. Wir würden uns sehr über ein Wiedersehen freuen. Winterliche Grüße aus Abtenau.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

1 tip over Appartement Haus Vergissmeinnicht

• Rene, 20-08-2012 Rapporteren

In Abtenau en omgeving zijn er genoeg restaurants waar je goed kunt eten. Een paar waar wij goed gegeten hebben zijn: Fischbachstube (tussen het appartement en Abtenau gelegen). Gasthof Lamertalerklause in ober Scheffau aan het eind van de Lammerklamm en Gasthof Abfalter in Golling vlakbij de waterval.

0 vragen over Appartement Haus Vergissmeinnicht

Appartement Haus Vergissmeinnicht info