Hotel Seevilla ****

Hotel Seevilla ****

Weer vandaag2°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Seevilla voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seevilla in het Nederlands

Luxe hotel in prachtige omgeving

Geert, 22-8-2010

Wij zijn begin augustus een week in hotel Seevilla geweest. Er wordt gedurende het verblijf een parkeerplek voor je gereserveerd, de ontvangst en service zijn erg netjes (Oostenrijks). De ligging biedt prima basis voor activiteiten zoals bergwandelen/klimmen, mountainbiken en ook relaxen aan het meer. Ontbijt iedere ochtend is uitgebreid en prima. De kamers zien er erg mooi uit en zijn ruim opgezet, met mooie badkamer.

Prijs is vergeleken met gasthofjes in de omgeving wel wat hoog, wij verbleven voor ca. 150 eur per kamer per nacht, maar daarvoor heb je wel een luxueuze vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seevilla in St. Wolfgang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seevilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seevilla scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.