Hotel Zinkenbachmühle

14 reviews over Hotel Zinkenbachmühle in het Nederlands

Uitstekend

Matty Schinkel
1-7-2019

Deze winter zijn we met een grote groep wezen langlaufen. Het hotel was onze uitvalsbasis. Omdat we over het hotel tevreden waren en er een mooi fietsvarrangement was zijn we deze zomer teruggekomen. In de omgeving van het hotel waren uitstekende fietspaden. Hoewel bijna iedereen een e-bike had was het voor ons geen probleem om met een gewone versnellingen fiets flinke afstanden af te leggen. Het hotel zelf, de medewerkers en het eten waren uitstekend. Het hotel is heel rustiggelegen. In Abersee zelf is niet veel te doen. Maar met de fiets of auto ben je zo op plastsen waar wel verl te doen is. Wij zoeken dat vandaar het hoge cijfer.

Prima hotel!

Gerrit Mudde
17-2-2019

Prima familiehotel, waar de eigenaar + familie alles doen om het naar je zin te maken. Wij troffen het ook nog eens met een geheel gemoderniseerde kamer (incl de badkamer), met een rond bed en een sterrenhemel! Eten was prima, en ook de hygiëne was dik in orde.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Goed net hotel in mooie omgeving

Matty
27-1-2019

Goed hotel. Nette kamers maar kleine badkamer. Mooie uitvalbasis om te langlaufen. Eten was goed. Het zwembad is erg klein maar dat was voor ons geen probleem omdat we er geen gebruik van maakten. Vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vriendelijk & gezellig

Anneke Lambrechts
13-5-2017

Centrale ligging voor een langlaufvakantie. Vriendelijke ontvangst, klein maar schoon zwembad & sauna, ruim gesorteerd ontbijtbuffet.

Het diner vond ik nogal Oostenrijks en saai.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Heerlijk rustig hotel, zeer gastvrij!

Inge
6-3-2017

Goed hotel, zeer vriendelijke mensen. Schone kamers. Kwaliteit van het eten prima, ontbijt vrij eenvoudig. Voor een groep uitstekend geschikt, ook 's avonds kun je nog gezellig bij elkaar zitten. Prachtige plek, voor langlaufen en wandelen in de sneeuw ligt het eigenlijk te laag, de kans op sneeuw vlak bij het hotel is daardoor niet zo groot. Dat was jammer, daardoor moesten we elke dag verder weg. Het dorpje is heel klein, er is slechts één winkel. In de zomer moet het er prachtig zijn en kun je er mooie wandelingen maken.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Gast

J Vos
31-8-2015

Heel goed verzorgd hotel nette kamers eten goed en voldoende

Gereisd Anders in juli 2015

Een redelijk hotel.

c.jdeij
7-2-2013

Mijn indruk van het hotel is goed. Het diner viel mij tegen het ontbijt was zeer goed.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof Zinkenbachmüle

ilona
26-2-2012

Kamers en eten +personeel zeer goed en vriendelijk. Ligt zeer rustig en in een mooie omgeving. Wij hebben er veel gewandeld en zijn met een langlauf actief reis geweest. met touroperator en een goed chauffeur die ons elke dag naar een andere plek bracht. Verder is er in abersee niets te beleven , dus je vertier moet je `s avonds in het gasthof zoeken.

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Zeer hoed onderkomen

Rein
8-3-2011

We zijn heier geweest tiijdens een langlaufvakantie. De verzorging was prima. Het eten goed verzorgt en lekker, royale porties. We hadden een kamer in hetr aanbouw-deel. Die was schoon, de bedden waren goed. Niets slechts over dit hotel te melden. Gewoon een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend hotel

jami1
31-1-2011

uitstekend hotel voor wintervakantie,mooie grote kamer met rondbed,bank en losse stoelen.badkamer iets klein .schoon en prima schoonmaak,vriendelijk bediening,goed 3gangen menu,heerlijke gluwwijn.klein zwembad en sauna

Gereisd Met vrienden in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zinkenbachmühle in Abersee am Wolfgangsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zinkenbachmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.