Hotel Botenwirt

Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Botenwirt voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Botenwirt in het Nederlands

Wij hebben hier echt een heerlijke paar dagen gehad. Er is heel veel in de directe omgeving te doen.Wandelen fietsen zwemmen maar ook met liften de bergen in. Goede keuken, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn heel blij dat wij voor dit hotel hebben geboekt en komen volgend jaar zeker terug.

Dicht bij de snelweg gelegen hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. De kamers zijn goedkoop, maar netjes en van de basisvoorzieningen voorzien. Gezien de prijs van de kamers hoef je niet veel service te verwachten en dat wordt dan inderdaad ook nauwelijks of niet geleverd. Communicatie met het personeel is nauwelijks mogelijk.

Maar voor slecht een overnachting op doorreis is dit niet bezwaarlijk.

Goed, schoon, aangenaam.

Pieter
4-5-2012

Een verzorgd hotel met voldoende service en een prettig prijsniveau.

Niet super luxe, maar goed uitgerust en een eenvoudige doch goede keuken.

Al met al de moeite meer dan waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Botenwirt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botenwirt in Spital am Pyhrn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botenwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.