Camping Wolfgangsee Lindenstrand

8,8

5 reviews over Camping Wolfgangsee Lindenstrand in het Nederlands

Gaan we zeker nog een keer bezoeken

Karlijn
27-8-2018

Een supermooie camping met nieuw, schoon sanitair. Plekken zijn misschien wat aan de kleine kant maar dat mocht de pret niet drukken. Genoeg te doen in de omgeving; zoals met de trein een bezoek aan de Shafberg of eindeloos wandelen op de Postalm. Ook kan je een leuk bezoek brengen aan Sankt Wolfgang en Sankt Gilgen. Onthoud dat je op de camping met de 'kont' of zijkant van je caravan/tent naar het meer gaat staan; want het kan spoken in het dal. Al met al een camping waar wij zeker terugkeren.

Heerlijk vertoeven!

elsgerits
20-9-2016

Voor de 3de keer op deze camping gestaan. Plaatsen op A kant zijn net groot genoeg voor caravan tent en auto. Sanitair is goed, het restaurant aan einde van de straat gebruikt, prijs kwaliteit was goed. Vriendelijke eigenaren, goed onderhouden camping. Komen zeker nog een keer terug!

Ils
14-4-2016

op de camping aangekomen kwamen we tot ontdekking dat onze tentstokken nog in nederland lagen. Super dom. Bij de receptie ontvingen ze ons vriendelijk en waren bereid ons te helpen, ze hebben mensen gevraagd voor tentjes en winkels gebeld voor tentstokken maar helaas. We vroegen naar mensen uit nederland die deze kant opkwamen. Ze hebben met ons naar nederland gebeld ze waren heel vriendelijk en meedenkend. Uiteindelijk is het goed gekomen dankzij alle hulp. Wij hadden een plek gereserveerd die bezet was hier waren we niet blij mee maar,. Ze hadden een andere plek voor ons uitgezocht. Deze plek was zeer ruim, vlakbij het toiletgebouw en omringd door wat nederlanders. Het weer is overdag warm en veel zon (30graden), s'avonds slaat dit om naar veel regen wind en ongweer (hierdoor ging onze tent kapot en moesten we helaas eerder naar huis) ondanks het weer is de omgeving prachtig, veel bergen, helder blauwe meren en leuke dorpjes. De winkels zijn wel wat duurder. Het meer aan de camping is super!!! Wel een kiezelstrand (waterschoentjes) voor de kinderen is eer geen animatie maar, een voetbalveldje/speeltuintje. De camping is zeker een aanrader!!

leuke plek als het weer mee zit

Willem
9-8-2009

Het weer kan in enkele momenten vreselijk omslaan, maar als je goed weer hebt, hoef je niets anders.

Vriendelijke mensen, aardige uitbater.

Vooral duitsers en oostenrijkers die er al jaren komen,voor de rest prima plek.

deze plek is een echte aanrader

Jolanda Maat
23-2-2009

Na jarenlang met mijn ouders op deze camping te zijn geweest gaan we nu al voor het derde jaar met ons eigen gezinnetje. Het is een zeer eenvoudige, maar heel gemoedelijke camping. Er is eigenlijk niet veel op de camping te doen, maar door de omgeving en het schitterende meer is dat helemaal niet meer belangrijk. Kom nu mensen tegen die hier 15 jaar terug ook kwamen!! Die komen nu met hun eigen kinderen. Net als wij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wolfgangsee Lindenstrand in Abersee am Wolfgangsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wolfgangsee Lindenstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.