Appartement Haus Huber

Appartement
8,3

4 reviews over Appartement Haus Huber in het Nederlands

Heerlijke plek voor een sneeuw vakantie

Eveline,
6-1-2018

Leuk Oostenrijks appartement in een hele mooie omgeving. Je kunt naar het meer lopen, maar bent in een half uur ook op de skipiste. Het appartement is wat verouderd en minimaal wat betreft kookgerei. Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben het heerlijk gehad.

Fantastisch!

Nelly Pape,
25-12-2017

Een super gezellig typisch Oostenrijks appartenmentenhuis. Een zeer vriendelijke eigenaar. Het huis staat in een prachtige omgeving. De appartementen zijn schoon, hebben een gezellig balkon. Abersee ligt aan het wolfgangsee...prachtig en zeker voor herhaling vatbaar.

Dit is een aanrader

Roeckens Frieda
16-5-2012

Rustige en prachtige ligging. Nodige comfort, doch wat vernieuwing is welkom.

Zeer proper en gezellig appartementhaus.

Wij komen er al heel lang en nog altijd heel graag.

nooit Meer!!

Jan
19-7-2010

Abersee lijkt uitgestorven. Veel winkels en huizen staan leeg of zijn slecht onderhouden. De appartementen zijn oud en ongezellig ingericht. Bij de kringloop verkopen ze betere spullen. Wij hadden voor 3 weken geboekt maar zijn na 7 dagen weggegaan. Er zat bij aankomst een scheur in het beddengoed, de slaapbank was uit grootmoederstijd, de stoeltjes die op het balkon zaten waren stuk en erg oud!! en het balkon was zo klein dat je daar met 3 personen niet kon zitten, laat staan met 6 personen. Iemand was van de toilet afgevallen omdat hij kapot was. Er is geen internet en ook de waterkoker komt volgend jaar... de keuken was zeer mager ingericht. Daar zit je dan in met 6 personen. Het eigen strandje was wel heerlijk, dat heeft ons de eerste 6 dagen ook gehouden. Hr huber was ontzettend vriendelijk... er waren mensen die geboekt hadden die eerst 4/5 uur moesten wachten omdat niemand aanwezig was, de teleurstelling na het zien van het app was van ieders gezicht te lezen...

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Huber in Abersee am Wolfgangsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Huber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.