Camping Komfortcamping Berau

Bekijk alle reviews

Review geschreven door j_steinebach

Voor het eerst in Oostenrijk op de camping

j_steinebach
8-8-2011

Het ontvangst was vriendelijk en erg behulpzaam. De plaatsen waren klein en niet zo " gemutlich", wel water en stroom dichtbij en de tent stond bijna direct vlak. Het sanitair, en daar waar je afwast of wast, hebben op mij indruk gemaakt. Mooi, functioneel en zuiver. Verder de vele fruitbomen trokken veel wespen en s' avonds hoorde je de weg die daar vlakbij ligt. En zoals Oostenrijk is vele bordjes van wat je wel en niet mag, maar er liep geen " politieagentje" rond om je erop te wijzen. Wij zijn gewoon met de honden naar het water gegaan en hebben daar heerlijk in het betrekkelijk warme water gezwommen(duurt wel even voordat het diep wordt). Het plaatsje Wolfgang is een aanrader. Maar Oostenrijk is en blijft een duur land en dat is echt jammer, want het heeft zoveel te bieden als daar wat minder entree voor vroegen dan was het toerisme zeker meer aanwezig en niet alleen in de winter te vinden.