Weißenbach am Attersee

We hebben een aantal aanbieders voor Weißenbach am Attersee voor je op een rij gezet:

vakantie Weißenbach am Attersee

Reviews over Weißenbach am Attersee

Schitterende plek

Jochem,
    29-8-2012

Prima camping met plaatsen vlak aan de Attersee. De in eerdere beoordelingen genoemde pizzeria is er niet meer. Je kunt wel broodjes bestellen voor 't ontbijt, maar daar blijft het dan ook wel bij. Er is geen winkel. Het dichtstbijzijnde winkel vind je in een dorpje 5 km verderop.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie rustige camping

Wendy,
    6-8-2009

Mooie rustig gelegen camping aan de Attersee. Plaatsen zijn niet al te groot, maar wel veel plaatsen met uitzicht op het meer. Auto's moeten op de parkeerplaats, dus niet bij je caravan.

Sanitair is keurig netjes, wcpapier is aanwezig en warm water voor handwasjes en afwas is gratis. Wasmachine is ook goedkoop, kort programma voor 1 euro.

De camping heeft zelf een kleine ligweide, met trap het water in. Het water is wel gelijk heel diep, dus niet zo geschikt voor kleine kinderen. Naast de camping is een openbare ligweide die wel een aflopend steentjesstrand heeft.

Bij de camping zit een Italiaans restaurant, waar ze heerlijke pizza's verkopen voor ca 5,5 euro, met gratis schitterend uitzicht. Het zit er elke avond stampvol, maar je kunt ze ook meenemen naar je caravan en in alle rust opeten.

In de omgeving is een hoop te doen en te beleven, zoals diverse steden en stadjes, prachtige natuur, bergen, meren, noem maar op.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
Weißenbach am Attersee scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews