Reviews over Waldzell

het kan er mee door

Jan ,
    9-3-2013

Hotel Georgshof is een mooi hotel gebouwd in echt Oostenrijkse stijl. Het is in een klein plaatsje en ligt aan een licht stijgende weg iets buiten het centrum. Het ziet er binnen sfeervol uit maar dat is het niet want er zijn geen andere gasten. De eerste avond eten we in het restaurant en het smaakt lekker. De andere avonden worden we te eten gezet in de kelder naast de kegelbaan. Dit vinden wij beduidend minder omdat het hier drukker is met dorpsbewoners die iets komen drinken. Bovendien wordt er gerookt en niet zo'n klein beetje ook. De kamers zijnin orde met goede bedden. Het uitzicht is vier keer niks want je kijkt uit over een aantal schuren. We hebben wel een balkon.

hebben hier fijne vakantie gehad,snap niets van negatieve

Ria en Ad Otten,
    26-2-2008

hebben hier fijne vakantie gehad,snap niets van negatieve berichten,moeten die maar lekker thuis blijven! verzorging was prima,eten gevarieerd,kamers schoon,erg gastvrije mensen daar,mooi dorp in mooie omgeving voor ons was het een dikke voldoende waard !

Plaats Waldzell is reeds een aantal malen uitgeroepen tot

Trudy,
    26-2-2007

Plaats Waldzell is reeds een aantal malen uitgeroepen tot mooiste dorp van Oostenrijk.

Geen idee waarom want er is niets.....

Hotel ligt dus afgelegen, nette (1 pers.)kamer, maaltijden gewoontjes, verder bezuinigen ze op de verwarmingskosten want het was regelmatig erg koud in het hotel.

Eigenaar(zoon) bleef consequent iedereen toespreken met een peuk tussen de lippen. Al met al niet direct een aanrader om heen te gaan.

Waldzell scoort een 6,5 uit 10, op basis van 3 reviews