Camping Birkenstrand

Camping Birkenstrand
8,3

4 tips over Camping Birkenstrand

jefgarms, 7-5-2016
Als je op lpg rijdt: eerst even goed checken waar (en wanneer) je kan tanken. Wandelen op de hoger gelegen almen is erg leuk. En als je niet omhoog wilt wandelen zijn er meerdere liften die je omhoog kunnen brengen
riavanzwieten, 12-7-2015
Met de trein naar de top van de Schatsberg
Claudia, 20-5-2015
Der Dachstein: Skywalk, Eispalast, Hangbrug. Rodelbaan Rittisberg. Dachstein Salzkammergut: 5 fingers, Eishohle, Koppenbrüllerhöhle. Kaiservilla Bad Ischl. Salzwelten Hallstatt. Beinhaus Hallstatt. SchafbergBahn & WolfgangseeSchifffahrt. Bootje huren wolfgangsee: wassersport Engel St. Gilgen. Benediktinerstift Admont. Zwölferhorn kabelbaan St. Gilgen. Salzburg: Eisriesenwelt Werfen, Hohenwerfen, Wasserspiele Hellbrunn, Gollinger wasserfalle. Konigssee Schiffahrt.

truton, 26-6-2012
ideale omgeving om te fietsen