Vakantie Vorderstoder

Vorderstoder

Wat zeggen bezoekers over

Vorderstoder

4 reviews

Leuk en typisch oostenrijks dorpje
Door jo en hannie voncken op 20-08-2012
Gereisd met partner

Vanuit haus Kulmer hebben wij Vorderstoder meermaals bezocht. Het is een leuk klein plaatsje. Er zijn verschillende wandelroutes uitgezet je kunt daarbij echt je hart ophalen. Wij hechten niet zo aan het uitgangsleven waardoor de rust en de dorpse sfeer van een dergelijk klein plaatsje past in onze filosofie

lekker rustig
Door kulpatski op 11-03-2012
Gereisd met partner

het is een rustig ober oosterijks plaatje waar niet die comersieele poespas is zo als in tirol

Een paradijslijk dal voor gezinnen met kinderen!
Door Karin Dahlhaus op 19-10-2011
Gereisd met jonge kinderen

Deze nog relatief onbekende bestemming voor Nederlanders is een verborgen paradijsje. Een prachtig dal waar veel activiteiten te doen zijn zonder dat de omgeving daar in negatieve zin door is aangetast. De toeristenbureaus hebben leuke programma's voor de kinderen en hun ouders samengesteld, erg toegankelijk! Ook zijn er genoeg goede restaurants waar kinderen welkom zijn, men wordt overal zeer gastvrij ontvangen! Wandelingen zijn goed te belopen en ook met minder goed weer zijn er dingen te doen.

Door l.m.ros op 13-06-2007
Alleen gereisd

voor onz is er geen andere plaats als vorderstoder wij komen al 19 jaar bij de fam berger in baumschlagerberg en hoopen er nog jaren te komen

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.