Vorderstoder

Vakantie in Vorderstoder

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Vorderstoder

Reviews over Vorderstoder

• 9jo en hannie voncken20-08-2012

Leuk en typisch oostenrijks dorpje

Vanuit haus Kulmer hebben wij Vorderstoder meermaals bezocht. Het is een leuk klein plaatsje. Er zijn verschillende wandelroutes uitgezet je kunt daarbij echt je hart ophalen. Wij hechten niet zo aan het uitgangsleven waardoor de rust en de dorpse sfeer van een dergelijk klein plaatsje past in onze filosofie

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10kulpatski11-03-2012

lekker rustig

het is een rustig ober oosterijks plaatje waar niet die comersieele poespas is zo als in tirol

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Karin Dahlhaus19-10-2011

Een paradijslijk dal voor gezinnen met kinderen!

Deze nog relatief onbekende bestemming voor Nederlanders is een verborgen paradijsje. Een prachtig dal waar veel activiteiten te doen zijn zonder dat de omgeving daar in negatieve zin door is aangetast. De toeristenbureaus hebben leuke programma's voor de kinderen en hun ouders samengesteld, erg toegankelijk! Ook zijn er genoeg goede restaurants waar kinderen welkom zijn, men wordt overal zeer gastvrij ontvangen! Wandelingen zijn goed te belopen en ook met minder goed weer zijn er dingen te doen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad

augustus 2011

• 8l.m.ros13-06-2007

voor onz is er geen andere plaats als vorderstoder wij komen al 19 jaar bij de fam berger in baumschlagerberg en hoopen er nog jaren te komen

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur