Camping Komfortcamping Berau

Meer camping info
Tonen op kaart

72 reviews over Camping Komfortcamping Berau

• 3karin.terpstra13-08-2014

In de stalling heeft de caravan meer ruimte

Verleid door de mooie foto's op de website heb ik een plaats gereserveerd. Ik had van eerdere reviews al begrepen dat de plekken klein zijn maar ik had het nagevraagd en wij zouden een plek van meer dan 80 m2 krijgen. De plek bleek echter minder dN 50m2. Onze caravan met luifel pasten net op de plek maar dan kon er ook geen tentje of zelfs stoel meer bij. Alles stond zo hutje-mutje op elkaar dat wij direct zijn gaan klagen bij de receptie omdat dit totaal niet aan onze verwachtingen voldeed. In overleg zijn we vertrokken naar een andere camping. We hoefden de gereserveerde 14 dagen niet te betalen.

Voor degenen die het gezellig vinden om dicht op je buurman te zitten; het sanitair ziet er keurig uit en het strandje is een verademing vergeleken bij de chaotische camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Annemiek29-08-2012

Hele mooie camping

Camping/hotel/ferienhaus Berau, het heeft het allemaal, mooie meer, leuk restaurant, 's avonds wordt het een en ander georganiseerd, mooie sanitair en wasgelegenheden. Voor de oudere kinderen iets minder te doen. Bij/in het meer een hele lange steiger, heel leuk om te zien. St. Wolfgang inderdaad wel een half uurtje stevig wandelen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9P. Lageschaar12-08-2012

Mooie familiecamping

Prima camping! Sanitair is uitstekend en de ligging aan het meer is prachtig. Plekken zijn aan de kleine kant, wij hebben echter wel 2 kleine tentjes voor de kinderen te plaatsen. Vooral vroeg in de morgen wel overlast van de weg, zorg dat je wat meer achter op de camping staat! Onze kinderen (13, 16 en 18) hebben een prima vakantie gehad. Op de camping is echter weinig voor jongeren. De omgeving bied echter genoeg uitdaging! Al met al een prima camping!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Mary29-04-2012

Prettige camping

Schoon sanitaire en een leuk restaurant. Ligging gunstig aan het water

Gereisd met partner in juli 2010

• 7j_steinebach08-08-2011

Voor het eerst in Oostenrijk op de camping

Het ontvangst was vriendelijk en erg behulpzaam. De plaatsen waren klein en niet zo " gemutlich", wel water en stroom dichtbij en de tent stond bijna direct vlak. Het sanitair, en daar waar je afwast of wast, hebben op mij indruk gemaakt. Mooi, functioneel en zuiver. Verder de vele fruitbomen trokken veel wespen en s' avonds hoorde je de weg die daar vlakbij ligt. En zoals Oostenrijk is vele bordjes van wat je wel en niet mag, maar er liep geen " politieagentje" rond om je erop te wijzen. Wij zijn gewoon met de honden naar het water gegaan en hebben daar heerlijk in het betrekkelijk warme water gezwommen(duurt wel even voordat het diep wordt). Het plaatsje Wolfgang is een aanrader. Maar Oostenrijk is en blijft een duur land en dat is echt jammer, want het heeft zoveel te bieden als daar wat minder entree voor vroegen dan was het toerisme zeker meer aanwezig en niet alleen in de winter te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Annelies04-08-2009

Top camping!

Super camping! De plekken zijn wel wat klein, maar de ligging is top. De camping heeft een privestrand aan de WolfgangSee en de voorzieningen zijn top, schoon en alle aanwezig.

Het toeristische stadje ST Wolfgang is te lopen, wel een wandeling van ruim een half uur maar de route is prachtig!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

1 tip over Camping Komfortcamping Berau

• karin.terpstra, 13-08-2014

Ga op een dag met wat minder weer naar Salzburg. Dat is een geweldige stad.

0 vragen over Camping Komfortcamping Berau

• Warme douchesAanwezig
    • Privé sanitair mogelijkJa
    • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking